Quantcast
ΥΓΕΙΑ

12 Προειδοποιητικά Σημάδια που στέλνει το Σώμα μας για να μας δείξει ότι είμαστε υπερβολικά Πιεσμένοι & ΔΕΝ πρέπει να Αγνοήσουμε

Το σώμα μας είναι ένας απίστευτα περίπλοκος μηχανισμός που αντιδρά σε εξωτερικές και εσωτερικές αλλαγές. Η Δρ. Susan Babel, ψυχολόγος που εξειδικεύεται στην κατάθλιψη, προτείνει μια ενδιαφέρουσα θεωρία για τα σημάδια που στέλνει το σώμα μας. 

Μοιραζόμαστε μαζί σας μέσα από σκιτσάκι της θεωρία της Babel, όπως και απλές συμβουλές για το πως να αντ…


Το σώμα μας είναι ένας απίστευτα περίπλοκος μηχανισμός που αντιδρά σε εξωτερικές και εσωτερικές αλλαγές. Η Δρ. Susan Babel, ψυχολόγος που εξειδικεύεται στην κατάθλιψη, προτείνει μια ενδιαφέρουσα θεωρία για τα σημάδια που στέλνει το σώμα μας. 

Μοιραζόμαστε μαζί σας μέσα από σκιτσάκι της θεωρία της Babel, όπως και απλές συμβουλές για το πως να αντιμετωπίσετε προβλήματα συναισθηματικής φύσης.

1

Η ψυχολόγος θεωρεί ότι η δυσφορία και ο πόνος είναι σημάδια άγχους: κρυφοί φόβοι, άλυτα προβλήματα. Ο χρόνιος πόνος είναι σύμπτωμα άγχους και συναισθηματικών προβλημάτων, ειδικά όταν δεν έχουμε σωματικούς τραυματισμούς.

Κεφάλι

2

Το υπερβολικό άγχος είναι η βασική αιτία οποιουδήποτε πονοκεφάλου. Μπορεί να συμβεί εξαιτίας ανησυχιών για πιθανές αποτυχίες, μικροπράγματα ή από συνεχή βιασύνη.

3

Αφήστε λίγο χρόνο για τον εαυτό σας καθημερινά. Αφήστε τον εαυτό σας να χαλαρώσει και μην ανησυχείτε για τίποτα για λίγο. Απλά ξεκουραστείτε και μη νιώθετε ενοχές γι’ αυτό. Η παραγωγικότητά σας θα ενισχυθεί χάρη σε αυτό το χρόνο που περάσατε σε ηρεμία. Και δε θα υποφέρετε από πονοκεφάλους πια.

Αυχένας

4

Πόνος στον αυχένα υποδεικνύει το βάρος της δυσφορία μας προς τους άλλους ανθρώπους και δυσαρέσκεια με τις δικές μας ατέλειες. Ο αυχένας μας πονάει όταν δε μπορούμε να συγχωρήσουμε κάποιον ή τον εαυτό μας.

5

Αλλάξτε τη συμπεριφορά σας προς τον εαυτό σας και τους άλλους. Οι άλλοι δεν θέλουν να σαν πληγώνουν συνεχώς και δεν χρειάζεται να είστε τόσο αυστηροί με τον εαυτό σας. Χαλαρώστε και μάθετε να συγχωρείτε. Είναι επίσης σημαντικό να σκέφτεστε περισσότερο τα πράγματα που αγαπάτε.

Ώμοι

Επανάσταση στους Διαιτολόγους! Χάσε Μέχρι 9 Κιλά σε 5 Μέρες!

6

Πόνος στους ώμους προκαλείται από συναισθηματικά βάρη και συνεχή πίεση. Ίσως κάποιος σας πιέζει συνεχώς. Ή δεν μπορείτε να πάρετε μια σημαντική απόφαση και κουβαλάτε αυτό το βάρος.

7

Προσπαθήστε να μοιραστείτε αυτό το βάρος με ένα στενό σας φίλο – θα ανακουφιστείτε. Ακόμα και αν μιλήσετε απλά για τις ανησυχίες σας, δε θα αντιμετωπίσετε τις δυσκολίες μόνοι σας. Και ίσως αυτό σας βοηθήσει να βρείτε μια απλή λύση στο πρόβλημά σας.

Άνω πλάτη

8

Η έλλειψη συναισθηματική στήριξης και κοντινών ατόμων γύρω μας μπορεί να εμφανιστεί με τη μορφή πόνου στην άνω πλάτη. Αυτό συμβαίνει όταν ασυνείδητα νιώθουμε ότι δε μας αγαπούν και δε μας εκτιμούν.

9

Επικοινωνήστε περισσότερο με διαφορετικούς ανθρώπους. Μην επικεντρώνεστε στον εαυτό σας – να είστε ανοιχτοί και φιλικοί. Γνωρίστε νέους ανθρώπους, βγείτε ραντεβού. Και το πιο σημαντικό, μη συγκρατάτε συναισθήματα στοργής.

Μέση

10

Αν έχετε οικονομικές ανησυχίες, τότε μπορεί να πονάει η μέση. Ίσως έχετε εμμονή με την ιδέα ότι θέλετε να ζήσετε πλούσια ζωή, ή οι άνθρωποι γύρω σας σας κάνουν να ανησυχείτε συνεχώς για χρήματα.

11

Τα λεφτά δεν αγοράζουν την ευτυχία. Μπορεί να ακούγεται τετριμμένο, αλλά είναι η αλήθεια. Έτσι, σταματήστε να ανησυχείτε! Τα καλύτερα πράγματα στη ζωή είναι δωρεάν.

Αγκώνες

12

Πόνος στους αγκώνες υποδεικνύει έλλειψη ευελιξίας και απροθυμία για συμβιβασμό. Πιθανόν να αντιστέκεστε σε κάποιες σημαντικές αλλαγές που μπορεί να συμβαίνουν στη ζωή σας, ή υποσυνείδητα φοβάστε κάτι νέο.

13

Μερικές φορές μπορεί να πιστεύουμε ότι η ζωή είναι δύσκολη και περίπλοκη. Ίσως εμείς κάνουμε τα πράγματα να δείχνουν περίπλοκα. Γίνετε περισσότερο ευέλικτοι, και μη σπαταλάτε την ενέργειά σας πολεμώντας πράγματα που δε μπορείτε να επηρεάσετε.

Χέρια

14

Πόνος στα χέρια σημαίνει ότι κάποιος χρειάζεται πραγματικά ένα φίλο, λίγη ξεκούραση, και απλά να κάνει μια ευχάριστη συζήτηση με καλούς ανθρώπους. Αν πονάνε τα χέρια σας, το καλύτερο είναι να βγείτε από το καβούκι σας.

15

Δοκιμάστε να κάνετε νέους φίλους. Βγείτε για φαγητό με συναδέλφους. Αγοράστε εισιτήρια για κάποιο αθλητικό γεγονός ή πάτε σε μια συναυλία. Προσπαθήστε να νιώσετε ότι είστε μέρος του πλήθους. Μη διστάσετε να μιλήσετε σε νέα άτομα που δεν γνωρίζετε και ίσως γνωρίσετε ένα νέο φίλο.

Μηροί

16

Όσοι είναι συνηθισμένοι να ζουν σε άνεση και αγαπούν να ζουν σε προβλέψιμη ζωή, μπορεί να υποφέρουν από πόνο στους μηρούς. Ο φόβος της αλλαγής, οι μεγάλες αποφάσεις και η απροθυμία να κάνετε κάτι νέο στη ζωή σας, είναι οι αιτίες του πόνου στους μηρούς.

17

Μην αντιστέκεστε στις φυσικές αλλαγές της ζωής. Η ζωή αλλάζει και κατά συνέπεια είναι ενδιαφέρουσα. Σκεφτείτε όλες τις αλλαγές της ζωής σας ως ενδιαφέρουσες περιπέτειες. Και μην αναβάλλετε σημαντικές αποφάσεις.

Γόνατα

18

Ο μεγάλος εγωισμός είναι η βασική αιτία του πόνου στα γόνατα. Τα γόνατά μας μπορεί να πονούν όταν σκεφτόμαστε υπερβολικά τον εαυτό μας και δεν νοιαζόμαστε καθόλου για τους άλλους. Και όταν είμαστε απολύτως πεπεισμένοι ότι ο κόσμος περιστρέφεται γύρω από εμάς.

19

Κοιτάξτε γύρω σας — δεν είστε το μοναδικό άτομο στο κόσμο. Δώστε προσοχή σε άλλους. Ακούστε τους φίλους σας, βοηθήστε τη μητέρα σας, καλύψτε τον συνάδελφό σας. Βοηθήστε τους άλλους πιο συχνά. Μπορείτε να βοηθήσετε εθελοντικά μια οργάνωση.

Γάμπες

20

Ο πόνος στις γάμπες είναι σημάδι συναισθηματικής έντασης. Η κτητικότητα, οι συνεχείς ανησυχίες για μια σχέση, και η αδικαιολόγητη ζήλια είναι οι αιτίες.

21

Είναι σημαντικό να μάθετε να εμπιστεύεστε το άλλο σας μισό. Χαλαρώστε και σταματήστε να ελέγχετε το σύντροφό σας. Ίσως είναι ώρα να αφήσετε πίσω σας όσα σας ενοχλούν πολύ ή σας τρελαίνουν.

Αστράγαλοι

22

Ο πόνος στους αστραγάλους μπορεί να σημαίνει ότι ξεχνάμε τον εαυτό μας και χρειαζόμαστε περισσότερη ευχαρίστηση στη ζωή μας. Ίσως η δουλειά μας καταλαμβάνει πολύ χρόνο ή δεν παίρνουμε στα σοβαρά τις ανάγκες μας και πάντα αναβάλλουμε τα όνειρά μας.

23

Ήρθε η ώρα να μεταχειριστείτε λίγο καλύτερα τον εαυτό σας. Αγοράστε κάτι που θέλατε πάντα, κοιμηθείτε καλύτερα, φάτε κάτι γευστικό που σας αρέσει. Ξεχάστε τη δουλειά σας για λίγο, και σκεφτείτε για παράδειγμα μια ρομαντική σχέση. Ή σχεδιάστε ένα μεγάλο ταξίδι εξωτερικό.

Πόδια

24

Η απάθεια μπορεί να είναι η αιτία για πόνο στα πόδια. Είναι λες και το σώμα μας αρνείται να προχωρήσει μπροστά. Είναι λες και φοβόμαστε τη ζωή και δε βλέπουμε το λόγο να προχωρήσουμε μπροστά. Όταν υποσυνείδητα σκεφτόμαστε ότι τα πάντα πάνε στραβά και ολόκληρη η ζωή μας είναι μια αποτυχία, πονάνε τα πόδια μας.

25

Δώστε σημασία στα μικροπράγματα της ζωής. Δείτε πόσο όμορφος είναι ο κόσμος μας και οι άνθρωποι γύρω μας! Απολαύστε διαφορετικές γεύσεις, ήχους, τον άνεμο και τον ήλιο. Υιοθετήστε ένα τετράποδο φίλο, ή δοκιμάστε ένα νέο χόμπι. Γεμίστε τη ζωή σας με ενδιαφέροντα πράγματα. Ξεχάστε τις κακές αναμνήσεις και χαμογελάστε περισσότερο. Βρείτε κάτι που σας φέρνει την ευτυχία κάθε μέρα!

Συμπέρασμα

Το συμπέρασμα είναι απλό: αγαπήστε και συγχωρήστε τον εαυτό σας. Σκεφτείτε τους άλλους, και προσπαθήστε να μη τους κρατάτε κακίες. Επικοινωνήστε περισσότερο, χαμογελάστε και παραμείνετε υγιείς!

Credit: brightside.me

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας