Quantcast
Χωρίς κατηγορία

«Αποφάσισα να περπατάω 5 Χιλιόμετρα τη Μέρα για έναν Μήνα. Δεν περίμενα με Τίποτα ΑΥΤΟ που μου Συνέβη!»

Μια κοπέλα διηγείται πώς αποφάσισε να κάνει 10.000 βήματα για έναν μήνα και ποια ήταν τα αποτελέσματα. «Πέρσι πήγα στην γιατρό μου για τις ετήσιες εξετάσεις μου. Με ρώτησε πόσο γυμνάζομαι και δεν φάνηκε ευχαριστημένη όταν της απάντησα ότι γυμνάζομαι 2-3 φορές την εβδομάδα. Μου είπε ότι έπρεπε να κάνω περίπου 10.000 βήματα τη μέρα, ενώ εγώ έφτανα τα…


Μια κοπέλα διηγείται πώς αποφάσισε να κάνει 10.000 βήματα για έναν μήνα και ποια ήταν τα αποτελέσματα. «Πέρσι πήγα στην γιατρό μου για τις ετήσιες εξετάσεις μου. Με ρώτησε πόσο γυμνάζομαι και δεν φάνηκε ευχαριστημένη όταν της απάντησα ότι γυμνάζομαι 2-3 φορές την εβδομάδα. Μου είπε ότι έπρεπε να κάνω περίπου 10.000 βήματα τη μέρα, ενώ εγώ έφτανα τα 6.000 με 7.000.»

114

«Κάποια στιγμή τους περασμένους μήνες, συνειδητοποίησα ότι οι συνήθειες μου δεν ήταν υγιεινές. Έτσι αποφάσισα να περάσω τον Αύγουστο κάνοντας 10.000 βήματα τη μέρα.»

Τα πλεονεκτήματα του περπατήματος

115

«Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα, όπως η διατήρηση ενός υγιούς βάρους, η πρόληψη παθήσεων, η ενδυνάμωση των οστών και των μυών και η βελτίωση της διάθεσης.»

Γιατί 10.000 βήματα;

116

Επανάσταση στους Διαιτολόγους! Χάσε Μέχρι 9 Κιλά σε 5 Μέρες!

«Κάνοντας 10.000 βήματα τη μέρα είναι σαν να περπατάτε 5 μίλια τη μέρα – 20 λεπτά μέτριας δυσκολίας άσκηση. Είναι ένας καλός στόχος για τους περισσότερους ανθρώπους.»

Το πείραμα

117

«Θα προσπαθούσα κάθε μέρα για έναν μήνα να κάνω 10.000 βήματα, χωρίς να εστιάζω στις υπόλοιπες ανθυγιεινές πτυχές της ζωής μου.»

1η εβδομάδα

118

«Παρ’όλο που ήθελα να ξεκινήσω την 1η Αυγούστου, έφυγα για διακοπές στις 28 Ιουλίου κι έτσι ξεκίνησα τότε. Πήγα με το αγόρι μου στην Ιταλία για 8 μέρες και ήξερα ότι θα είχαμε πολλά να εξερευνήσουμε.»

119

«Ήξερα ότι αν ξεκινούσα δυναμικά, θα είχα κίνητρο να συνεχίσω. Τις πρώτες 12 μέρες δεν δυσκολεύτηκα καθόλου – δεν είχα κανένα πρόβλημα να πετύχω το στόχο μου και ένιωθα αυτοπεποίθηση.»

2η εβδομάδα

120

«Όταν επέστρεψα από τις διακοπές, γύρισα αμέσως στην δουλειά. Μέσα σε λίγες ώρες κατάλαβα πόσο δύσκολο ήταν να πετύχω τον στόχο μου. Ωστόσο, ήμουν σίγουρη ότι θα μπορούσα να το πετύχω, δουλεύοντας λίγο πιο σκληρά.»

3η εβδομάδα

121

«Την τρίτη εβδομάδα, άρχισα να χάνω το κίνητρο μου. Πίεζα τον εαυτό μου και αυτό το δυσκόλευε. Το μόνο που ήθελα να κάνω ήταν να γυρίσω σπίτι και να κουλουριαστώ στον καναπέ, αλλά συνέχισα την προσπάθεια.»

4η εβδομάδα

122

«Την τέταρτη εβδομάδα ένιωθα ότι το πείραμα τελείωνε και ήμουν χαρούμενη. Με το ζόρι πετύχαινα τον στόχο μου κάθε μέρα. Ήταν απογοητευτικό το πόσο εύκολο φαινόταν στην αρχή, αλλά πόσο δύσκολο αποδείχτηκε λόγω του γραφείου.»

Αποτελέσματα

123

«Στο τέλος των 30 ημερών είχα κάνει πάνω από 364.000 βήματα – περίπου 182 μίλια. Μπορεί να ακούγεται εντυπωσιακό, αλλά δεν μπορώ να πω ότι πέτυχα τον στόχο μου, αφού υπήρχαν μέρες που δεν μπορούσα να φτάσω τα 10.000 βήματα. Νόμιζα ότι θα ήταν εύκολο, αλλά εξεπλάγην από το πόσο δύσκολο αποδείχτηκε σε συνδυασμό με την δουλειά.»

124

«Ένας από τους κύριους λόγους που το ξεκίνησα, ήταν για να υιοθετήσω έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, αλλά δεν νομίζω ότι το κατάφερα. Δεν είδα ορατές αλλαγές και δεν έχασα καθόλου κιλά. Μάλλον θα ακολουθήσω πιο έντονα προγράμματα γυμναστικής.»

Τελικές σκέψεις

125

«Αν θα το ξαναέκανα; Ναι! Σκοπεύω να συνεχίσω να περπατάω όσο πιο πολύ μπορώ, αλλά θα προσθέσω και άλλα είδη γυμναστικής και θα βελτιώσω τις συνήθειες μου. Δεν είδα ορατές αλλαγές, αλλά είναι λογικό, αφού απαιτείται διαφορετικό είδος άσκησης γι’αυτό. Αν θα το πρότεινα σε κάποιον φίλο; Σίγουρα, δεν υπάρχουν αρνητικά στο περπάτημα!»

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας