Quantcast
ΥΓΕΙΑ

4 Απλοί Τρόποι Για Να Σταματήσετε Τους Κάλους ΓΡΗΓΟΡΑ!

Ο κάλος είναι ένα οστεώδες εξόγκωμα που σχηματίζεται όταν το μεγάλο δάκτυλό σας σπρώχνει το δεύτερο δάχτυλο του ποδιού σας. Η πίεση που ασκείται, αναγκάζει την άρθρωση του μεγάλου δακτύλου σας να μεγαλώσει και τελικά να πεταχτεί προς τα έξω. Οι κάλοι μπορεί να προκληθούν από πολλά πράγματα, όπως φορώντας σφιχτά και στενά παπούτσια ή μετά από έναν τ…


Ο κάλος είναι ένα οστεώδες εξόγκωμα που σχηματίζεται όταν το μεγάλο δάκτυλό σας σπρώχνει το δεύτερο δάχτυλο του ποδιού σας. Η πίεση που ασκείται, αναγκάζει την άρθρωση του μεγάλου δακτύλου σας να μεγαλώσει και τελικά να πεταχτεί προς τα έξω. Οι κάλοι μπορεί να προκληθούν από πολλά πράγματα, όπως φορώντας σφιχτά και στενά παπούτσια ή μετά από έναν τραυματισμό του ποδιού.

Επανάσταση στους Διαιτολόγους! Χάσε Μέχρι 9 Κιλά σε 5 Μέρες!

Με την πάροδο του χρόνου, οι κάλοι μπορεί να γίνουν επίπονοι και δύσκολοι να τους διαχειριστείτε. Η σωστή πρόληψη μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε τις πιθανότητες να εμφανίσετε κάλους στο μέλλον.


Εδώ είναι τέσσερις αποτελεσματικοί τρόποι για την αποτροπή των κάλων:

1. Σωστά Υποδήματα Και Διατροφή

Αν φοράτε λάθος παπούτσια, υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστούν κάλοι, ειδικά αν ασκείτε υπερβολικό βάρος στα πόδια σας για μεγάλες χρονικές περιόδους, κάθε μέρα. Βεβαιωθείτε ότι φοράτε άνετα παπούτσια που ταιριάζουν σωστά στα πόδια σας.

Η διατροφή μπορεί επίσης να διαδραματίσει κάποιον ρόλο στην πρόληψη των κάλων. Η μείωση της ποσότητας των φλεγμονωδών τροφών στη διατροφή σας, μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της διόγκωσης και της φλεγμονής στα πόδια σας. Μειώστε τα λιπαρά και πικάντικα τρόφιμα, καθώς και τη ζάχαρη.


2. Μασάζ

Ένα μασάζ μπορεί να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και να ενισχύσετε τους μύες των ποδιών σας, αποτρέποντας τον σχηματισμό των κάλων. Για να κάνετε μασάζ στα πόδια σας στο σπίτι:

  • Πατήστε μια μπάλα του τένις με τα πόδια σας, κάνοντας κινήσεις μπρος-πίσω.
  • Κάνετε μασάζ στα πόδια σας με τους αντίχειρές σας προς τα πάνω και προς τα πίσω, πιέζοντας απαλά.
  • Κρατήστε ένα δάκτυλο κάθε φορά και τραβήξτε ελαφρά προς τα πάνω.

3. Άσκηση

Υπάρχουν αρκετές απλές αλλά αποτελεσματικές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε, για να κρατήσετε τα πόδια σας υγιή και δυνατά. Χρειάζονται λιγότερα από 10 λεπτά την ημέρα για να εκτελέσετε τις ακόλουθες ασκήσεις:

  • Τοποθετήστε το πόδι σας σταθερά στο πάτωμα και προσπαθήστε να σηκώσετε κάθε δάκτυλο, ένα κάθε φορά.
  • Τυλίξτε με μια ελαστική ταινία τα δάχτυλα των ποδιών σας και προσπαθήστε να τα εξαναγκάσετε να ανοίξουν.
  • Περιστρέψτε τα πόδια σας προς τις δύο αντίθετες κατευθύνσεις.
  • Τοποθετήστε μερικά μικρά αντικείμενα στο πάτωμα και προσπαθήστε να τα σηκώσετε με τα δάχτυλα των ποδιών σας.

4. Υγιεινή Ποδιών

Το ποδόλουτρο σε τακτική βάση μπορεί να σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από τον ιδρώτα και τα επιβλαβή βακτήρια. Χρησιμοποιήστε αντιφλεγμονώδη και αντιμυκητιακά βότανα στο ποδόλουτρό σας, όπως χαμομήλι, λεβάντα ή καλέντουλα!

Πηγή:  truelife.gr

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας