Quantcast
ΥΓΕΙΑ

5 Σπιτικές Θεραπείες που θα σας βοηθήσουν να Ανακουφιστείτε ΑΜΕΣΑ από τους Πόνους στα Γόνατα!

Ο πόνος στα γόνατα είναι αναμφίβολα ένα από τα χειρότερα προβλήματα και συνήθως προκαλείται από φθορές στην δομή των οστών της άρθρωσης και της επιγονατίδας. Μπορεί να οδηγήσει σε έντονο πόνο στις αρθρώσεις, δυσκολία στο περπάτημα και να κάνει δραστηριότητες όπως το περπάτημα, το τρέξιμο και το λύγισμα των γονάτων δύσκολο και επίπονο.

Επηρεάζει …


Ο πόνος στα γόνατα είναι αναμφίβολα ένα από τα χειρότερα προβλήματα και συνήθως προκαλείται από φθορές στην δομή των οστών της άρθρωσης και της επιγονατίδας. Μπορεί να οδηγήσει σε έντονο πόνο στις αρθρώσεις, δυσκολία στο περπάτημα και να κάνει δραστηριότητες όπως το περπάτημα, το τρέξιμο και το λύγισμα των γονάτων δύσκολο και επίπονο.

Επηρεάζει όλες τις ηλικίες και η ένταση του μπορεί να ποικίλει. Ωστόσο, οι θεραπείες της εναλλακτικής ιατρικής προσφέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα.

Ο πόνος στα γόνατα μπορεί να είναι αποτέλεσμα των παρακάτω παραγόντων:

  • τραυματισμός στο γόνατο
  •  ηλικία
  •  ασθένειες όπως η οστεοπόρωση και η αρθρίτιδα

Στις περισσότερες περιπτώσεις, εκδηλώνεται με:

Επανάσταση στους Διαιτολόγους! Χάσε Μέχρι 9 Κιλά σε 5 Μέρες!

  • οξύ πόνο στις αρθρώσεις του γόνατου
  • φλεγμονή
  • πρήξιμο
  • δυσκαμψία
  • δυσκολία στο περπάτημα.

Ευτυχώς ο πόνος στο γόνατο μπορεί να θεραπευτεί φυσικά. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε 5 φυσικές θεραπείες για να τον ανακουφίσετε:

1. Έλαιο καρύδας:

Το έλαιο καρύδας έχει ισχυρές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες οι οποίες θεραπεύουν αποτελεσματικά τον πόνο στο γόνατο.
Συστατικά: μισό φλιτζάνι έλαιο καρύδας
Βράστε το έλαιο για 3 λεπτά σε μέτρια φωτιά και μετά απλώστε το στο γόνατο με τα δάχτυλα. Αφήστε το να δράσει για δυο ώρες και μετά ξεπλύντε το. Επαναλάβετε δύο φορές τη μέρα.

2. Πιπέρι καγιέν με ελαιόλαδο:

Το πιπέρι καγιέν περιέχει καψαϊκίνη η οποία προκαλεί μια αίσθηση θερμότητας στο σημείο του πόνου, ανακουφίζει και μειώνει το πρήξιμο.

Συστατικά: 2 κουταλιές πιπέρι καγιέν, 1 1/2 φλιτζάνια ελαιόλαδο

Ανακατέψτε τα υλικά και ετοιμάστε την αλοιφή. Απλώνετε την δύο φορές τη μέρα για μία εβδομάδα για να θεραπεύσετε τον πόνο.

3. Πιπέρι καγιέν και ξίδι μηλίτη

Συστατικά: 1 1/2 κουταλιές πιπέρι καγιέν, 1 φλιτζάνι ξίδι μηλιτη

Ανακατέψτε τα υλικά και ρίξτε τα στην μπανιέρα. Μουλιάστε τα γόνατα σας για 20 λεπτά. Επαναλάβετε την θεραπεία αυτή καθημερινά για να μειώσετε την φλεγμονή και να εξουδετερώσετε τον πόνο.

4. Λεμόνι:

Τα λεμόνια έχουν υψηλή περιεκτικότητα κιτρικού οξέος το οποίο διαλύει τους κρύσταλλους του ουρικού οξέος που αποτελούν κύρια αιτία της αρθρίτιδας. Έτσι, προσφέρει απίθανα αποτελέσματα στην θεραπεία του πόνου.

Συστατικά: 1 λεμόνι, μισή κούπα σησαμέλαιο, 1 τουλπάνι

Κόψτε το λεμόνι σε φέτες και τοποθετήστε τις σε ένα τουλπάνι. Μετά δέστε το και βουτήξτε το στο σησαμέλαιο για μερικά λεπτά. Βάλτε το πάνω στο σημείο που πονάτε και αφήστε το να δράσει για 10 λεπτά. Επαναλάβετε την διαδικασία 2 φορές τη μέρα. Επίσης, μπορείτε να διαλύσετε χυμό λεμονιού σε ένα ποτήρι με χλιαρό νερό και να το πίνετε με άδειο στομάχι.

5. Ξίδι μηλίτη με κρύο νερό:

Το ξίδι μηλίτη έχει ισχυρές αλκαλοποιητικές ιδιότητες, οι οποίες ανακουφίζουν τον πόνο στα γόνατα, λιπαίνουν τις αρθρώσεις και διαλύουν τις επιβλαβείς τοξίνες.

Συστατικά: 2 κουταλιές ξίδι μηλίτη, 1 φλιτζάνι νερό

Ρίξτε το ξίδι μέσα στο νερό, ανακατέψτε και καταναλώστε το ρόφημα σε καθημερινή βάση.

16 συμβουλές για να αποτρέψετε και να ανακουφίσετε τον πόνο στα γόνατα:

1. Ξεκουράστε τα γόνατα σας.
2. Κάντε ασκήσεις γυμναστικής που στοχεύουν στις αρθρώσεις των γονάτων.
3. Αποφύγετε δραστηριότητες που καταπονούν τα γόνατα.
4. Καταναλώστε φρούτα και λαχανικά πλούσια σε μαγνήσιο.
5. Τοποθετήστε μια θερμοφόρα για να μειώσετε τον πόνο και το πρήξιμο.
6. Μην σηκώνετε βαριά αντικείμενα.
7. Αποφύγετε ή κόψτε το κάπνισμα, γιατί χειροτερεύει την φλεγμονή και καθυστερεί την διαδικασία επούλωσης.
8. Κάντε μασάζ στο σημείο που πονάτε.
9. Σε περίπτωση τραυματισμού στο γόνατο, φροντίστε το καλά για να αποφύγετε τις επιπλοκές.
10. Περπατήστε 15 λεπτά τη μέρα για να γυμνάσετε τους μυς του ποδιού.
11. Φοράτε πάντα άνετα παπούτσια.
12. Αποφύγετε τα ψηλοτάκουνα παπούτσια.
13. Μην στέκεστε όρθιοι για πολύ.
14. Βάλτε κατεψυγμένο αρακά σαν κομπρέσα πάνω από το γόνατο.
15. Προσπαθήστε να χάσετε τα επιπλέον κιλά, γιατί ασκούν περισσότερη πίεση στα γόνατα.
16. Να είστε καλά ενυδατωμένοι, για να βελτιώσετε τις κινήσεις των ιστών του ποδιού.

Εσείς τα γνωρίζατε;

Credit: healthyfoodhouse.com

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας