Χωρίς κατηγορία

5 Ανθυγιεινές Τροφές που ΟΛΕΣ τρώμε και Καταστρέφουμε την Επιδερμίδα μας. Μεγάλη Προσοχή στην 3η!

v
Η ακμή μπορεί να συμβεί στον καθένα μας. Όταν νομίζετε ότι έχετε περάσει την ηλικία που είναι λιγότερο πιθανό να εμφανιστεί, ξυπνάτε με κόκκινα σπυράκια. Η ακμή συχνά μπορεί να αποδοθεί στην ορμονική ανισορροπία.

Η ορμονική ακμή είναι το αποτέλεσμα της ανισορροπίας των ενδοκρινών. Οι περισσότερες…


Η ακμή μπορεί να συμβεί στον καθένα μας. Όταν νομίζετε ότι έχετε περάσει την ηλικία που είναι λιγότερο πιθανό να εμφανιστεί, ξυπνάτε με κόκκινα σπυράκια. Η ακμή συχνά μπορεί να αποδοθεί στην ορμονική ανισορροπία.

Η ορμονική ακμή είναι το αποτέλεσμα της ανισορροπίας των ενδοκρινών. Οι περισσότερες γυναίκες το βιώνουν στη μέση του κύκλου τους ή ακριβώς πριν την περίοδό τους, όταν τα οιστρογόνα και η τεστοστερόνη βρίσκονται στα υψηλότερα επίπεδά τους.

Όταν ο οργανισμός των γυναικών δεν μπορεί να αντιμετωπίσει κατάλληλα τις ορμόνες, τα οιστρογόνα και η τεστοστερόνη μπορούν να συσσωρευτούν. Αυτό εμποδίζει τον οργανισμό να αποτοξινωθεί αποτελεσματικά, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε κυριαρχία των οιστρογόνων. Το αποτέλεσμα είναι να προκαλείται φλεγμονή του δέρματος και έξαρση της ακμής.

1

Αν πάσχετε από ορμονική ακμή, τότε δεν είστε οι μόνοι. Αντί να ξοδέψετε εκατοντάδες ευρώ σε ειδικές κρέμες και σαπούνια, δοκιμάστε μια πιο ριζική λύση, με τις τροφές που τρώτε. Αυτό που καταναλώνετε, θα καθορίσει την έκβαση της επιδερμίδας σας. Οι τροφές που τρώτε μπορούν είτε να διαταράξουν τις ορμόνες σας και να προκαλέσει φλεγμονές, ή να βοηθήσουν στην εξισορρόπηση των ορμονών σας και να καταπραΰνουν τους ερεθισμούς.

Η Μαρία κατέβηκε 4 Νούμερα στα ρούχα της! Εσύ;

Οι χειρότερες τροφές για τις ορμόνες και την επιδερμίδα σας

1. Γαλακτοκομικά

Πολλά γαλακτοκομικά προϊόντα περιέχουν συνθετικές ορμόνες, που συμβάλλουν στην υπέρβαση των ορμονών στον οργανισμό. Τα γαλακτοκομικά μπορούν να προκαλέσουν φλεγμονή στο σώμα, οδηγώντας σε ακμή και σε άλλα προβλήματα.

2

2. Σόγια

Η σόγια περιέχει φυτοοιστρογόνα που μπορούν να διαταράξουν την ισορροπία των ορμονών. Αν έχετε ευαισθησία στις ορμόνες, η κατανάλωση σόγιας μπορεί να προκαλέσει έξαρση της ακμής. Η σόγια είναι συχνά ένα απρόσμενο συστατικό σε πολλά τρόφιμα, οπότε βεβαιωθείτε ότι ελέγχετε προσεκτικά τις ετικέτες των τροφίμων.

3. Γλουτένη

Η γλουτένη έχει παρόμοια δράση με τα γαλακτοκομικά, στον τρόπο που επηρεάζει τον οργανισμό. Προκαλεί φλεγμονή στο έντερο και μπορεί να διαταράξει τα επίπεδα των ορμονών. Μπορεί επίσης να είναι υπεύθυνη και για άλλα προβλήματα υγείας.

3

4. Κανόλα, ηλίανθος, κενταύριο και φυτικό έλαιο

Αυτά τα έλαια μαγειρικής περιέχουν περισσότερα ωμέγα-6 λιπαρά οξέα από ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Μια υπεραφθονία σε ωμέγα-6 λιπαρά οξέα στον οργανισμό μπορεί να προκαλέσει φλεγμονή του δέρματος, όταν τα οιστρογόνα βρίσκονται σε περιόδους αιχμής.

5. Καφεΐνη

Η καφεΐνη μπορεί να σας ξυπνάει το πρωί, αλλά μπορεί επίσης να επηρεάσει την ανοσολογική αντίδραση του δέρματός σας. Τόσο ο καφές, όσο και το τσάι μπορεί να αφαιρεί από τον οργανισμό σας τις απαραίτητες βιταμίνες Β, το μαγνήσιο και τον ψευδάργυρο.

4

Οι καλύτερες τροφές για τις ορμόνες και το δέρμα σας

1. Αβοκάντο

Το αβοκάντο περιέχει β-σιτοστερόλη, μια ουσία που έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τα επίπεδα των ορμονών και μειώνει τις φλεγμονές στον οργανισμό. Η προσθήκη του αβοκάντο στη διατροφή σας μπορεί να βοηθήσει να κρατήσει το σώμα σας υγιές και να προστατεύσει την επιδερμίδα από φλεγμονές.

5

2. Κανέλα

Η κανέλα περιέχει αντιφλεγμονώδεις και αντιβακτηριδιακές ιδιότητες που κρατάνε τον οργανισμό υγιή. Η ουσία κινναμαλδεΰδη που περιέχεται στη κανέλα βοηθά στην ισορροπία των ορμονών του οργανισμού.

3. Ρόδι

Τα ρόδια έχουν αντικαρκινικές, αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Μπορούν επίσης να παρέχουν τα ίδια οιστρογόνα που παράγουν οι γυναικείες ωοθήκες. Η προσθήκη αυτού του φρούτου στην διατροφή σας μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των εναλλαγών στη διάθεση, ενώ βοηθά το σώμα να καταπολεμήσει τις φλεγμονές.

6

4. Κουρκούμη

Η κουρκούμη μειώνει φυσικά τις φλεγμονές, το πόνο και το πρήξιμο στον οργανισμό. Η προσθήκη αυτού του μπαχαρικού στα γεύματά σας μπορεί να βοηθήσει στην εξισορρόπηση των ορμονών σας και να κρατήσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα ισχυρό. Είναι ένα σπουδαίο θεραπευτικό μέσο για την επιδερμίδα σας.

5. Σπόροι τσία

Αυτοί οι σπόροι χωρίς γλουτένη μπορούν να προστεθούν σχεδόν σε κάθε πιάτο. Είναι μία από τις καλύτερες πηγές σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα στην φύση. Οι σπόροι τσία εξισορροπούν τις ορμόνες, σταθεροποιώντας το σάκχαρο στο αίμα, βελτιώνοντας την ευαισθησία στην ινσουλίνη και μειώνοντας την υψηλή πίεση του αίματος.

7

Credit: Davidwolfe

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας