Quantcast
cazoo.gr
cazoo.gr
ΠΕΡΙΕΡΓΑ

12 μεταμεσονύκτιες συνήθειες που μας κάνουν να παχαίνουμε

Πολλοί από εμάς, όσο και να προσπαθούμε, δε χάνουμε τα κιλά που θέλουμε. Μπορεί να κάνουμε αρκετή γυμναστική και να τρώμε σωστά, όμως πάντα κάτι μας κρατά πίσω.

Φυσικά υπάρχουν και εκείνοι που δεν τα πηγαίνουν τόσο καλά με τον υγιεινό τρόπο ζωής, αλλά μπορεί να μην καταλαβαίνουν πως η αύξηση των …


Πολλοί από εμάς, όσο και να προσπαθούμε, δε χάνουμε τα κιλά που θέλουμε. Μπορεί να κάνουμε αρκετή γυμναστική και να τρώμε σωστά, όμως πάντα κάτι μας κρατά πίσω.

Φυσικά υπάρχουν και εκείνοι που δεν τα πηγαίνουν τόσο καλά με τον υγιεινό τρόπο ζωής, αλλά μπορεί να μην καταλαβαίνουν πως η αύξηση των κιλών δεν προέρχεται μόνο από το πολύ φαγητό.

Στη λίστα που ακολουθεί, θα δείτε 12 βραδινές συνήθειες που, μπορεί να μην τους δίνουμε αρκετή σημασία, όμως επηρεάζουν σημαντικά το βάρος μας. Μήπως τις έχετε και εσείς;

#1 Δεν κοιμάστε αρκετά 

© pixabay

Συνέπειες:

  • Επιβραδύνει τον μεταβολισμό σας.
  • Νιώθετε περισσότερη πείνα.
  • Αυξάνει τα επίπεδα κορτιζόλης.
  • Αθλείστε λιγότερο, αφού νιώθετε κουρασμένοι.

Συμβουλή:

Πρέπει να κοιμάστε τουλάχιστον 8 ώρες κάθε βράδυ.

#2 Τρώτε μεγάλες ποσότητες βραδινού

© pixabay

Συνέπειες:

  • Τρώτε πολύ ή βαρύ φαγητό και έχει ως αποτέλεσμα την επιβράδυνση της πέψης, ειδικά το βράδυ.
  • Συνηθίζετε να βλέπετε τηλεόραση την ώρα που τρώτε, που σας κάνει να καταναλώνετε περισσότερο φαγητό.

Συμβουλή:

Επιλέξτε ένα ελαφρύ δείπνο, που αποτελείται κυρίως από πρωτεΐνη και λαχανικά.

#3 Ξαπλώνετε αμέσως μόλις φάτε

Επανάσταση στους Διαιτολόγους! Χάσε Μέχρι 9 Κιλά σε 5 Μέρες!

© pixabay

Συνέπειες:

  • Συσσωρεύεται περισσότερο λίπος.
  • Εμφανίζετε προβλήματα πέψης.

Συμβουλή:

Πρέπει να λαμβάνετε το τελευταίο σας γεύμα 1,5-2 ώρες πριν ξαπλώσετε.

#4 Τρώτε τηγανητά φαγητά

© pixabay

Συνέπειες:

  • Εκείνα έχουν πολλές θερμίδες, αλλά εσείς όχι χρόνο να τις κάψετε.
  • Συσσωρεύεται περισσότερο λίπος.
  • Δε μπορείτε να κοιμηθείτε σωστά.

Συμβουλή:

Προτιμήστε φαγητά ψητά, στη σχάρα ή στον ατμό για το δείπνο σας.

#5 Τρώτε πικάντικο φαγητό πριν κοιμηθείτε

© pixabay

Συνέπειες:

  • Τα καρυκεύματα και τα πικάντικα φαγητά, δε βοηθούν στην πέψη.
  • Δε μπορείτε να κοιμηθείτε καλά.
  • Το βράδυ περνάτε αρκετές ώρες χωρίς φαγητό και τα πικάντικα μπορούν να προκαλέσουν καούρα.

Συμβουλή:

Το πικάντικο φαγητό στην πραγματικότητα κάνει πολύ καλό στο μεταβολισμό σας. Προτιμήστε το, αν σας αρέσει, αλλά όχι το βράδυ.

#6 Τρώτε δημητριακά ή άλλους υδατάνθρακες

© pixabay

Συνέπειες:

  • Σας δίνουν περισσότερη ενέργεια, που δεν χρησιμοποιείτε όσο κοιμάστε.
  • Τα τρόφιμα με υψηλό ποσοστό υδατανθράκων, περιέχουν πολλή ζάχαρη, που πρέπει να κάψετε αμέσως.

Συμβουλή:

Μπορείτε να έχετε σαν δείπνο κάποιο φρέσκο χυμό ή φρέσκα φρούτα, όλων των ειδών τις σαλάτες ή τρόφιμα με μεγάλα ποσοστά πρωτεϊνών. Όμως όλα σε μικρές ποσότητες.

#7 Λατρεύετε τα γλυκά το βράδυ

© pexels

Συνέπειες:

  • Η κρυσταλλική ζάχαρη και το αλεύρι, μετατρέπονται σε λιπώδη κύτταρα.
  • Δε μπορείτε να κάψετε όλες αυτές τις θερμίδες το βράδυ.

Συμβουλή:

Για επιδόρπιο, μπορείτε να φάτε μερικά φρούτα. Είναι ένα υγιεινό γλυκό, που δε θα σας κάνει κακό.

#8 Τσιμπολογάτε μετά το δείπνο

© pixabay

Συνέπειες:

  • Τρώτε παραπάνω απ’ όσο πρέπει και καταναλώνετε άσκοπες θερμίδες.
  • Παίρνετε περισσότερες θερμίδες, που θα σας κρατήσουν ξύπνιους.

Συμβουλές:

  • Αποφύγετε το ψωμί, τα μπισκότα ή ο,τιδήποτε γλυκό μετά το δείπνο.
  • Αν θέλετε οπωσδήποτε να φάτε ένα σνακ αργά, επιλέξτε κάτι ελαφρύ και υγιεινό, με λιγότερες από 200 θερμίδες.

#9 Αποφεύγετε το βραδινό

Comida fotografía designed by Onlyyouqj – Freepik.com» target=»_blank»>© freepik

Συνέπειες:

  • Δε σας βοηθά να χάσετε βάρος, αφού το να ξεχνάτε ένα γεύμα επιβραδύνει το μεταβολισμό σας.
  • Θα νιώθετε περισσότερο πεινασμένοι στο επόμενο γεύμα.
  • Η αποφυγή των γευμάτων προκαλεί νευρικότητα.
  • Χάνετε μυικό ιστό και το δέρμα σας χαλαρώνει.

Συμβουλή:

Ακόμη και αν δεν έχετε αρκετό χρόνο για ένα αξιοπρεπές γεύμα, τουλάχιστον προσπαθήστε να φάτε ένα φρούτο.

#10 Καταναλώνετε καφεΐνη ή αλκοόλ

© pixabay

Συνέπειες:

  • Τα προϊόντα αυτά επηρεάζουν τον ύπνο σας.
  • Έχουν πολλές θερμίδες.

Συμβουλή:

Επιλέξτε φυσικούς χυμούς ή ζεστό γάλα. Πάντα να κλείνετε τη μέρα σας με ένα ποτήρι νερό.

#11 Χρησιμοποιείτε κινητό ή υπολογιστή πριν κοιμηθείτε

© unsplash

Συνέπειες:

  • Το μπλε φως που εκπέμπουν οι συσκευές αυτές, επηρεάζουν την υγεία και τον ύπνο σας.
  • Οι ραδιοσυχνότητες επίσης προκαλούν απώλεια ύπνου.

Συμβουλή:

Απενεργοποιείστε τις συσκευές σας τουλάχιστον μια ώρα πριν ξαπλώσετε. Αντ’ αυτού, μπορείτε να διαβάσετε ένα βιβλίο ή να ακούσετε χαλαρωτική μουσική.

#12 Ξαπλώνετε πολύ αργά τη νύχτα

© pexels

Συνέπειες:

  • Το να ξαπλώνετε μετά τα μεσάνυχτα, σας κάνει να παχαίνετε περισσότερο, αφού δεν είναι αυτός ο φυσικός κύκλος του σώματός σας.
  • Θα θελήσετε να φάτε κάτι νωρίς το πρωί.

Συμβουλή:

Ξαπλώστε μόλις αρχίσετε να νυστάζετε. Αν νιώθετε ευδιάθετοι στο τέλος της ημέρας, προσπαθήστε να αθληθείτε λίγο.

[Dakidissa]

Πηγή

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας