ΥΓΕΙΑ

Τα απόλυτα tips ενεργοποίησης μεταβολισμού! Δοκιμάστε τα Αυτό το Καλοκαίρι και δεν θα Χάσετε!

Τα βασικά βήματα ενεργοποίησης του μεταβολισμού είναι λίγο πολύ γνωστά.
Το να τρως πάντα ένα καλό πρωινό είναι ο νούμερο ένα κανόνας, σε συνδυασμό με την άσκηση. Τι γίνεται, όμως, όταν αυτά τα δύο δεν είναι αρκετά;

Υπάρχουν φορές που το σώμα σου δεν καίει τις θερμίδες το ίδιο γρήγορα.

Συνήθως…


Τα βασικά βήματα ενεργοποίησης του μεταβολισμού είναι λίγο πολύ γνωστά.

Το να τρως πάντα ένα καλό πρωινό είναι ο νούμερο ένα κανόνας, σε συνδυασμό με την άσκηση. Τι γίνεται, όμως, όταν αυτά τα δύο δεν είναι αρκετά;

Υπάρχουν φορές που το σώμα σου δεν καίει τις θερμίδες το ίδιο γρήγορα.

Η καλύτερη λύση για τις ρυτίδες που έχετε ακούσει ποτέ! Χρησιμοποιήστε το και ξεχάστε τις ρυτίδες!

Συνήθως αυτό οφείλεται στις φτωχές διατροφικές συνήθειες και την καθιστική ζωή. Ευτυχώς, όμως, μπορείς να πάρεις τον έλεγχο στα χέρια σου και να αυξήσεις το μεταβολισμό σου, με τα παρακάτω tips. Ακολούθησέ τα και δες το μεταβολισμό σου να ανεβάζει… στροφές.

Ο αριθμός των θερμίδων

Το να γνωρίζεις ακριβώς πόσες θερμίδες χρειάζεται να καταναλώνεις ημερησίως αποτελεί το κλειδί. Ο μεταβολισμός είναι η χημική διεργασία που γίνεται στο σώμα σου και μετατρέπει το φαγητό σε καύσιμο, προκειμένου να βρίσκεται σε λειτουργία ο οργανισμός. Έτσι, γνωρίζοντας πόσο φαγητό πρέπει να φας, θα κάνεις το μεταβολισμό σου να δουλεύει ρολόι! 

Αερόβια άσκηση

Ένταξε στο πρόγραμμά σου την αερόβια άσκηση. Δεν χρειάζεται να γραφτείς στο γυμναστήριο, το τρέξιμο ή το ποδήλατο ακόμα και σε χαλαρούς ρυθμούς είναι αρκετά. Όσο συχνότερα κάνεις αυτού του είδους την άσκηση τόσο περισσότερο βοηθάς το μεταβολισμό σου να διατηρείται ενεργοποιημένος, ακόμα και μετά την άσκηση.

Κοιμήσου!

Οι ώρες που κοιμάσαι μπορεί να έχουν επίπτωση στο μέγεθος της περιφέρειάς σου! Κι όμως, αυτό δείχνουν έρευνες. Η στέρηση ύπνου μπορεί να εκτοξεύσει την επιθυμία σου για φαγητό. Συγκεκριμένα, οι ενήλικες που κοιμούνται τακτικά μόνο 5 ώρες κάθε βράδυ έχουν αυξημένα επίπεδα γκρελίνης (της ορμόνης που προκαλεί πείνα) κατά 14,9%, ενώ της λεπτίνης (της ορμόνης που μειώνει την πείνα) πέφτουν κατά 15,5%. 

Ναι στη διάρκεια

Ένας ακόμα λόγος που επιβραδύνει το μεταβολισμό σου είναι οι εξαντλητικές δίαιτες. Μπορεί να χάνεις γρήγορα τα κιλά που θες, όμως είναι βέβαιο πως θα τα ξαναπάρεις. Αυτό συμβαίνει γιατί, χάνοντας κιλά, χάνεις μυς και λίπος μαζί. Όταν όμως σταματάς τη δίαιτα και τρως κανονικά, το βάρος που παίρνεις είναι μόνο λίπος. Γι’ αυτό το λόγο είναι προτιμότερο να χάσεις τα κιλά με πιο αργούς ρυθμούς, έτσι ώστε το σώμα να συνηθίζει στη νέα κατάσταση, μειώνοντας τον κίνδυνο αύξησης βάρους.

Φάε ένα σνακ πριν κοιμηθείς

Και όμως, σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Φλόριντα, όταν καταναλώνεις ένα μικρό σνακ των 150 θερμίδων πριν κοιμηθείς, είναι σαν να προσθέτεις 150 έξτρα θερμίδες στο ξεκίνημα της επόμενης ημέρας. Με αυτό τον τρόπο δίνεις το “προβάδισμα” στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού σου.

Από την Έλλη Μαραγκάκη

Πηγή

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας