ΥΓΕΙΑ

Θες κι εσύ κορμί σαν της Ελένης Τσολάκη; Ακολούθησε το διατροφικό της πλάνο και θα το έχεις μέχρι να πεις κύμινο!

18
Η συμβουλή της Ελένης: «Να αγαπάμε τον εαυτό μας όπως είναι κι αν θέλουμε κάτι να αλλάξουμε, να το κάνουμε πρώτα για μας και μετά για τους άλλους. Είναι σημαντικό να ασχοληθούμε και με την ψυχή μας, όχι μόνο με το σώμα μας. Αυτή άλλωστε αντανακλά και την εμφάνιση μας»

Το διατροφικό της πλάνο:…


Η συμβουλή της Ελένης: «Να αγαπάμε τον εαυτό μας όπως είναι κι αν θέλουμε κάτι να αλλάξουμε, να το κάνουμε πρώτα για μας και μετά για τους άλλους. Είναι σημαντικό να ασχοληθούμε και με την ψυχή μας, όχι μόνο με το σώμα μας. Αυτή άλλωστε αντανακλά και την εμφάνιση μας»

11

Η Μαρία κατέβηκε 4 Νούμερα στα ρούχα της! Εσύ;

Το διατροφικό της πλάνο:

Πρωινό: «Θα φάω καλό πρωινό. Μου αρέσει το κουλουράκι Θεσσαλονίκης με κασεράκι, ένα τοστ με γαλοπούλα και τυρί, ένα γιαούρτι με μέλι και ξηρούς καρπούς.»

Πρόγευμα: «Στις 11:00 με πιάνει λαιμαργία. Θα φάω ένα φρούτο ή θα πιω ένα χυμό με φρούτα.»

Μεσημέρι: «Κάνε ένα μεγάλο γεύμα την ημέρα. Τρώω συνήθως αργά γύρω στις 17:00. Δεν είμαι vegetarian αλλά δεν τρώω μοσχάρι επειδή δε μου αρέσει. Προτιμώ το κοτόπουλο, τη γαλοπούλα, το ρύζι και τα λαχανικά.»

Απογευματινό: «Αν πεινάσω θα φάω το παστελάκι μου, ένα φρούτο, ξηρούς καρπούς κλπ.»

Βράδυ: «Κοιμάμαι νωρίς και μου αρκεί ένα γιαουρτάκι. Κοιμάμαι 9:30-10:00 το βράδυ και ξυπνάω γύρω στις 5:00 το πρωί. Αν καθυστερήσω να κοιμηθώ, το μετανιώνω γιατί νυστάζω πολύ την επόμενη μέρα.»

Πηγή: youweekly.gr

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας