ΥΓΕΙΑ

50 Ημέρες ως τα Χριστούγεννα: Η δίαιτα για να χάσεις 8 κιλά μέχρι τις γιορτές

19
Η διατροφή της διαιτολόγου Αναστασίας Κόκκαλη, δεν υπόσχεται μόνο αλλά πραγματοποιεί. Ο χειμώνας είναι η εποχή όπου μένουμε περισσότερες ώρες στο σπίτι, γεγονος που από μόνο του ανοίγει την όρεξη σε συνδυασμό με το κρύο που μπαινοβγαίνει στη ζωή μας, τις τελευταίες εβδομάδες. Οι γιορτές όμως είναι π…

Η διατροφή της διαιτολόγου Αναστασίας Κόκκαλη, δεν υπόσχεται μόνο αλλά πραγματοποιεί. Ο χειμώνας είναι η εποχή όπου μένουμε περισσότερες ώρες στο σπίτι, γεγονος που από μόνο του ανοίγει την όρεξη σε συνδυασμό με το κρύο που μπαινοβγαίνει στη ζωή μας, τις τελευταίες εβδομάδες. Οι γιορτές όμως είναι πολύ κοντά, και οι γιορτές συνδυάζονται με πολλά φαγοποτια και εορταστικά τραπέζια με οικογένεια και φίλους. Προλαβαίνεις να χάσεις μέχρι και 8 κιλα, αν ακολουθήσεις πίστα το εν λόγω διατροφικό πλάνο. Αν γυμνάζεσαι παράλληλα, το αποτέλεσμα θα είναι ακόμη πιο εντυπωσιακό! Ξεκίνα σήμερα, οργανώνοντας την κουζίνα σου και φυσικά τον χρόνο σου! Καλή επιτυχία, τονίζει η ειδικός!

Σημειώσεις για τη δίαιτα:

Συστήνονται 4 φλιτζάνια πράσινο τσάι χωρίς ζάχαρη κάθε μέρα

Η Μαρία κατέβηκε 4 Νούμερα στα ρούχα της! Εσύ;

Πρόσθεσε τσίλι, μαύρο πιπέρι, πιπέρι καγιέν και κουρκουμά όσο πιο συχνά μπορείς.
Πίνε νερό ακόμη και όταν δεν διψάς.

Το πρόγραμμα για να χάσεις 8 κιλά
Πρωινό:
2 ρυζογκοφρέτες με ταχίνι ολικής, μέλι, κανέλα, 1 ποτ. κεφίρ, 1 ποτ φυσικός χυμός πορτοκάλι με λεμόνι

Porridge – χυλός με νιφάδες βρώμης, με σταφίδες, μέλι, κανέλα , 1 ποτ φυσικός χυμός πορτοκάλι με λεμόνι
1 βραστό αυγό, 2 φρυγανιές σίκαλης με τυρί light 10%, 1 ποτ φυσικός χυμός πορτοκάλι με λεμόνι
Δεκατιανό: 1 χούφτα καρύδια, μπανάνα και 1 φλιτζ ζεστό πράσινο τσάι

Μεσημεριανό:
Σούπα λαχανικών με φιλέτο ψαριού ή κοτόπουλο – καρότο, κολοκυθάκι, σέλινο, πατάτα, λάχανο, πράσο, και Σαλάτα κουνουπίδι και μπρόκολο ή

Ζυμαρικά ολικής αλέσεως με σάλτσα ντομάτας και λαχανικά, τυρί , Σαλάτα με βραστά κολοκυθάκια ή
Ρεβίθια φούρνου ή φασόλια φούρνου με αναποφλοίωτο ρύζι, ελιές, Σαλάτα χόρτα ή
Σπανακόρυζο ή πρασόρυζο (με κινόα), 2 αυγά ποσέ, Σαλάτα λάχανο – καρότο

Απογευματινό:
Ρυζόγαλο με στέβια και κανέλα ή γιαούρτι 2% με καρύδια και μέλι, 1 Μήλο ή 1 αχλάδι

Βραδινό:
Ομελέτα (2 αυγά) με μανιτάρια και πράσινες πιπεριές, με 1 κουτ βρώμη και τυρί, 2 ακτινίδια ή

Σαλάτα κουνουπίδι, μπρόκολο, κολοκυθάκι με τυρί cottage cheese, 1 αχλάδι ή
Μανιταρόσουπα ή κολοκυθόσουπα, 40γρ κριθαρένιο παξιμάδι, 2 ακτινίδια ή
Ψητά λαχανικά (πιπεριές, μανιτάρια, κρεμμύδι), 100γρ cottage, 1 αχλάδι

Πηγή: travelstyle.gr

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας