ΥΓΕΙΑ

Μήπως Παθαίνετε Κράμπες στα Πόδια κατά την Διάρκεια της Νύχτας; Δείτε ΤΙ σημαίνει αυτό για την Υγεία σας και ΠΩΣ να τις Αντιμετωπίσετε!

f
Οι κράμπες στα πόδια, ειδικά κατά τη διάρκεια της νύχτας, είναι ένα πολύ συχνό φαινόμενο που οδηγεί σε πόνο στα πόδια, τις γάμπες και τους μηρούς. Ακόμη, η ταλαιπωρία που δημιουργεί αφού μειώνει τον ύπνο δεν είναι καλή για την υγεία.

Οι κύριες αιτίες που δημιουργούν τις κράμπες στα πόδια περιλαμβ…


Οι κράμπες στα πόδια, ειδικά κατά τη διάρκεια της νύχτας, είναι ένα πολύ συχνό φαινόμενο που οδηγεί σε πόνο στα πόδια, τις γάμπες και τους μηρούς. Ακόμη, η ταλαιπωρία που δημιουργεί αφού μειώνει τον ύπνο δεν είναι καλή για την υγεία.

Οι κύριες αιτίες που δημιουργούν τις κράμπες στα πόδια περιλαμβάνουν: την έλλειψη άσκησης κατά τη διάρκεια της ημέρας, την αφυδάτωση και την κακή ροή του αίματος στα πόδια. Μπορούν να διαρκέσουν από λίγα δευτερόλεπτα και μερικά λεπτά, μέχρι και λίγες ημέρες.

Ωστόσο, μπορούν να μειωθούν με τη βοήθεια μερικών τεχνασμάτων. Πρώτα απ” όλα, θα πρέπει να αυξηθεί η πρόσληψη μαγνησίου, μέσα από την κατανάλωση τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε αυτό. Τέτοιες τροφές είναι το γιαούρτι, οι μπανάνες, τα σκούρα πράσινα λαχανικά, οι σπόροι κολοκύθας, και η μαύρη σοκολάτα.

Αυτές είναι οι 15 πιο ευεργετικές τροφές:

Δείτε πως να χάσετε 14 κιλά, αλλιώς παίρνετε τα χρηματά σας πίσω.

  • Μπανάνες
  • Ελληνικό γιαούρτι
  • Μανιτάρια
  • Κακάο
  • Ντομάτες
  • Κινόα
  • Μηλόξυδο
  • Σπόροι κολοκύθας
  • Σαρδέλες και σολομός
  • Ξηροί καρποί
  • Θαλασσινό αλάτι
  • Πράσινα φυλλώδη λαχανικά
  • Μέλι
  • Αβοκάντο

Ωστόσο, το ακόλουθο λάδι μαγνησίου μπορεί να αποτελέσει επίσης μεγάλη βοήθεια. Θα πρέπει να το τρίβετε στα πόδια κάθε νύχτα και να το αφήνετε να δράσει.

Συστατικά:

  • ½ κούπα νιφάδες χλωριούχου μαγνησίου
  • ½ φλιτζάνι αποσταγμένο νερό

Οδηγίες:

Βράστε το νερό και προσθέστε τις νιφάδες ανακατεύοντας. Όταν γίνει διάλυμα, βγάλτε το από τη φωτιά και αφήστε τα να κρυώσει. Στη συνέχεια, ρίξτε το λάδι σε ένα μπουκάλι ψεκασμού.

Χρήση:

Ψεκάστε 5-10 φορές σε κάθε πόδι πριν πάτε για ύπνο.

Προτείνουμε και τις παρακάτω συμβουλές:

Κάνετε διατάσεις

Οι διατάσεις βελτιώνουν τη ροή του αίματος και βοηθούν στην παροχή οξυγόνου και θρεπτικών ουσιών στα κύτταρα.

Περισσότερη βιταμίνη D

Αυτή η βιταμίνη είναι εξαιρετικά σημαντική για την απορρόφηση του ασβεστίου. Είναι ένας ηλεκτρολύτης και εξισορροπεί τα σωματικά υγρά. Ο καλύτερος τρόπος για να ενισχύσετε τα επίπεδα αυτής της βιταμίνης στο σώμα σας, είναι μέσω της έκθεσης σας στον ήλιο, καθώς και την κατανάλωση θαλασσινών και μανιταριών.

Ισορροπία ηλεκτρολυτών

Η σωστή ενυδάτωση του σώματος αποτρέπει τις κράμπες. Εάν αυτό δεν υπάρχει, οι ηλεκτρολύτες μπορεί να βρίσκονται σε ανισορροπία στο σώμα. Το επόμενο ποτό είναι εξαιρετικά ωφέλιμο:

Συνταγή ροφήματος:

Ανακατέψτε μισό κουταλάκι του γλυκού μη ιονισμένο αλάτι, 1 λίτρο νερού, 6 κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη. Μπορείτε να αντικαταστήσετε τη ζάχαρη με μέλι. Σε αυτήν την περίπτωση, μειώστε το αλάτι στο μισό. Προσθέστε λάιμ και χυμό λεμονιού και πίνετέ αυτό το ποτό ημερησίως.

Αν υποφέρετε από κράμπες στα πόδια, πρέπει:

Να περπατάτε με αργό ρυθμό όσο μπορείτε, να βελτιώνετε τη ροή του αίματος με μασάζ και κυκλικές κινήσεις σε τεντωμένο πόδι και αστραγάλους. Τοποθετήστε τα δάχτυλα τεντωμένα προς τα πάνω και με κατεύθυνση προς τα γόνατα και στη συνέχεια τραβήξτε τα πόδια και τεντώστε τα.

Credit: Healthyfoodhouse

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας