Quantcast
cazoo.gr
cazoo.gr
STORIES

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ: 67χρονος αρνείται να εγκαταλείψει την Παράλυτη Γυναίκα του την ώρα της Φωτιάς και Πεθαίνει στο Πλάι της

FILE PIC - Maureen Freestone, 65 with her husband Roger, 67. See Masons copy MNFIRE:  Double inquest to hear whether care failings could have led to the death of hoarders Roger and Maureen Freestone who died in blaze at their Cambridgeshire home.
Ο 67χρονος συνταξιούχος Roger Freestone, πέθανε μαζί με την 65χρονη γυναίκα του Maureen, αφού δεν μπορούσε να την απεγκλωβίσει την ώρα που μια πυρκαγιά σάρωνε το σπίτι τους. Δεν ήθελε να την εγκαταλείψει, με αποτέλεσμα να πεθάνουν και οι δύο.

Το ζευγάρι, είχε μεγάλες ποσότητες εύφλεκτων υλικών μέ…


Ο 67χρονος συνταξιούχος Roger Freestone, πέθανε μαζί με την 65χρονη γυναίκα του Maureen, αφού δεν μπορούσε να την απεγκλωβίσει την ώρα που μια πυρκαγιά σάρωνε το σπίτι τους. Δεν ήθελε να την εγκαταλείψει, με αποτέλεσμα να πεθάνουν και οι δύο.

Το ζευγάρι, είχε μεγάλες ποσότητες εύφλεκτων υλικών μέσα στο σπίτι τους, με αποτέλεσμα η φωτιά να πάρει άσχημη τροπή, κάνοντας πολλαπλές εκρήξεις.

Η πυρκαγιά ξεκίνησε από το σαλόνι, όταν ένα χαρτονένιο κουτί, τυχαία, πήρε φωτιά. Εξαπλώθηκε πολύ γρήγορα, με αποτέλεσμα να αναφλεγούν και μερικά δοχεία από σπρέι.

1

Επανάσταση στους Διαιτολόγους! Χάσε Μέχρι 9 Κιλά σε 5 Μέρες!

2

Ο θάνατός τους, θεωρήθηκε ατύχημα. Ο ιατροδικαστής δήλωσε, ότι η γυναίκα δεν ήταν σε θέση να σώσει τον εαυτό της, αφού ήταν παράλυτη από τη μία πλευρά του σώματός της. Ο σύζυγός της, αφού είδε ότι δεν μπορούσε να την απεγκλωβίσει, αποφάσισε να πεθάνει μαζί της χωρίς να κάνει καμία προσπάθεια να σωθεί.

Ενώ ο Roger ήταν στο πάνω υπνοδωμάτιο την ώρα που ξέσπασε η πυρκαγιά, η άτυχη γυναίκα του βρισκόταν στο κάτω δωμάτιο, δίπλα στο σαλόνι, δηλαδή πολύ κοντά στο σημείο από όπου ξεκίνησε η φωτιά.

3

4

Μετά το ξέσπασμα της φωτιάς, ακολούθησε μια σειρά από εκρήξεις, οι οποίες οφείλονταν σε διάφορα γκαζάκια.

Η έρευνα έδειξε πως δεν υπήρχε συναγερμός καπνού, ενώ επίσης οι πυροσβέστες δεν μπορούσαν να έχουν πρόσβαση από την κουζίνα, λόγω του ότι το ζευγάρι είχε τοποθετημένα βαριά αντικείμενα πίσω από την πόρτα. Ήταν πολύ δύσκολο για το ζευγάρι, να μπορέσει να βγει από το σπίτι.

Η κόρη του ζευγαριού δήλωσε: «Είναι προφανές ότι ο μπαμπάς προσπάθησε να σταματήσει τη φωτιά, αλλά αφού δεν τα κατάφερε προτίμησε να μείνει με τη μητέρα μου».

5

6

Πλέον, κάθε νέο σπίτι θα κατασκευάζεται με ένα σύστημα ψεκαστήρων, το οποίο θα προλαμβάνει τις πυρκαγιές.

Η αιτία θανάτου του ζευγαριού, ήταν η δηλητηρίαση από μονοξείδιο του άνθρακα και η εισπνοή καπνού.

7

8

Credit: DailyMail

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας