Quantcast
cazoo.gr
cazoo.gr
ΥΓΕΙΑ

5+1 Διατροφικά Μυστικά για να Χάσετε Βάρος με Επιτυχία. Το Τελευταίο είναι ΠΟΛΥ Σημαντικό!

52
Σύμφωνα με στατιστικές, ο μέσος άνθρωπος προσπαθεί να χάσει βάρος τουλάχιστον 4 φορές τον χρόνο. Αλλά μόνο ένα στους 100 χάνει κιλά με επιτυχία και μπορεί να μοιραστεί την ιστορία του.

Επειδή θέλουμε να είστε κι εσείς ένας από αυτούς τους ανθρώπους, αποφασίσαμε να σας αποκαλύψουμε αυτά τα μυστικ…


Σύμφωνα με στατιστικές, ο μέσος άνθρωπος προσπαθεί να χάσει βάρος τουλάχιστον 4 φορές τον χρόνο. Αλλά μόνο ένα στους 100 χάνει κιλά με επιτυχία και μπορεί να μοιραστεί την ιστορία του.

Επειδή θέλουμε να είστε κι εσείς ένας από αυτούς τους ανθρώπους, αποφασίσαμε να σας αποκαλύψουμε αυτά τα μυστικά που θα σας βοηθήσουν να υποφέρετε λιγότερο και να πετύχετε τον στόχο σας πιο εύκολα.

Ο Dr. Roger Gould, ένας από τους πιο γνωστούς ειδικούς στο συναισθηματικό τρώγειν, μας διαβεβαιώνει ότι τα συναισθήματα μας, όχι η έλλειψη θέλησης, είναι αυτά που μας εμποδίζουν να χάνουμε βάρος.

Επανάσταση στους Διαιτολόγους! Χάσε Μέχρι 9 Κιλά σε 5 Μέρες!

Γι’αυτό είναι σημαντικό να γνωρίζετε αυτά τα μυστικά πριν ξεκινήσετε την μάχη σας με την απώλεια βάρους:

1. Nα είστε συνεπείς: Είναι πάντα δύσκολο να ξεκινήσετε μια διατροφή με φρούτα και λαχανικά μόνο αν έχετε συνηθίσει να τρώτε κυρίως γρήγορο φαγητό. Είναι μεγάλη πίεση για το σώμα και θα αντιδράσει αντίστοιχα. Προσπαθήστε να μην απαιτείτε πολλά από τον εαυτό σας και κάντε σταδιακές αλλαγές.

2. Κρατήστε αρχείο με την πρόοδο σας: Είτε το πιστεύετε, είτε όχι, είναι πολύ σημαντικό να ελέγχετε την πρόοδο σας. Αυτό θα σας δώσει μια ξεκάθαρη εικόνα του πόσο βάρος έχετε χάσει. Σε πολλές περιπτώσεις θα πρέπει να περιμένετε μήνες μέχρι να δείτε ξεκάθαρες αλλαγές στο σώμα σας, έτσι είναι καλό να τις καταγράφετε για να μην χάνετε το κίνητρο σας.

3. Να είστε δραστήριοι: Μια υγιεινή διατροφή δεν σημαίνει ότι θα χάσετε κιλά, αλλά είναι πολύ σημαντικό να συνδυάζετε την καλή διατροφή με κάποιο είδος γυμναστικής. Ακόμα και οι χαλαρές δραστηριότητες, όπως το περπάτημα (αν γίνεται σε καθημερινή βάση), θα σας βοηθήσουν πολύ.

53

4. Αναζητήστε υποστήριξη από την οικογένεια και τους φίλους σας: Η ψυχολογική υποστήριξη από τους γύρω σας είναι πολύ σημαντική όταν κάνετε δίαιτα. Ξέρουν ότι όταν ενδίδετε στον πειρασμό, νιώθετε άσχημα μετά, γι’αυτό μπορούν να σας υπενθυμίζουν να είστε προσεκτικοί με τα παχυντικά τρόφιμα όταν είστε μαζί. Είναι ο τρόπος τους να στηρίξουν την μάχη σας.

5. Προσδιορίστε τον μεταβολικό σας τύπο: Αν νιώθετε ότι κάνετε τα πάντα για να χάσετε βάρος αλλά δεν βλέπετε ακόμα αποτελέσματα, δεν πειράζει. Στην πραγματικότητα πρόκειται για συνηθισμένο πρόβλημα. Αλλά πριν τα παρατήσετε, μάθετε περισσότερα για τον μεταβολισμό σας. Αν έχετε αργό μεταβολισμό, οπλιστείτε με υπομονή και μην το αφήνετε να σας ρίχνει. Να θυμάστε ότι τα μόνιμα αποτελέσματα θα γίνουν ορατά κάποια μέρα.

54

6. Οποιαδήποτε διατροφή χρειάζεται παρακολούθηση: Αν αποφασίσετε να ξεκινήσετε δίαιτα, σκεφτείτε να μιλήσετε με κάποιον διατροφολόγο για να σας επιβλέπει και να σας συμβουλεύει. Να θυμάστε ότι με όλες αυτές οι δίαιτες-θαύματα που υπόσχονται να εξαφανίσουν κιλά σε χρόνο μηδέν βάζετε την υγεία σας σε κίνδυνο. Οι διατροφές με χαμηλά λιπαρά δεν περιέχουν τα απαραίτητα συστατικά για την σωστή λειτουργία του σώματος, κι έτσι επηρεάζουν αρνητικά την υγεία σας.

Τώρα είστε έτοιμη για να ξεκινήσετε την δίαιτα σας! Καλή σας επιτυχία!

Credit: brightside.me

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας