ΥΓΕΙΑ

11 Καθημερινές Συνήθειες που Καταστρέφουν την Υγεία μας ΧΩΡΙΣ να το Καταλαβαίνουμε. Μεγάλη Προσοχή στην 10η!

2
Κάποια από τα πράγματα που έχουμε συνηθίσει να κάνουμε δεν είναι πάντα τόσο απλά όσο φαίνονται. Κάποια είναι βλαβερά, ενώ άλλα είναι ξεκάθαρα επικίνδυνα.

Δείτε παρακάτω 11 συνηθισμένα πράγματα που κάνουμε και μπορεί να βλάπτουν την υγεία μας. Προσέξτε!
1. Σταυροπόδι

Η πρώτη που μίλησε για τ…


Κάποια από τα πράγματα που έχουμε συνηθίσει να κάνουμε δεν είναι πάντα τόσο απλά όσο φαίνονται. Κάποια είναι βλαβερά, ενώ άλλα είναι ξεκάθαρα επικίνδυνα.

Δείτε παρακάτω 11 συνηθισμένα πράγματα που κάνουμε και μπορεί να βλάπτουν την υγεία μας. Προσέξτε!

1. Σταυροπόδι

3

Η πρώτη που μίλησε για το σταυροπόδι σαν βλαβερή συνήθεια ήταν μια εταιρία συμπληρωμάτων διατροφής το 1999. Ξεκίνησαν μια καμπάνια στις ΗΠΑ και πολλές έρευνες επιβεβαιώνουν ότι αν κάθεσαι με τα πόδια σταυρωμένα (σε καρέκλα ή στο πάτωμα), αυτό έχει ως αποτέλεσμα υπέρταση, φλεβίτιδα και βλάβη στα νεύρα.

2. Τάισμα πουλιών

4

Είναι μία αγαπημένη δραστηριότητα για γονείς και παιδιά. Δυστυχώς, δεν είναι μόνο διασκεδαστική, αλλά και επικίνδυνη. Οι πιθανότητες να μεταφέρει ένα πουλί κάποια μολυσματική ασθένεια είναι πάνω από 50%. Τα περιστέρια μεταφέρουν ορνίθωση, κολιβακιλλίωση, ιστοπλάσμωση, σαλμονέλωση, φυματίωση, λιστερίωση, πυρετό των κουνελιών, νόσο του Newcastle, τοξοπλάσμωση… Θέλετε σίγουρα να μάθετε όλη την λίστα;

3. Φοράτε γυαλιά κακής ποιότητας

5

Δες πως να χάσεις 10 Κιλά Μέχρι το Πάσχα ΤΩΡΑ!

Σε μια προσπάθεια εξοικονόμησης χρημάτων, οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν φτηνό πλαστικό που δεν προστατεύει τα μάτια από τις υπεριώδεις ακτινοβολίες, οι οποίες μπορεί να βλάψουν τον αμφιβληστροειδή. Η σκίαση κάνει τις κόρες των ματιών να διαστέλλονται και να απορροφούν διπλάσια δόση υπεριώδους ακτινοβολίας, κάτι που είναι ακόμη πιο βλαβερό από το να μην φοράτε καθόλου γυαλιά.

Οι μεγάλες ποσότητες υπεριώδους ακτινοβολίες μπορεί να προκαλέσουν καταρράκτη, να καταστρέψουν τα μάτια και να οδηγήσουν ακόμη και σε καρκίνο.

4. Πίνετε πολύ νερό

6

Ναι, σωστά διαβάσατε: δεν είναι πάντα υγιεινό το να πίνετε πολύ νερό, ούτε και το να πίνετε λίγο. Οι ερευνητές επιμένουν ότι οι ανάγκες του σώματος για νερό είναι ιδιαίτερες. Αν κινείστε πολύ και ασχολείστε με τον αθλητισμό, πιείτε περισσότερο νερό.

Αν έχετε προβλήματα με το συκώτι ή καρδιαγγειακά προβλήματα, πιείτε λιγότερο νερό. Σε κάθε περίπτωση, ο καλύτερος τρόπος για να καταλάβετε πόσο νερό χρειάζεστε καθημερινά είναι η δίψα – αν δεν διψάτε, μην πιέζετε τον εαυτό σας.

5. Κάνετε μπάνιο με καυτό νερό

7

Μπορεί γενικότερα να είναι καλό να ρίχνετε κρύο ή ζεστό νερό σε σημεία του σώματος που πονάνε για να ανακουφίσετε τον πόνο, αλλά υπάρχουν και κάποιες περιπτώσει στις οποίες δεν κάνει να χρησιμοποιούμε ζεστό νερό.

Αυτές είναι η αιμορραγία, η οξεία φλεγμονή στην κοιλιά (όπως σκωληκοειδίτιδα, χολοκυστίτιδα, παγκρεατίτιδα) και οι πρώτες ώρες ή μέρες μετά από στραμπούληγμα ή τραυματισμό. Οι θερμικές διαδικασίες είναι επίσης επιβλαβείς όπως και η θεραπεία του καρκίνου.

6. Φτιάχνετε ποπ κορν στον φούρνο μικροκυμάτων

8

Δεν έχει να κάνει με τον τρόπο που το φτιάχνετε, αλλά με τα συστατικά του ποπ κορν. Ο κίνδυνος σε αυτή την περίπτωση είναι μια ουσία που ονομάζεται διακετύλιο. Είναι συνθετικό έλαιο και ενισχυτική ουσία γεύσης. Όταν θερμαίνεται, εξατμίζεται, εισβάλλει στους πνεύμονες και τους καταστρέφει. Μπορείτε να μειώσετε τον κίνδυνο αφήνοντας το ποπ κορν να κρυώσει πριν το φάτε.

7. Τρώτε στον πάγκο εργασίας σας

9

Υπάρχουν διάφορα είδη πάγκου εργασίας, αλλά τα περισσότερα δεν είναι κατάλληλα για φαγητό και μπορεί να αποτελούν ακόμη και κίνδυνο λόγω των βακτηρίων που συσσωρεύονται.

Αν δεν σας πείθει αυτό, μην ξεχνάτε ότι η μυρωδιά του φαγητού σας μπορεί να ενοχλεί τους συναδέλφους σας, ο εγκέφαλος σας χρειάζεται ξεκούραση, τα πόδια χρειάζονται γυμναστική και το στομάχι δεν μπορεί να χωνέψει το φαγητό αν δεν είστε συγκεντρωμένοι σε αυτό όταν τρώτε.

8. Φοράτε ανοιχτά παπούτσια στην πόλη

10

Σχεδόν ό,τι φοράμε το καλοκαίρι είναι ανοιχτό. Ποιοι είναι οι κίνδυνοι, όμως; Υπάρχει πιθανότητα να γρατσουνιστούν τα πόδια και οποιαδήποτε μικρή πληγή, είτε τσίμπημα εντόμου είτε φουσκάλα, μπορεί να μολυνθεί πολύ εύκολα και να εξαπλωθεί στο υπόλοιπο σώμα.

9. Πίνετε γάλα χωρίς λιπαρά

11

Μπορεί να σας φαίνεται ότι είναι ίδιο με το πλήρες γάλα, αλλά δεν είναι. Το γάλα χωρίς λιπαρά δεν πλησιάζει καν το πλήρες γάλα όσον αφορά την χρησιμότητα του. Όταν αφαιρούνται τα λιπαρά από το γάλα, μαζί τους φεύγουν και οι βιταμίνες και αντικαθίστανται από συνθετικές ουσίες που δεν είναι καλές για την υγεία.

Πολλοί κατασκευαστές «ενισχύουν» το γάλα χωρίς λιπαρά προσθέτοντας γάλα σε σκόνη, το οποίο μπορεί να προκαλεί οξείδωση στην χοληστερίνη του γάλατος. Δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής κλινικές αποδείξεις, αλλά τα ζώα που καταναλώνουν χοληστερίνη που έχει υποστεί οξείδωση έχουν συσσωρευμένη πλάκα στις αρτηρίες και αυτό μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής.

10. Δεν προσέχετε την στάση του σώματος σας

12

Σωστή στάση του σώματος σημαίνει συμμετρική στάση όλων των οργάνων. Προσέξτε την σπονδυλική σας στήλη – ρυθμίστε την καρέκλα του γραφείου και την οθόνη σας σωστά. Δείτε τι πρέπει να προσέχετε:

-Το ύψος της καρέκλας πρέπει να είναι αντίστοιχο με το μήκος του μηρού σας και το κάθισμα να είναι σκληρό.
-Τα οπίσθια σας πρέπει να καλύπτουν περισσότερα από τα 2/3 της καρέκλας.
-Η πλάτη της καρέκλας πρέπει να ταιριάζει στην σπονδυλική σας στήλη.
-Γείρτε την πλάτη στην καρέκλα ώστε να ακουμπά καλά η σπονδυλική στήλη.
-Οι ωμοπλάτες πρέπει να είναι ενωμένες, οι ώμοι στο ίδιο επίπεδο και το στομάχι χαλαρό.
-Μην σταυρώνετε τα πόδια, γιατί μπορεί να εμποδίσετε την ροή του αίματος.
-Κουνηθείτε απαλά, ώστε η σπονδυλική σας στήλη να μην χτυπήσει στην πλάτη της καρέκλας.
-Καθίστε με τρόπο ώστε το βάρος του σώματος να βρίσκεται στους γοφούς και το κεφάλι να κοιτάζει μπροστά και προς τα πάνω.
-Μην βιαστείτε να αλλάξετε την στάση σας αν αισθανθείτε άβολα. Αφήστε τους μυς σας να συνηθίσουν την σωστή στάση. Σιγά σιγά θα χαλαρώσουν κι έτσι η στάση αυτή θα γίνει συνήθεια.

11. Κοιμάστε στο πλάι ή μπρούμυτα

13

Πολλοί προτιμάμε την στάση ύπνου στην οποία αισθανόμαστε πιο άνετα πριν μας πάρει ο ύπνος. Ωστόσο, αυτή η συνήθεια μπορεί να προκαλέσει διάφορα προβλήματα υγείας, κάποια από τα οποία μπορεί να αποβούν σοβαρά αν δεν τα προσέξουμε εγκαίρως.

Όταν κοιμάστε στο πλάι, δηλαδή σε εμβρυϊκή στάση, εμποδίζετε το διάφραγμα από το να κινείται ελεύθερα, κάτι που προκαλεί διάφορα προβλήματα, ανάμεσα τους πόνο στην πλάτη και προβλήματα στους πνεύμονες.

Αν κοιμάστε μπρούμυτα, δηλαδή πάνω στο στομάχι σας, ο κίνδυνος είναι ακόμα μεγαλύτερος, γιατί ασκείτε πίεση σε όλα τα όργανα, κάτι μπορεί μακροπρόθεσμα να προκαλέσει βλάβη στα νεύρα και την καρδιά. Η καλύτερη και πιο φυσική λύση είναι να κοιμάστε ανάσκελα. Η μόνη περίπτωση που πρέπει να αποφεύγετε αυτή την στάση είναι αν πάσχετε από άπνοια ύπνου.

Credit: brightside.me

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας