Χωρίς κατηγορία

Επιστήμονες είδαν πως ΑΥΤΗ η Συνήθεια που έχουμε ΟΛΟΙ πριν τον Ύπνο προκαλεί Παχυσαρκία και πολλά Προβλήματα Υγείας!

32
Το να ξαπλώνουμε στο κρεβάτι με το smartphone, να κοιτάμε το email, τα social media, να μιλάμε με φίλους ή να παίζουμε παιχνίδια… σας ακούγεται γνωστό; Για πολλούς ανθρώπους είναι το συνηθισμένο τελετουργικό πριν τον ύπνο.

Ελάχιστοι σκέφτονται μήπως αυτή η συνήθεια έχει αρνητικές επιπτώσεις. Αλ…


Το να ξαπλώνουμε στο κρεβάτι με το smartphone, να κοιτάμε το email, τα social media, να μιλάμε με φίλους ή να παίζουμε παιχνίδια… σας ακούγεται γνωστό; Για πολλούς ανθρώπους είναι το συνηθισμένο τελετουργικό πριν τον ύπνο.

Ελάχιστοι σκέφτονται μήπως αυτή η συνήθεια έχει αρνητικές επιπτώσεις. Αλλά έχει και θα πρέπει να γνωρίζουμε τις 4 πιο σημαντικές:

33

Δείτε πως να χάσετε 14 κιλά, αλλιώς παίρνετε τα χρηματά σας πίσω.

1. Κυριολεκτικά καταστρέφει τα εγκεφαλικά μας κύτταρα.

Το να περνάμε χρόνο στο κινητό μας πριν τον ύπνο δεν δίνει στα “γκρίζα κύτταρα” χρόνο να αναζωογονηθούν. Βραχυπρόθεσμα μπορεί να παρατηρήσετε πως η μνήμη σας δεν είναι και τόσο καλή. Αργότερα όμως θα δείτε πως η ικανότητα να συγκεντρωθείτε θα έχει μειωθεί πολύ. Και τελικά, η ικανότητα να λύνετε προβλήματα και να σκέφτεστε καθαρά θα έχει επηρεαστεί πάρα πολύ.

34

2. Στέλνει στον εγκέφαλο αυτό το μήνυμα: μείνε ξύπνιος!

Το μπλε φως που εκπέμπουν οι οθόνες μπορεί να σας δημιουργήσει προβλήματα με τον ύπνο επειδή σταματάει την παραγωγή της μελατονίνης, της ορμόνης που παράγεται όταν πέφτει ο ήλιος και μας κάνει να νυστάζουμε.

35

3. Όταν η διάρκεια και η ποιότητα του ύπνου μειώνεται, τότε χαλάει και η υγεία μας.

Η συνήθεια του να κοιτάμε το κινητό μας πριν τον ύπνο, επηρεάζει την παραγωγή της ινσουλίνης, κάτι που αυξάνει την όρεξή μας και έτσι παίρνουμε βάρος. Αυτό μετά οδηγεί στο να νιώθουμε κουρασμένοι συνεχώς. Ένας πολύ κακός κύκλος.

36

4. Απλά δεν κοιμάσαι αρκετά.

Είναι λογικό να κοιμόμαστε λιγότερο όταν ξοδεύουμε τόση ώρα στο κινητό μας. Αυτό μας δημιουργεί κούραση και τελικά συντελεί σε πολλά προβλήματα υγείας.

37

Αυτό σημαίνει πως δεν πρέπει ποτέ να χρησιμοποιούμε το κινητό πριν τον ύπνο; Φυσικά και όχι. Απλά όλο και περισσότερες αποδείξεις δείχνουν πως δεν είναι καλό για την υγεία και την εμφάνισή μας. Καλό είναι να σταματήσουμε να το χρησιμοποιούμε τουλάχιστον μία ώρα πριν τον ύπνο.

Μία πολύ καλή ευκαιρία να αρχίσετε να προσέχετε περισσότερο αυτούς που είναι μαζί σας στο κρεβάτι ή να διαβάσετε ένα καλό βιβλίο.

Εσείς χρησιμοποιείτε το κινητό πριν τον ύπνο;

Credit: hefty.co

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας