Quantcast
cazoo.gr
cazoo.gr
ΥΓΕΙΑ

Τιπς για να κόψεις εύκολα 500 θερμίδες από τη διατροφή σου και να χάσεις κιλά

4
Υπάρχουν πολλές “κρυμμένες” θερμίδες σε καθημερινές μας, “αθώες” διατροφικές συνήθειες. Θερμίδες που θα μπορούσαμε να τις αποφεύγουμε αν ξέραμε ότι τελικά μας επιβαρύνουν.

Με μικρές αλλαγές στην καθημερινή μας διατροφή μπορούμε να δούμε εντυπωσιακή αλλαγή μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα χωρίς στερ…


Υπάρχουν πολλές “κρυμμένες” θερμίδες σε καθημερινές μας, “αθώες” διατροφικές συνήθειες. Θερμίδες που θα μπορούσαμε να τις αποφεύγουμε αν ξέραμε ότι τελικά μας επιβαρύνουν.

Λέμε ευχαριστώ στα νέα μας μέλη με κουπόνια αξίας 42€

Με μικρές αλλαγές στην καθημερινή μας διατροφή μπορούμε να δούμε εντυπωσιακή αλλαγή μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα χωρίς στερήσεις. 500 θερμίδες μπορούν εύκολα να κοπούν αν αλλάξουμε λίγο τα σνακ που καταναλώνουμε κατά την διάρκεια της ημέρας και τον συνδυασμό των τροφίμων.

Το πρωί: Πιείτε τον καφέ ή το τσάι σας χωρίς ζάχαρη (ή σαντιγί). Αντικαταστήστε την μαύρη ζάχαρη ή μέλι. Έπειτα, αν καταναλώνετε γιαούρτι με γεύσεις, αντικαταστήστε το από απλό ελληνικό. Τα smoothies είναι μια πολύ καλή ιδέα για το ξεκίνημα της ημέρας σας, αλλά πολλές φορές είναι πλούσια σε θερμίδες. Μπορείτε να τα αντικαταστήσετε για κάποιο χρονικό διάστημα με δημητριακά βρώμης και κάποιο φρούτο. Όσο για τα toppings, επιλέξτε αντιοξειδωτικά φρούτα αντί για ξηρούς καρπούς.

1

Το μεσημέρι: Αν καταναλώνετε ψωμί, μπορεί να το αντικαταστήσετε με αραβική πίτα ολικής άλεσης. Μια σαλάτα μπορεί να είναι διαιτητική αλλά όταν την “φορτώνουμε” από συνοδευτικά όπως τυριά, μπέικον, ξηρούς καρπούς, κρουτόν, αποξηραμένα φρούτα γίνεται “βόμβα θερμίδων”. Επιλέξτε ένα βασικό υλικό για την σαλάτα και περιορίστε την σως της αρεσκείας σας. Επιλέξτε για deep κάτι υγιεινό, αντί για μαγιονέζα ή κάποια σάλτσα. Ένα έξυπνο τρικ είναι να τρώτε σε πιάτα μικρότερου μεγέθους. Στην θέση των 12 εκατοστών πιάτων, βάλτε αντίστοιχα των 10 εκατοστών και θα τρώτε κατά 20 με 25% λιγότερο από πριν γλιτώνοντας έως και 500 θερμίδες.

2

Το βράδυ: Επιλέξτε ένα γεύμα με πρωτείνη (κοτόπουλο ή ψάρι) και σαλάτα. Μην κάνετε συνδυασμό με υδατάνθρακες (από μακαρόνια, ρύζι, ψωμί). Αν καταναλώσετε κάποιο άλλο σνακ φροντίστε να μην έχει κορεσμένα λιπαρά. Αν θέλετε κάποιο γλυκό, επιλέξτε μαύρη σοκολάτα ή ένα σπιτικό γλύκισμα χωρίς επιπρόσθετη ζάχαρη.

Πηγή: bovary.gr

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας