Quantcast
Χωρίς κατηγορία

8 Μυστικά από Επαγγελματίες που θα σας Βοηθήσουν να Χτίσετε το Σώμα των Ονείρων σας. Δώστε Βάση στο #6!

Για να διατηρήσετε μια καλλίγραμμη φιγούρα θα πρέπει να τρώμε λιγότερο και να γυμναζόμαστε περισσότερο. Αυτό το γνωρίζουν ακόμα και τα παιδιά. Αλλά υπάρχουν και άλλες τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν να αποκτήσετε το σώμα των ονείρων σας.

Σας προτείνουμε συμβουλές διατροφολόγων και ειδικών στην …


Για να διατηρήσετε μια καλλίγραμμη φιγούρα θα πρέπει να τρώμε λιγότερο και να γυμναζόμαστε περισσότερο. Αυτό το γνωρίζουν ακόμα και τα παιδιά. Αλλά υπάρχουν και άλλες τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν να αποκτήσετε το σώμα των ονείρων σας.

Σας προτείνουμε συμβουλές διατροφολόγων και ειδικών στην απώλεια βάρους.

1. Θέστε σωστούς στόχους.

1

Το να χάσετε «n» κιλά είναι προφανώς ένας κακός στόχος. Δείτε πόσο διαφορετικοί φαίνονται ο Τζάρεντ Λέτο και ο Σιλβέστερ Σταλόνε. Έχουν το ίδιο ύψος (178 cm) και ίδιο βάρος (93 kg).

Επανάσταση στους Διαιτολόγους! Χάσε Μέχρι 9 Κιλά σε 5 Μέρες!

Η παρακάτω φωτογραφία είναι μια άλλη περίπτωση, ένα καλλίγραμμο σώμα δεν είναι απλά ένα ψηφίο στη ζυγαριά.

2

Ο στόχος δεν αποτελεί να χάσετε βάρος, αλλά να μειώσετε το ποσοστό του σωματικού λίπους και να αυξήσετε τη μυϊκή μάζα. Σε αυτό βοηθούν η σωστή διατροφή και η τακτική άσκηση.

2. Ακολουθήστε τον κανόνα «1/1/4».

3

Οι διατροφολόγοι προτείνουν μια γενική μορφή της αναλογίας των πρωτεϊνών, λιπαρών και των υδατανθράκων στη διατροφή μας που πρέπει να ταιριάζει στον τύπο: 1/1/4 (δηλαδή, 1 g πρωτεΐνης, 1 γραμμάριο λίπους και 4 γραμμάρια υδατανθράκων ανά 1 kg σωματικού βάρους). Ανάλογα με τον τρόπο ζωής, αυτή η αναλογία μπορεί να ποικίλει. Το πιο βασικό, είναι ότι πρέπει να καταναλώνουμε τροφές από όλες τις διατροφικές ομάδες. Έτσι, ξεχάστε μία επιλεκτική διατροφική ομάδα.

Κάτι άλλο σημαντικό είναι το πόσο νερό καταναλώνουμε. Για κάθε κιλό σωματικού βάρους η ποσότητα κατανάλωσης νερού δεν πρέπει να είναι μικρότερη από 30 ml νερού την ημέρα.

3. Βγάλτε τακτικά ολόσωμες φωτογραφίες.

4

Αν έχετε πάρει στα σοβαρά να αλλάξετε τις συνήθειές σας και θέλετε να αποκτήσετε καλίγραμμο σώμα μέχρι το καλοκαίρι, τότε φωτογραφηθείτε κάθε εβδομάδα. Έρευνα έχει δείξει ότι όσοι συμμορφώθηκαν με το κατάλληλο πρόγραμμα διατροφής, και φωτογραφήθηκαν τακτικά με τις νέες αλλαγές του σώματός σας, συνήθως πετυχαίνουν το στόχο τους. Η εικόνα, που αντικρύζετε με τη λεπτή και αδυνατισμένη μέση, είναι το κύριο κίνητρο για να μην τα παρατήσετε, σύμφωνα με τους επιστήμονες.

4. Χαμηλώστε τα φώτα, πριν καθίσετε στο τραπέζι.

5

Φοβάστε ότι τρώτε πάρα πολύ; Προσπαθήστε να χαμηλώστε τα φώτα και βάλτε μια χαμηλόφωνη χαλαρή μουσική. Υπό το απαλό φως συνήθως τρώμε λιγότερο.

5. Κρατήστε ημερολόγιο.

6

Δεν είναι απαραίτητο να καταγράφετε το πρόγραμμα γυμναστικής και τη διατροφή σας. Καταγράψτε ό, τι σας προβληματίζει. Μια έρευνα διαπίστωσε ότι γυναίκες που για 15 λεπτά την ημέρα καταγράφουν τα προβλήματα και τις εμπειρίες τους μπορεί σε 3 μήνες να χάσουν περίπου 1,5 κιλό χωρίς δίαιτα. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη: η καταγραφή στο χαρτί των προβληματισμών και των δυσκολιών, μπορεί να σας απαλλάξει από το άγχος.

6. Ακούστε την κατάλληλη μουσική κατά την διάρκεια της γυμναστικής.

7

Η αποτελεσματικότητα της γυμναστικής εξαρτάται από το τι ακούτε παράλληλα. Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι η ενεργητική μουσική παρακινεί το υποσυνείδητό μας να συνεχίζουμε πιο ενεργά, και με αποτέλεσμα να κάψουμε περισσότερες θερμίδες. Η μουσική που έχει 120-140 beats ανά λεπτό είναι ιδανική. Αποσπάει την προσοχή μας από την κούραση και βελτιώνει την αντοχή κατά 15%.

7. Μην ασκήστε περισσότερο από 45 λεπτά

8

Μια λανθασμένη εντύπωση που έχουν πολλοί: όσο περισσότερη γυμναστική κάνουμε, τόσο πιο γρήγορα θα φανούν τα αποτελέσματα. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Μελέτες έχουν δείξει ότι μετά από 45-50 λεπτά έντονης γυμναστικής, στο σώμα αρχίζει να αυξάνονται τα επίπεδα της κορτιζόλης, μια ορμόνη του στρες. Η κορτιζόλη καταστρέφει τους μύες. Τα συνεχή υψηλά επίπεδα κορτιζόλης επιβραδύνουν το μεταβολισμό και συμβάλλουν στην παχυσαρκία. Έτσι μερικές ώρες πριν τη γυμναστική, καλό είναι να μην αγχώνεστε και ασκηθείτε για 30 λεπτά.

8. Καταναλώστε ιχθυέλαιο.

9

Το ιχθυέλαιο είναι πολύ ωφέλιμο για τον οργανισμό. Μια μελέτη στην Ιαπωνία έδειξε ότι το προϊόν όχι μόνο μειώνει τις φλεγμονές και προλαμβάνει την καρδιαγγειακή νόσο, αλλά ξεκινά επίσης τη διαδικασία της λιπόλυσης. Το ιχθυέλαιο είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό για την απώλεια βάρους, αν συνδυαστεί με την άσκηση. Δοκιμάστε το!

Credit: Adme

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας