ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η Εκπληκτική Ιστορία του εγκαταλειμμένου Σοβιετικού Τρένου που κάποτε Ταξίδευε με 257 χλμ/ώρα. Δείτε Σπάνιες Φωτογραφίες!

Soviet Jet Train from the 1970s

Taken from https://www.thevintagenews.com/2016/06/02/the-strange-now-sadly-abandoned-soviet-jet-train-from-the-1970s/

Taken from open web pages, unable to find original source, please legal before publishing
Όταν ήταν καινούριο, πιθανόν να έμοιαζε με ένα εντυπωσιακό, φουτουριστικό, διαστημικό μέσο μεταφοράς που τους άφηνε όλους με ανοιχτό το στόμα. Αλλά πλέον κάθεται εγκαταλελειμμένο, μαζεύοντας αντί για επαίνους, σκουριά.

Αυτές οι συναρπαστικές φωτογραφίες δείχνουν ένα “τούρμπο τζετ” σοβιετικό τρένο…


Όταν ήταν καινούριο, πιθανόν να έμοιαζε με ένα εντυπωσιακό, φουτουριστικό, διαστημικό μέσο μεταφοράς που τους άφηνε όλους με ανοιχτό το στόμα. Αλλά πλέον κάθεται εγκαταλελειμμένο, μαζεύοντας αντί για επαίνους, σκουριά.

Αυτές οι συναρπαστικές φωτογραφίες δείχνουν ένα “τούρμπο τζετ” σοβιετικό τρένο, το οποίο κατασκευάστηκε την δεκαετία του 1970 και κατάφερε να φτάσει τα 257 χλμ./ώρα, χάρη στις τεράστιες μηχανές που είναι τοποθετημένες στην οροφή του.

13

14

Το No1 αδυνατιστικό προϊόν για το 2017! Μάθε περισσότερα!

15

16

Αυτό που έκανε την ιδέα όμως μη πρακτική ήταν η απίστευτα υψηλή κατανάλωση καυσίμων. Έτσι, αυτό το ισχυρό τρένο αφέθηκε να σκουριάσει. Τα πρώτα τούρμπο τζετ τρένα κατασκευάστηκαν στις ΗΠΑ από τον Don Wetzel, ένα μηχανικό των κεντρικών σιδηροδρόμων της Νέας Υόρκης.

Του ανέθεσαν το καθήκον να φτιάξει τρένα πιο ασφαλή, πιο γρήγορα και λιγότερο ακριβά στα μέσα της δεκαετίας του 1960. Η λύση του: να τοποθετήσει δύο μηχανές στην οροφή πάνω στην μηχανή του τρένου και να δει τι θα συνέβαινε.

Αυτό που συνέβη τελικά ήταν ότι ο Wetzel δημιούργησε το πρώτο τρένο με αεριωθούμενο κινητήρα το οποίο μέχρι και σήμερα έχει την πιο γρήγορη μηχανή στην Αμερική.

17

18

Το M-497 Black Beetle δημιουργήθηκε από τον Wetzel το 1966. Αποτελούνταν από ένα ήδη υπάρχον βαγόνι Budd Rail Diesel (RDC-3) με πρόσθετο, αεροδυναμικό εμπρός κάλυμμα που κάλυπτε την αμβλεία μύτη του τρένου καθώς και ένα ζευγάρι μεταχειρισμένων μηχανών General Electric J47-19.

Οι μηχανές αγοράστηκαν από την πολεμική αεροπορία των ΗΠΑ για 5.000 δολάρια το ζευγάρι. Προηγουμένως χρησιμοποιούνταν σαν ενισχυτές για το διηπειρωτικό βομβαρδιστικό Convair B-36. “Ήταν οι πιο φτηνές μηχανές 5.000 ίππων που μπορούσαμε να βρούμε”, είπε ο Wetzel.

19

“Ήταν επίσης και οι πιο αξιόπιστες… οι μηχανές μπορούσαν να καίνε diesel ή και καύσιμα για τζετ.” “Η γυναίκα μου είναι καλλιτέχνης και έκανε το σχέδιο.” “To τελικό σχέδιο είχε τις μηχανές στο πίσω μέρος του βαγονιού, αλλά το αλλάξαμε για να μπουν μπροστά. Είπε ότι έδειχνε καλύτερο με τις μηχανές μπροστά.

Υπάρχει ένας παλιός μύθος των πιλότων που λέει ότι αν ένα αεροπλάνο δείχνει όμορφο, τότε συνήθως πετάει και καλά. Πιστεύαμε ότι αν το τρένο έδειχνε όμορφο, τότε θα έτρεχε καλά.”

O Wetzel δοκίμασε την δημιουργία του σε ήδη υπάρχουσες ράγες ανάμεσα στο Butler, την Indiana και το Styker του Ohio, γιατί οι ράγες αυτές ήταν τέλειες για την δοκιμή ταχυτήτων που παλιότερα δεν είχε φανταστεί κανείς για μια μηχανή τρένου.

Κατά την διάρκεια της δοκιμής, το τρένο έφτασε τα 294 χλμ./ώρα, το οποίο αποτελεί ρεκόρ για ένα αυτοκινούμενο, ελαφρύ τρένο στην Αμερική.

Credit: dailymail.co.uk

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας