ΠΕΡΙΕΡΓΑ

«Εξωγήινη yoga»: Η Νέα Τάση στη Γιόγκα που Κρύβει Κινδύνους ΧΩΡΙΣ την Καθοδήγηση Δασκάλου

Υπάρχει μια νέα τάση που συζητιέται ευρέως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και δεν είναι τα φλαμίνγκο και οι μονόκεροι.

Πρόκειται για μια ειδική τεχνική αναπνοής και ονομάζεται «εξωγήινη γιόγκα» (alien yoga) εξαιτίας της αλλόκοτης μορφής που παίρνει η κοιλιά κατά την διάρκεια τη άσκησης.

Παραδοσιακά γνωστή ως “nauli”, η πρακτική λέγεται ότι έχ…


Υπάρχει μια νέα τάση που συζητιέται ευρέως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και δεν είναι τα φλαμίνγκο και οι μονόκεροι.

Πρόκειται για μια ειδική τεχνική αναπνοής και ονομάζεται «εξωγήινη γιόγκα» (alien yoga) εξαιτίας της αλλόκοτης μορφής που παίρνει η κοιλιά κατά την διάρκεια τη άσκησης.

Παραδοσιακά γνωστή ως “nauli”, η πρακτική λέγεται ότι έχει πολλά οφέλη για την υγεία.

Σύμφωνα με το nauli.com, η τεχνική δεν είναι ακόμα πολύ συνηθισμένη στις πρακτικές της δυτικής γιόγκα, αλλά ήταν μια από τις βασικές κινήσεις στην παραδοσιακή διδασκαλία της γιόγκα.

Επανάσταση στους Διαιτολόγους! Χάσε Μέχρι 9 Κιλά σε 5 Μέρες!

Οι ειδικοί ισχυρίζονται ότι η πρακτική αυτή βοηθά στην πέψη, κάνοντας ένα είδος μασάζ στο έντερο και τα όργανα της κοιλιάς, καθώς επίσης δυναμώνει τον κορμό του σώματος, και εξισορροπεί τα επίπεδα των ορμονών.

Η «εξωγήινη» στάση επιτυγχάνεται σε τέσσερις φάσεις που περιλαμβάνουν βαθιά εισπνοή, τράβηγμα της κοιλιάς προς τα κάτω και σύσπαση των κοιλιακών μυών από τα αριστερά προς τα δεξιά.

“Το συναίσθημα είναι περίεργο, και ίσως λίγο τρομακτικό τις πρώτες φορές που το κάνετε», λέει ο εκπαιδευτής γιόγκα, Άντριου Τάνερ.

«Αρχικά μπορεί να ασφυκτιάτε και να νομίζετε ότι σας κόβετε η αναπνοή.

Δεν είναι η πιο άνετη στάση, ειδικά αν έχετε πολλές τοξίνες στο σώμα σας και πολύ ένταση στην κοιλιά, το στήθος και τον αυχένα.

Μόλις το συνηθίσετε όμως θα νιώσετε ένα πολύ ευχάριστο συναίσθημα”, προσθέτει.

Ποιος πρέπει και ποιος δεν πρέπει να το κάνει

Το Nauli μπορεί να διδαχθεί σε άτομα οποιασδήποτε ηλικίας, σύμφωνα με το nauli.org, αλλά θεωρείται μια δύσκολη και προηγμένη άσκηση.

Εάν δεν γίνει σωστά μπορεί να προκαλέσει προβλήματα, για αυτό είναι πιο ασφαλές να γίνεται με την καθοδήγηση ενός εκπαιδευμένου δασκάλου γιόγκα.

Σύμφωνα με τον Άντριου Τάνερ, η επιτυχία της άσκησης εξαρτάται από την φυσική κατάσταση και σωματική ευεξία του καθενός.

Μερικοί άνθρωποι δεν μπορούν να κάνουν την άσκηση γιατί έχουν πολύ άγχος και δεν μπορούν να ελέγξουν την αναπνοή τους όπως πρέπει.

Επίσης καλό είναι να αποφεύγεται από τις εγκύους και όσους πάσχουν από καρδιαγγειακές παθήσεις, έχουν υψηλή αρτηριακή πίεση, έλκος στομάχου ή άλλα γαστρεντερικά προβλήματα.

Τα οφέλη στο γαστρεντερικό

Ο γαστρεντερολόγος Δρ. Πάντα Νάντι, αναφέρει πως η εν λόγω άσκηση έχει οφέλη στο γαστρεντερικό σύστημα.

Όπως εξηγεί, «ασκούνται οι κοιλιακοί μύες, οι μύες δηλαδή που περιβάλλουν όλα τα όργανα της κοιλιάς.

Η κινητικότητα αυτή βοηθά στα προβλήματα της πέψης και της δυσκοιλιότητας».

Ο ίδιος προειδοποιεί ότι άτομα με γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση, έλκος στο στομάχι, ελικώδη κολίτιδα ή νόσο του Κρον θα επιδεινώσουν τα συμπτώματα τους.

Δείτε εδώ το βίντεο:

Πηγή: hornet.gr

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας