Quantcast
ΥΓΕΙΑ

Μήπως έχετε Αϋπνίες; Δοκιμάστε ΑΥΤΟ το μπαχαρικό που όλοι έχουμε στο Σπίτι και θα Κοιμηθείτε σαν Πουλάκι!


Εκατομμύρια άνθρωποι ανά τον κόσμο, υποφέρουν τα βράδια από αϋπνίες. Καταβάλλουν τεράστιες προσπάθειες ώστε να μπορέσουν να κοιμηθούν, χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Η συνεχής αϋπνία, μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στη συνολική υγεία και ευεξία του ατόμου.

Τι προκαλεί την αϋπνία;

Ψυχιατρικές και φυσικές παθήσεις, ανθυγιεινές συνήθειες και ορισ…



Εκατομμύρια άνθρωποι ανά τον κόσμο, υποφέρουν τα βράδια από αϋπνίες. Καταβάλλουν τεράστιες προσπάθειες ώστε να μπορέσουν να κοιμηθούν, χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Η συνεχής αϋπνία, μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στη συνολική υγεία και ευεξία του ατόμου.

Τι προκαλεί την αϋπνία;

Επανάσταση στους Διαιτολόγους! Χάσε Μέχρι 9 Κιλά σε 5 Μέρες!

Ψυχιατρικές και φυσικές παθήσεις, ανθυγιεινές συνήθειες και ορισμένοι βιολογικοί παράγοντες, ευθύνονται για την εμφάνιση της αϋπνίας. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι η αϋπνία είναι αποτέλεσμα της σύγχυσης του εγκεφάλου μεταξύ των καταστάσεων του ύπνου και του ξύπνιου. Οι αιτίες της αϋπνίας, μπορεί να είναι είτε ήπιες, είτε σοβαρές.

Αϋπνίες προκαλούνται από:

  • Ρινικές Αλλεργίες
  • Γαστρεντερικά προβλήματα
  • Προβλήματα του ενδοκρινικού συστήματος (διαταραχές του θυρεοειδούς)
  • Αρθρίτιδα
  • Άσθμα
  • Νευρολογικές παθήσεις
  • Χρόνιος πόνος
  • Οσφυαλγία

Επιπρόσθετα, υπάρχουν ορισμένες ουσίες και συνήθειες που συμβάλλουν στην αϋπνία. Για παράδειγμα, η κατανάλωση αλκοόλ πριν τον ύπνο μπορεί να βοηθάει αρχικά στο να μπορέσουμε να κοιμηθούμε πιο εύκολα, αλλά τον διαταράσσει αργότερα κατά τη διάρκεια της νύχτας. Επίσης, η καφεΐνη, η νικοτίνη, αλλά και ένα βαρύ γεύμα λίγο πριν τον ύπνο, επιφέρουν τα δυσάρεστα αποτελέσματα της αϋπνίας.

Η χρόνια αϋπνία αυξάνει τον κίνδυνο για εκδήλωση κατάθλιψης και υψηλής πίεσης του αίματος, ενώ έχει αρνητικές επιπτώσεις στη συνολική ποιότητα της ζωής του ατόμου.

Η αϋπνία προκαλεί τα εξής:

  • Κούραση
  • Αδυναμία αυτοσυγκέντρωσης
  • Κακή μνήμη
  • Αλλαγές διάθεσης
  • Χαμηλή ενέργεια
  • Τάση για περισσότερα ατυχήματα
  • Αυξημένη κόπωση κατά τη διάρκεια της ημέρας
  • Ανησυχία
  • Ευερεθιστότητα

Αϋπνία και χάπια

1

Τα υπνωτικά χάπια συνήθως συνταγογραφούνται. Στα χάπια αυτά ανήκουν οι βενζοδιαζεπίνες, τα βαρβιτουρικά κ.α. Οι βενζοδιαζεπίνες, χρησιμοποιούνται συνήθως για τη θεραπεία του άγχους, αλλά και για την μείωση της αϋπνίας. Παραδείγματα τέτοιων χαπιών αποτελούν τα Xanax, Valium, Ativan and Librium. Τα βαρβιτουρικά λειτουργούν πιέζοντας το κεντρικό νευρικό σύστημα και προκαλούν καταστολή. Τέτοια χάπια, όπως είναι τα Lunesta, Sonata και Ambien δρουν γρήγορα και αυξάνουν άμεσα την επιθυμία για ύπνο.

Όπως όλα τα φάρμακα, έτσι και τα υπνωτικά χάπια παρουσιάζουν κάποιες ανεπιθύμητες ενέργειες:

  • Κάψιμο ή μυρμήγκιασμα στα χέρια ή τα πόδια
  • Αλλαγές στην όρεξη
  • Δυσκοιλιότητα
  • Διάρροια
  • Ζαλάδα
  • Δυσκολία διατήρησης ισορροπίας
  • Υπερβολική υπνηλία
  • Ξηρό στόμα ή λαιμό
  • Πονοκέφαλο
  • Καούρα
  • Προβλήματα με την προσοχή ή τη μνήμη
  • Αδυναμία
  • Ανεξέλεγκτο ρίγος
  • Πόνος στο στομάχι

Το μοσχοκάρυδο δρα ενάντια στην αϋπνία

Το μοσχοκάρυδο αποτελεί μια φυσική θεραπεία για την καταπολέμηση της αϋπνίας. Είναι ένα δημοφιλές μπαχαρικό, που φημίζεται για την ικανότητά του να ανακουφίζει τον πόνο, να καταπραΰνει τη δυσπεψία, να αποτοξινώνει το σώμα, να ενισχύει την υγεία του δέρματος, να τονώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και να βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος. Εκτός των άλλων, το μοσχοκάρυδο διαθέτει και ιδιότητες ηρεμιστικού που μπορεί να ωφελήσει όσους πάσχουν από αϋπνία.

Προσθέστε ¼ κουταλάκι του γλυκού αλεσμένο μοσχοκάρυδο και διαλύστε το σε ζεστό νερό. Πιείτε αυτό το ρόφημα 4-5 ώρες πριν κοιμηθείτε. Μπορείτε επίσης να το προσθέσετε και στο τσάι σας.

Προσοχή όμως! Η υπερβολική κατανάλωση μοσχοκάρυδου μπορεί να λειτουργήσει τοξικά, για αυτό είναι καλό να καταναλώνεται σε μέτριες ποσότητες.

Credit: Davidwolfe

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας