Quantcast
ΥΓΕΙΑ

Δείτε ΤΙ Πραγματικά Συμβαίνει στο Σώμα σας όταν Γυμνάζεστε για 30 λεπτά την Ημέρα. Θα Πάθετε ΠΛΑΚΑ!

Η γυμναστική δεν είναι τόσο δύσκολη όσο μπορεί να πιστεύετε. Στην πραγματικότητα, έρευνες δείχνουν ότι 30 λεπτά καθημερινής γυμναστικής είναι αρκετά για να μας κρατήσουν υγιείς και σε φόρμα.

Σας προσκαλούμε να ρίξετε μια ματιά σε αυτό που θα αναμένετε από το σώμα σας όταν πάρετε την απόφαση να κάνετε τακτικά γυμναστική.
Κατά τη διάρκεια της προ…


Η γυμναστική δεν είναι τόσο δύσκολη όσο μπορεί να πιστεύετε. Στην πραγματικότητα, έρευνες δείχνουν ότι 30 λεπτά καθημερινής γυμναστικής είναι αρκετά για να μας κρατήσουν υγιείς και σε φόρμα.

Επανάσταση στους Διαιτολόγους! Χάσε Μέχρι 9 Κιλά σε 5 Μέρες!

Σας προσκαλούμε να ρίξετε μια ματιά σε αυτό που θα αναμένετε από το σώμα σας όταν πάρετε την απόφαση να κάνετε τακτικά γυμναστική.

Κατά τη διάρκεια της προπόνησης

1

  • Ο ρυθμός μεταβολισμού αυξάνεται.
  • To ιξώδες του αίματος βελτιώνεται.
  • Ο ρυθμός ροής του οξυγόνου αυξάνεται από 8 λίτρα (όταν ξεκουράζεστε) σε 100 λίτρα ανά λεπτό.
  • Η αυξημένη ροή αίματος επιτρέπει στα κύτταρα να λάβουν περισσότερο οξυγόνο και θρεπτικά στοιχεία από το αίμα.

Αμέσως μετά την προπόνηση

2

  • Το σώμα ξεκινάει να χωνεύει πρωτεΐνες και υδρογονάθρακες 4 φορές πιο γρήγορα, και έτσι χάνετε βάρος πιο γρήγορα.
  • Ο εγκέφαλος ξεκινάει να απελευθερώνει περισσότερες ενδορφίνες, που ανεβάζουν τη διάθεσή σας.

Μερικές ώρες μετά την προπόνηση

3

  • Αποκτάτε περισσότερη αυτοπεποίθηση.
  • Η αρτηριακή πίεση αίματος σταθεροποιείται.
  • Κοιμάστε καλύτερα και η ποιότητα ύπνου βελτιώνεται.

Μετά από μερικές εβδομάδες τακτικής προπόνησης

4

  • Η χωρητικότητα των πνευμόνων αυξάνεται.
  • Η καρδιά και τα αγγεία αίματος λειτουργούν καλύτερα.
  • Αποκτάτε περισσότερη αντοχή.
  • Τα επίπεδα αιματοκρίτη αυξάνονται: το πλήθος των ερυθρών αιμοσφαιρίων ανά κυβικό χιλιοστόμετρο αίματος αυξάνονται από 5 σε 6 εκατομμύρια.
  • Το ανοσοποιητικό σύστημα δυναμώνει: τα επίπεδα των λεμφοκυττάρων του αίματος αυξάνονται.
  • Το σώμα ρυθμίζει τα επίπεδα του σακχάρου και άλλουν ουσιών του αίματος πιο εύκολα.
  • Το σώμα αποθηκεύει λιγότερο λίπος.

Έπειτα από μερικούς μήνες τακτικής προπόνησης

5

  • Γίνεστε λιγότερο επιρρεπείς σε άγχος και είναι λιγότερο πιθανό να πάθετε κατάθλιψη και εναλλαγές διάθεσης.
  • Η μεταφορά οξυγόνου στους μύες σας αυξάνεται και η μικροκυκλοφορία του αίματος βελτιώνεται.
  • Ένας βελτιωμένος συνδυασμός κινήσεων σας βοηθάει να δυναμώσετε το νευρικό σας σύστημα. Η ταχύτητα της μετάδοσης των νευρικών απολήξεων βελτιώνεται: η δραστηριότητα του εγκεφάλου βελτιώνεται και παίρνουμε αποφάσεις πιο γρήγορα.
  • Το μυοσκελετικό σύστημα βελτιώνεται: οι μύες γίνονται μεγαλύτεροι και τα οστά πιο πυκνά.

Έπειτα από μερικά χρόνια τακτικής προπόνησης

6

  • Το προσδόκιμο ζωής αυξάνεται.
  • Παραμένετε νέοι για περισσότερο.

Credit: BrightSide

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας