Quantcast
cazoo.gr
cazoo.gr
ΣΤΥΛ

8 Καλοκαιρινά Γυναικεία Παπούτσια που βλάπτουν την Υγεία των Ποδιών μας χωρίς να το Καταλαβαίνουμε.

v
To καλοκαίρι είναι μια καλή στιγμή για πειραματισμό, και φυσικά από τη γκαρνταρόμπα δεν λείπουν τα ανοιχτά υποδήματα. Ωστόσο, αξίζει να θυμόμαστε ότι τα παπούτσια όχι μόνο συμπληρώνουν την εμφάνισή μας, αλλά βλάπτουν και την υγεία μας.

Συγκεντρώσαμε 8 είδη υποδημάτων που πολλές φορές βλάπτουν τα…


To καλοκαίρι είναι μια καλή στιγμή για πειραματισμό, και φυσικά από τη γκαρνταρόμπα δεν λείπουν τα ανοιχτά υποδήματα. Ωστόσο, αξίζει να θυμόμαστε ότι τα παπούτσια όχι μόνο συμπληρώνουν την εμφάνισή μας, αλλά βλάπτουν και την υγεία μας.

Συγκεντρώσαμε 8 είδη υποδημάτων που πολλές φορές βλάπτουν τα πόδια μας χωρίς να το γνωρίζουμε.

Πάνινα αθλητικά παπούτσια

1

Πλεονεκτήματα:

  • Ελαφριά
  • Άνετα
  • Ταιριάζουν με όλα

Μειονεκτήματα:

  • Δεν υπάρχει καλή στήριξη του πέλματος.
  • Η επίπεδη επιφάνειά τους δεν απορροφά τους κραδασμούς, δημιουργώντας στα πόδια και τα γόνατα δυσφορία.

Συμβουλή: Όταν αγοράζετε τέτοια υποδήματα, σιγουρευτείτε ότι δίνετε σημασία στην εσωτερική σόλα (προτιμήστε τα ορθοπεδικά). Και μη φοράτε τα ίδια παπούτσια συνεχώς, φορέστε τα ως υποκατάστατα για άλλα υποδήματα.

Mules

2

Πλεονεκτήματα:

Λέμε ευχαριστώ στα νέα μας μέλη με κουπόνια αξίας 42€

  • Επιμηκύνει οπτικά τα πόδια.
  • Στενεύει οπτικά τους αστραγάλους.

Μειονεκτήματα:

  • Αστάθεια.
  • Δεν υπάρχει στήριξη στο πόδι.

Συμβουλή: Μη τα φοράτε συχνά. Τα επίπεδα mules είναι κατάλληλα μόνο για την παραλία. Στην πόλη αυτά τα παπούτσια μπορούν να προκαλέσουν ρωγμές στα πέλματα.

Εσπαντρίγιες

3

Πλεονεκτήματα:

  • Άνετα και ελαφριά παπούτσια.
  • Αφήνουν το δέρμα να αναπνέει (εάν είναι από φυσικό υλικό).
  • Δεν «χτυπάνε», δεν πιέζουν.

Μειονεκτήματα:

  • Επίπεδη σόλα. Τέτοια υποδήματα δεν παρέχουν την κατάλληλη υποστήριξη της καμάρας, και δεν πρέπει να φοράτε πολλές ώρες τέτοια παπούτσια.
  • Υλικό που βρέχεται εύκολα. Για βροχερό καλοκαιρινό καιρό αυτά τα παπούτσια δεν είναι κατάλληλα.

Αστάθεια. Η σόλα μπορεί να αλλοιωθεί υπό το βάρος σας σε μία σεζόν.

Συμβουλή: Επιλέξτε εσπαντρίγιες με λουράκι και δώστε σημασία στο κουντεπιέ του ποδιού (μην ξεχάσετε τα ορθοπεδικά πέλματα), καθώς και το υλικό του πέλματος (σε ορισμένα υποδήματα δεν καλύπτεται με κατάλληλο υλικό και μπορεί να τρίβει το πόδι κατά τη βάδιση).

Σαγιονάρες

4

Πλεονεκτήματα:

  • Εύκολο να τα φορέσετε και να τα βγάλετε.
  • Δεν φοβάστε το νερό και την άμμο.

Μειονεκτήματα:

  • Λεπτή σόλα, δεν στηρίζεται η καμάρα του ποδιού.
  • Δεν προστατεύει τα πόδια από τραυματισμούς και ατυχήματα.
  • Τα πόδια κουράζονται από την υπερβολική ένταση των μυών κατά τη βάδιση.
  • Δημιουργούνται κάλοι ανάμεσα στα δάχτυλα.

Συμβουλή: Φορέστε τέτοια υποδήματα στη πισίνα ή την παραλία και προτιμήστε σαγιονάρες με πιο χοντρό πέλμα.

Ψηλοτάκουνα μυτερά παπούτσια

5

Πλεονεκτήματα:

  • Όμορφα.
  • Χαρίζουν στο βάδισμα ελαφρότητα, κομψότητα.

Μειονεκτήματα:

  • Η στενή μορφή οδηγεί σε διαταραχή της κυκλοφορίας του αίματος στα δάχτυλα των ποδιών.
  • Μια αφύσικη θέση του ποδιού στο παπούτσι αλλάζει την κατανομή του φορτίου στους κάτω μύες των ποδιών και προκαλεί διαταραχή της ροής του αίματος προς τα κάτω άκρων (δημιουργία κιρσών).
  • Κίνδυνος τραυματισμού. Το περπάτημα με στενά υποδήματα παραμορφώνουν τα πόδια (δημιουργείται κότσι) και συμπιέζουν τα νεύρα, που μπορούν να οδηγήσουν σε σύνδρομο χρόνιου πόνου.

Συμβουλή: Δώστε σημασία ώστε τα υποδήματα να εφαρμόζουν άνετα και τα τακούνια δεν είναι πολύ ψηλά (βέλτιστο ύψος 4-5 cm).

Μπαλαρίνες

6

Πλεονεκτήματα:

  • Ευελιξία.
  • Εύκολο να τις φορέσετε και να τις βγάλετε.

Μειονεκτήματα:

  • Φορώντας τα συνεχώς συμβάλλει στην ανάπτυξη της πλατυποδίας.
  • Δεν υπάρχει στήριξη της καμάρας του ποδιού, εμφανίζονται προβλήματα με τα γόνατα, τα ισχία και την πλάτη.

Συμβουλή: Απλοί ορθοπεδικοί πάτοι βοηθούν να αποφύγετε τον πόνο στα πόδια και τα μαξιλαράκια στη φτέρνα θα μειώσουν τον πόνο.

Πλατφόρμες

7

Πλεονεκτήματα:

  • Οπτικά προσδίδει περισσότερο ύψος, έχουν πιο άνετη αίσθηση από τις ψηλοτάκουνες γόβες.

Μειονεκτήματα:

  • Παραμορφώνουν τα πόδια, προκαλούν διαταραχές του μυοσκελετικού συστήματος. Κατά το περπάτημα η κίνηση του ποδιού γίνεται ομαλά από τη φτέρνα μέχρι τα δάχτυλα. Όσες γυναίκες φοράνε πλατφόρμες δεν κινούν όλους τους μύες των ποδιών και οι μύες της κνήμης επιβαρύνονται.
  • Κίνδυνος τραυματισμού. Υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να γυρίσει το πόδι (να συμβεί ρήξη τένοντα).

Συμβουλή: Φορέστε άνετα σανδάλια με σταθερό τακούνι.

Ξυπόλητες

8

Δεν συνιστάται να περπατάτε χωρίς παπούτσια για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το ανθρώπινο πόδι δεν προσαρμόζεται στο περπάτημα σε επίπεδες επιφάνειες: στο πάτωμα, πλακάκια ή στην άσφαλτο. Μπορεί να προκαλέσει δυσμορφία στα πόδια και να δημιουργηθεί πλατυποδία.

Credit: Adme

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας