Quantcast
cazoo.gr
cazoo.gr
ΥΓΕΙΑ

Πώς φεύγουν τα ψωμάκια; Δείτε συμβουλές για επίπεδη κοιλιά

6
Δυο από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα των γυναικών που τις ταλαιπωρούν και τους χαλάνε την διάθεση είναι η απόκτηση επίπεδης κοιλιάς και η απαλλαγή από τα ψωμάκια στην περιφέρεια. Και τα δυο οφείλονται στην συσσώρευση λίπους στις συγκεκριμένες περιοχές, το οποίο δεν φεύγει χωρίς άσκηση και σωστή δια…

Δυο από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα των γυναικών που τις ταλαιπωρούν και τους χαλάνε την διάθεση είναι η απόκτηση επίπεδης κοιλιάς και η απαλλαγή από τα ψωμάκια στην περιφέρεια. Και τα δυο οφείλονται στην συσσώρευση λίπους στις συγκεκριμένες περιοχές, το οποίο δεν φεύγει χωρίς άσκηση και σωστή διατροφή. Το μόνο που καταφέρνει είναι να αυξάνει την περιφέρεια του σώματος σας. Εξάλλου, η ομορφιά και το τέλειο σώμα θέλει θυσίες!

Επομένως, βάλτε στην καθημερινότητα σας την άσκηση και τραφείτε σωστά έτσι ώστε να καταφέρετε να κάψετε πιο αποτελεσματικά το λίπος από την κοιλιά και την περιφέρεια και να το μετατρέψετε σε μυϊκή μάζα.

Αξίζει να σημειωθεί πως παρά το γεγονός πως κυκλοφορούν στο διαδίκτυο πολλές λίστες με τροφές που θα σας βοηθήσουν στην απόκτηση επίπεδης κοιλιάς και στην απώλεια βάρους, αυτές έχουν αποδειχθεί μύθοι. Κι αυτό όχι γιατί δεν μπορούν να βοηθήσουν έναν οργανισμό να κάνει τις απαραίτητες καύσεις, αλλά γιατί αν η κατανάλωση τους δεν συνδυαστεί με άσκηση, δεν θα υπάρχει κανένα θετικό αποτέλεσμα.

Επίσης, δεν υπάρχει τρόπος να χάσετε τα περιττά κιλά μόνο από την περιοχή της κοιλιάς ή των γλουτών. Η απώλεια βάρους γίνεται από όλο το σώμα. Απλά ακολουθώντας το κατάλληλο πρόγραμμα γυμναστικής με ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά ή σμιλευμένους γλουτούς, μπορείτε να πετύχετε την καλύτερη εκγύμναση συγκεκριμένων μυικών ομάδων. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την μετατροπή του λίπους σε μυική μάζα στα συγκεκριμένα σημεία. Τα εμφανή και ουσιαστικά αποτελέσματα σε άλλους είναι γρήγορα και σε άλλους πιο αργά. Αυτό οφείλεται στο πόσο επιμονή και πειθαρχία θα έχετε, καθώς και στον μεταβολισμό σας, ο οποίος αλλάζει ανάλογα με τις συνήθειες και την ηλικία σας.

Δείτε λοιπόν μερικές διατροφικές συμβουλές, καθώς και κάποιες ασκήσεις ιδανικές για να φύγουν τα ψωμάκια και να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά.

Επανάσταση στους Διαιτολόγους! Χάσε Μέχρι 9 Κιλά σε 5 Μέρες!

Μικρά και συχνά γεύματα: Το κλειδί στην απώλεια βάρους

Καταναλώνοντας μικρά και συχνά γεύματα παραμένετε χορτάτη όλη την ώρα και δεν ξεφεύγετε από τον στόχο σας με τα τσιμπολογήματα. Επίσης, ο οργανισμός σας βρίσκεται σε συνεχή λειτουργία και ενεργοποιείται ο μεταβολισμός σας.

Αποφύγετε τις θερμίδες που δεν σας προσφέρουν τίποτα

Κοινώς περιορίστε όσο μπορείτε τα τσιμπολογήματα σε σνακ όπως πατατάκια, ξηρούς καρπούς με αλάτι και ότι άλλο έχει αρκετές θερμίδες χωρίς να προσφέρει κάτι θετικό στον οργανισμό σας. Επίσης, σταματήστε ή έστω περιορίστε να καταναλώνετε αλκοολούχα και αναψυκτικά με ζάχαρη.

Διότι αυτές οι μικρές αλλά σημαντικές παρασπονδίες είναι που σας εμποδίζουν από το να χάσετε τα ψωμάκια στην κοιλιά, την μέση και την περιφέρεια.

Εισάγετε στην διατροφή σας τροφές που θα σας βοηθήσουν να φύγουν τα ψωμάκια και το λίπος της κοιλιάς

Υπάρχουν ορισμένες τροφές που επιδρούν θετικά στην μείωση του σωματικού λίπους. Τέτοιες είναι οι λιποδιαλύτες για την κοιλιά, αλλά και γενικότερα για το σώμα. Οι συγκεκριμένες τροφές, αν συνδυαστούν με ένα σωστό και ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής μπορούν να μειώσουν το λίπος της κοιλιάς. Εισάγετε λοιπόν στην διατροφή σας το πράσινο τσάι, τα αμύγδαλα, την κινόα, το αβοκάντο και τα λιπαρά ψάρια.

Επιλέξτε τις light εναλλακτικές εκδοχές των προϊόντων που καταναλώνετε

Δεν χρειάζεται να στερήστε το αγαπημένο σας τυρί, γάλα, γλυκό ή αναψυκτικό, απλά επιλέξτε την light εκδοχή του. Αυτή δηλαδή που δεν περιέχει ζάχαρη ή πολλά λιπαρά, αλλά γλυκαντικές ουσίες όπως ασπαρτάμη ή στέβια.

Αν και κυκλοφορεί ένας μύθος πως η ασπαρτάμη είναι καρκινογόνα, η κατανάλωση της σε πολύ μικρές ποσότητες δεν θα σας προκαλέσει κανένα απολύτως πρόβλημα. Εκτός αν καταναλώνετε ένα κιλό ασπαρτάμη καθημερινά. Τότε ίσως σε βάθος χρόνου εμφανιστεί κάποιο μικρό προβληματάκι. Το ιδανικό είναι να καταφέρετε να κόψετε τελείως την ζάχαρη, αν και δεν είναι πάντα εύκολο. Περιορίστε τη όμως όσο μπορείτε. Μάθετε να πίνετε τον καφέ σας σκέτο και καταναλώστε ελάχιστες ποσότητες γλυκαντικών ουσιών μόνο στα γλυκά που θα φάτε μια στο τόσο.

Βέβαια θα πρέπει να σημειωθεί πως ακόμη κι αν ένα προϊόν είναι light, ειδικά τα γαλακτοκομικά προϊόντα, αυτό δεν σημαίνει πως δεν έχει καθόλου θερμίδες. Απλά η θερμιδική του αξία είναι μικρότερη. Άρα συνίσταται μια μετρημένη και προσεγμένη κατανάλωση τους.

Τα προϊόντα ολικής αλέσεως είναι πολύ ευεργετικά για τον οργανισμό

Πολλοί έχουν την εντύπωση πως ένα προϊόν ολικής άλεσης έχει λιγότερες θερμίδες έως μηδενικές σε σχέση με τα λευκά. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει όμως στην πραγματικότητα. Τα προϊόντα ολικής αλέσεως, όπως μακαρόνια, ρύζι, ψωμί, φρυγανιές, παξιμάδια κλπ) είναι απλά πιο θρεπτικά για τον οργανισμό σας. Περιέχουν περισσότερη πρωτεΐνη και αρκετές φυτικές ίνες, γεγονός που προκαλεί κορεσμό και μείωση της αίσθησης της πείνας για περισσότερη ώρα.

Ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά και για να φύγουν τα ψωμάκια από την περιφέρεια και την μέση

Αν δεν ασχολείστε καθόλου με την γυμναστική και σας είναι μια σχεδόν άγνωστη λέξη, τότε θα πρέπει να ξεκινήσετε σιγά σιγά την αύξηση της φυσικής σας δραστηριότητας. Ξεκινήστε από λίγα λεπτά και σταδιακά φτάστε στα τουλάχιστον 45 λεπτά ημερήσια άσκηση, η οποία περιλαμβάνει κάτι απ’ όλα τα παρακάτω:

– Περπάτημα
– Τρέξιμο
– Ποδήλατο
– Ή ότι σας ευχαριστεί

Αργότερα, φροντίστε να γραφτείτε και σε κάποιο γυμναστήριο προκειμένου να αυξήσετε την αντοχή σας και να βελτιώσετε τον μεταβολισμό σας.

Εστιάστε στις ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά

Τα κλασσικά «ροκανίσματα» αποτελούν μια πολύ καλή άσκηση για επίπεδη κοιλιά. Ωστόσο, καλό θα ήταν να εισάγετε στο πρόγραμμα γυμναστικής σας και κάποιες ακόμη ασκήσεις. Για παράδειγμα, χρησιμοποιήστε έναν πάγκο με κλίση και κάντε αρχικά ένα σετ με κανονικά ροκανίσματα και ένα με πλάγια ή δοκιμάστε να κάνετε άρσεις ποδιών με σανίδα, σηκώνοντας πρώτα το ένα και μετά το άλλο πόδι και όντας και πάλι στον ίδιο πάγκο.

► Προσοχή όμως, οι παραπάνω συμβουλές αναφέρονται σε ανθρώπους που δεν είναι υπέρβαροι και δεν έχουν κάποια πάθηση που να μην τους επιτρέπει να κάνουν έντονες ασκήσεις. Αν ανήκετε σε κάποια από αυτές τις ομάδες θα πρέπει πριν ξεκινήσετε το πρόγραμμα αυτό να ρωτήσετε έναν παθολόγο ή έναν ειδικό διατροφολόγο.

Πηγή: beautetinkyriaki.gr

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας