Quantcast
ΑΛΗΘΕΙΕΣ

Έζησε 105 Χρόνια Χώρις Προβλήματα Υγείας. Δείτε τα 7 Μυστικά Μακροζωίας που Αποκάλυψε λίγο πριν τον Θάνατό του!

Λίγους μήνες πριν από το θάνατο του, ο Ιάπωνας γιατρός Hinohara Shigeaki συνέχισε τη θεραπεία των ασθενών του και εργαζόταν έως και 18 ώρες την ημέρα. Είχε φτάσει την ηλικία των 105 ετών.

Μοιραζόμαστε μαζί σας τις βασικές αρχές της ζωής και τις συμβουλές μακροζωΐας από την Ιαπωνία.
1. Το πιο βασικό πράγμα στη ζωή είναι η συμβολή που κάνετε στον…


Λίγους μήνες πριν από το θάνατο του, ο Ιάπωνας γιατρός Hinohara Shigeaki συνέχισε τη θεραπεία των ασθενών του και εργαζόταν έως και 18 ώρες την ημέρα. Είχε φτάσει την ηλικία των 105 ετών.

Μοιραζόμαστε μαζί σας τις βασικές αρχές της ζωής και τις συμβουλές μακροζωΐας από την Ιαπωνία.

1. Το πιο βασικό πράγμα στη ζωή είναι η συμβολή που κάνετε στον κόσμο γύρω σας

1

«Είναι πολύ σημαντικό να ξεκινήσετε τη μέρα σας με την επιθυμία να κάνετε κάτι καλό, γιατί κάθε στιγμή είναι μια ευκαιρία να κάνετε κάτι σπουδαίο για τους άλλους.

Επανάσταση στους Διαιτολόγους! Χάσε Μέχρι 9 Κιλά σε 5 Μέρες!

Για παράδειγμα, η Αντζελίνα Τζολί, Αμερικανίδα ηθοποιός και σκηνοθέτης, είναι πρέσβειρα καλής Θέλησης των Ηνωμένων Εθνών και προσφέρει ένα σημαντικό μέρος των εσόδων της σε φιλανθρωπίες.

2. Λιγότερη ανησυχία για αυστηρή δίαιτα και ύπνο, και να απολαύσουμε περισσότερη διασκέδαση

2

«Όταν ήμασταν παιδιά, μεταξύ άλλων, ξεχνούσαμε να φάμε και να κοιμηθούμε. Αυτή τη νοοτροπία πρέπει να κρατήσουμε και στην ενήλικη ζωή.»

3. Μην σταματάτε να εργάζεστε. Τουλάχιστον, όχι νωρίτερα από τα 70 χρόνια

3

«Πριν από μισό αιώνα, όταν το προσδόκιμο ζωής στην Ιαπωνία ήταν τα 68 χρόνια, η συνταξιοδότηση στα 64 ήταν λογική. Τώρα, όταν το αντίστοιχο ποσοστό ανέβηκε στα 84, το να αφήσετε τη δουλειά σας τόσο νωρίς σημαίνει ότι συνειδητά μειώνετε τη δική σας ζωή».

4. Αν θέλετε να ζήσετε πολύ καιρό, μην πάρετε βάρος

4

«Για πρωινό πίνω χυμό πορτοκαλιού με μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο – ενισχύει τα αιμοφόρα αγγεία. Για μεσημεριανό γεύμα – γάλα και μπισκότα. Για δείπνο – λαχανικά, λίγο ψάρι και ρύζι. Δύο φορές την εβδομάδα τρώω 100 γραμμάρια άπαχο κρέας. Συχνά είμαι πάρα πολύ απασχολημένος για να πεινάσω.»

5. Μην πιστεύετε τυφλά όλα όσα λέει ο γιατρός

5

«Συχνά, οι γιατροί θα προτείνουν στους ασθενείς τους, αυτό που ποτέ δεν θα υιοθετούσαν οι ίδιοι. Πριν από τη λήψη απόφασης για μια σοβαρή θεραπεία, είναι σημαντικό να βρείτε ένα ειδικό, τον οποίο θα μπορούσατε να εμπιστευθείτε απόλυτα.»

6. Μην εστιάζετε στον πόνο, μη τον ενισχύετε

6

«Το μόνο πράγμα που μπορεί να μας αποσπάσει την προσοχή από τον πόνο είναι να διασκεδάσουμε. Αφεθείτε σε αυτό. Μην βυθιστείτε στην ασθένεια και πάντα να αναζητάτε την έξοδο από αυτή.»

7. Πάντα να ανεβαίνετε από τις σκάλες

7

«Πρέπει να χρησιμοποιείτε με κάθε ευκαιρία τους μυς σας, να περπατήσετε ή να φέρετε φαγητό στο σπίτι.»

Ο γιατρός Hinohara Shigeaki έζησε μέχρι την ηλικία των 105 ετών, εργάστηκε μέχρι την τελευταία του μέρα και ήταν σίγουρος ότι η ζωή μας είναι πρωτίστως μια δημιουργία.

8

Credit: Adme

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας