Χωρίς κατηγορία

Αυτοάνοσα Νοσήματα: 5 Τροφές που θα περιορίσουν τα Συμπτώματα και θα σε βοηθήσουν να τις Καταπολεμήσεις!

Σύμφωνα με την American Autoimmune-Related Diseases Association, οι αυτοάνοσες ασθένειες επηρεάζουν περίπου 50 εκατομμύρια Αμερικανούς κάθε χρόνο. Μία αυτοάνοση ασθένεια αναπτύσσετε όταν το σώμα αναγνωρίζει υγιή κύτταρα σαν ξένα και αποφασίζει πως είναι επικίνδυνα για το σώμα.

Το ανοσοποιητικό σύστημα τους επιτίθεται, επηρεάζονται έτσι έναν ή κα…


Σύμφωνα με την American Autoimmune-Related Diseases Association, οι αυτοάνοσες ασθένειες επηρεάζουν περίπου 50 εκατομμύρια Αμερικανούς κάθε χρόνο. Μία αυτοάνοση ασθένεια αναπτύσσετε όταν το σώμα αναγνωρίζει υγιή κύτταρα σαν ξένα και αποφασίζει πως είναι επικίνδυνα για το σώμα.

Το ανοσοποιητικό σύστημα τους επιτίθεται, επηρεάζονται έτσι έναν ή και περισσότερους τύπους ιστών του σώματος. Υπάρχουν περισσότερες από 80 αυτοάνοσες ασθένειες και κυμαίνονται ανάμεσα σε περιόδους ύφεσης, όπου υπάρχουν λίγα ή καθόλου συμπτώματα και έξαρσης, όπου τα συμπτώματα χειροτερεύουν.

Προς το παρόν, η δυτική ιατρική το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να δίνει αγωγές για την ανακούφιση των συμπτωμάτων, καθώς δεν έχει βρεθεί κάποια θεραπεία.

Ενώ οι αυτοάνοσες ασθένειες είναι συχνά κληρονομικές, έρευνες δείχνουν πως μόνο το 1/3 από αυτές οφείλονται στα γονίδια. Οι υπόλοιπες οφείλονται σε ερεθίσματα από το περιβάλλον, την διατροφή και τον τρόπο ζωής, κάτι που δίνει ελπίδα στους γιατρούς.

Επανάσταση στους Διαιτολόγους! Χάσε Μέχρι 9 Κιλά σε 5 Μέρες!

Ο Dr. William Cole, ο οποίος ειδικεύεται στην λειτουργική ιατρική και την κλινική διατροφή, έφτιαξε μία λίστα από 5 θρεπτικά συστατικά που προτείνει σε όσους πάσχουν από αυτοάνοσες ασθένειες, για να τους βοηθήσει να καταπολεμήσουν την ασθένεια και τελικά να νικήσουν το πρόβλημα.

Δείτε τα 5 θρεπτικά συστατικά που προτείνει:

1. Βιταμίνη A

13

Η έλλειψη σε Βιταμίνη Α έχει συνδεθεί με αρκετές αυτοάνοσες ασθένειες, όπως ρευματοειδής αρθρίτιδα και διαβήτη τύπου 1. Οι ερευνητές πιστεύουν πως η βιταμίνη Α στέλνει ένα μήνυμα στο ανοσοποιητικό σύστημα να χαλαρώσει, κάτι που μπορεί να μετριάσει τις υπερβολικές αντιδράσεις του που μπορούν να βλάψουν το σώμα.

Η πραγματική βιταμίνη Α βρίσκεται μόνο σε ζωικά προϊόντα όπως ψάρια, όστρακα, στο συκώτι, αλλά τα φυτικά καροτένεα – ο προάγγελος της βιταμίνης Α – βρίσκονται στις γλυκοπατάτες και στα καρότα.

2. Βιταμίνη D

14

Η Βιταμίνη D είναι πολύ σημαντική στον μεταβολισμό και το ανοσοποιητικό σύστημα, συμπεριλαμβανομένου και των κυττάρων Th17. Τα κύτταρα αυτά έχουν παρατηρηθεί πως είναι εκτός ελέγχου όταν κάποιος πάσχει από αυτοάνοση ασθένεια, αλλά η βιταμίνη D φαίνεται πως τα ηρεμεί.

Η βιταμίνη αυτή υπάρχει σε αφθονία σε ζωικά και γαλακτοκομικά λίπη, αν και με λίγη ώρα στον ήλιο κάθε μέρα, θα έχετε τις ποσότητες της βιταμίνης D που χρειάζεστε!

3. Βιταμίνη K2

15

Η έλλειψη σε Βιταμίνη K2 είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα αποτελέσματα της δυτικής διατροφής. Μία έρευνα στο  Journal of Neuroimmunology βρήκε πως η βιταμίνη αυτή βοηθάει στην μείωση των φλεγμονών που παράγει το ανοσοποιητικό. Βρίσκεται συνήθως στο Natto, μία υπερτροφή φτιαγμένη από σόγια.

4. Σίδηρος

16

Η έλλειψη σε σίδηρο συνδέεται με αρκετές αυτοάνοσες ασθένειες, γιατί ένα μεγάλο κομμάτι αποθηκευμένου σιδήρου απορροφάται από τα έντερα. Οι φθορές στο έντερο θεωρούνται προϋποθέσεις για τα αυτοάνοσα. Το να βρούμε το βαθύτερο πρόβλημα είναι το πρώτο βήμα για να αντιμετωπίσουμε την έλλειψη σιδήρου.

5. Μικροθρεπτικά συστατικά

17

Ελλείψεις σε συστατικά όπως το σελήνιο, το μαγνήσιο και ο ψευδάργυρος συνδέονται με αρκετές αυτοάνοσες ασθένειες, λόγω των χρόνιων φλεγμονών που μειώνουν την απορρόφηση αυτών των συστατικών. Τα συστατικά αυτά είναι απαραίτητα για την υγιή παραγωγή της θυρεοειδικής ορμόνης…

Τα προβλήματα στον θυρεοειδή είναι από τις συνηθισμένες αυτοάνοσες ασθένειες. Πολλοί σπόροι και ξηροί καρποί, συμπεριλαμβανομένων και των φιστικιών από την Βραζιλία, είναι καλές πηγές μικροθρεπτικών συστατικών.

Σύμφωνα με τον Dr. Cole, εάν αντιμετωπίζετε μία αυτοάνοση ασθένεια, υπάρχουν κάποια σημαντικά βήματα που πρέπει να κάνετε:

  • Ελέγξτε τα επίπεδα στο αίμα σας σε διάφορα θρεπτικά συστατικά.
  • Δείτε εάν έχετε προβλήματα στην απορρόφησή τους.
  • Αποφύγετε τρόφιμα που σας προκαλούν εξάρσεις.
  • Εφαρμόστε φυσικές μεθόδους.
  • Σκεφτείτε να στραφείτε προς την λειτουργική ιατρική.

Credit: davidwolfe.com

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας