Quantcast
ΥΓΕΙΑ

7 λόγοι για τους Οποίους Πρέπει να Κάνεις την Άσκηση Σανίδα 1 Ώρα Κάθε Μέρα! Θα πάθεις Πλάκα με τα Αποτελέσματα!

Δείτε τα 7 καταπληκτικά πράγματα που θα συμβούν στο σώμα σας αν αρχίσετε να κάνετε σανίδα κάθε μέρα.
1. Οι μύες του πυρήνα σας θα δυναμώσουν
Αυτή η άσκηση ενισχύει ολόκληρο το κέντρο του σώματος, πλάτη, κοιλιακοί, όλα ταυτόχρονα!
2. Η πλάτη σας θα σας ευχαριστήσει
Οι κοιλιακοί πάνω-κάτω, μπορεί να προκαλέσουν πόνο και τραυματισμούς στην πλάτη. …


Δείτε τα 7 καταπληκτικά πράγματα που θα συμβούν στο σώμα σας αν αρχίσετε να κάνετε σανίδα κάθε μέρα.

1. Οι μύες του πυρήνα σας θα δυναμώσουν

Αυτή η άσκηση ενισχύει ολόκληρο το κέντρο του σώματος, πλάτη, κοιλιακοί, όλα ταυτόχρονα!

Επανάσταση στους Διαιτολόγους! Χάσε Μέχρι 9 Κιλά σε 5 Μέρες!

2. Η πλάτη σας θα σας ευχαριστήσει

Οι κοιλιακοί πάνω-κάτω, μπορεί να προκαλέσουν πόνο και τραυματισμούς στην πλάτη. Με αυτή την άσκηση δυναμώνετε το σώμα σας χωρίς τραυματισμούς.

3. Ο μεταβολισμός σας θα επιταχυνθεί

1

Καθώς μεγαλώνουμε, ο μεταβολισμός μας αρχίζει να μπλοκάρει. Για να καταπολεμηθεί αυτό, η σανίδα προτείνεται περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη άσκηση.

4. Η στάση του σώματός σας θα βελτιωθεί

Έχετε παρατηρήσει ότι οι ώμοι σας έχουν χαλαρώσει πρόσφατα; Εάν ναι, ήρθε η ώρα να δουλέψετε την πλάτη σας. Η σανίδα είναι η τέλεια άσκηση για αυτό το πρόβλημα.

5. Θα παρατηρήσετε βελτίωση στο συντονισμό

Ο συντονισμός έχει να κάνει περισσότερο με τη δύναμη από την πρακτική. Η εστίαση στη διατήρηση ενός ισχυρού πυρήνα, θα σας βοηθήσει να ηγείστε από το κέντρο, γεγονός που θα κάνει το υπόλοιπο σώμα σας, να μην χρειάζεται να κάνει τόση πολύ δουλειά.

6. Θα γίνεται πιο ευλύγιστοι

Οι σανίδα δεν θα ενισχύσει μόνο τους μύες σας, αλλά θα τους βοηθήσει να γίνουν και πιο ευέλικτοι. Δεδομένου ότι αυτή η άσκηση λειτουργεί σε ολόκληρο το σώμα, ακόμη και τα δάχτυλα των ποδιών σας θα τεντωθούν.

7. Θα νιώσετε πιο ευτυχισμένοι

Η σανίδα, θα σας κάνει να εστιάσετε τόσο στην αναπνοή σας όσο και στο σώμα σας στο σύνολό του. Αυτή η απλή άσκηση, βελτιώνει την αυτοσυγκέντρωση και τη διάθεση.

Ποιος φανταζόταν ότι μια άσκηση θα μπορούσε να το κάνει τόσα πολλά; Για να ξεκινήσετε το δικό σας πρόγραμμα, ξεκινήστε αργά, με 2 ή 3 επαναλήψεις σανίδων των 30 δευτερολέπτων. Θα πρέπει να αισθανθείτε κάψιμο σχεδόν αμέσως! Σταδιακά, μπορείτε να αυξήσετε το χρόνο και τις επαναλήψεις!

Credit: TipHero

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας