Ίδιος και απαράλλαχτος: Έτσι είναι σήμερα μετά από 22 χρόνια ο νικητής του ΒΑR, Ανδρέας Παρασχάκης

Μετά από 22 ολόκληρα χρόνια ο νικητής του ΒΑR, Ανδρέας Παρασχάκης, παραμένει ίδιος και απαράλλαχτος. Το Bar του Mega ήταν το ριάλιτι που προβλήθηκε τη σεζόν 2001-2002 για πρώτη φορά στην ελληνική τηλεόραση και ήταν ένα από τα πρώτα ριάλιτι που ακολούθησαν την επιτυχία του πρωτοπόρου τότε Big Brother στον ΑΝΤ1.

Από το Bar έγιναν γνωστοί παίκτες που αργότερα ασχολήθηκαν με τη μουσική και το τραγούδι όπως ο Γιώργος Ελευθεράς και ο Λορέντζο Καριέρε των «Φίλων για πάντα» αλλά και η Στέλλα Μπεζεντάκου. Νικητής όμως ήταν άλλος, ο αγαθός γίγαντας Ανδρέας Παρασχάκης.

Ο μπάρμαν από τα Χανιά με τα χαρακτηριστικά βαμμένα ξανθά μαλλιά, το πολύ γυμνασμένο σώμα και την έντονη προφορά που αγαπήθηκε από όλους. Δεν έμπλεξε ποτέ στους καβγάδες του σπιτιού και πάντα έφερνε χαμόγελα σε συμπαίκτες και κοινό.

Πέρασαν 22 χρόνια και ο Ανδρέας Παρασχάκης έμεινε σχεδόν ίδιος. Με το εντυπωσιακό του φιζίκ, το χιούμορ του μένοντας μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, αφοσιωμένος στην ξενοδοχειακή επιχείρηση που έχει στο Μάλεμε των Χανίων. Δεν είναι ενεργός στα social media ενώ πρόσφατα έκανε μία εμφάνιση τηλεοπτική μιλώντας στον Γρηγόρη Αρναούτογλου.

Πολλοί το είδαν και κανείς δεν το παρατήρησε: Το σκηνοθετικό λάθος στο 1ο επεισόδιο του «Κωνσταντίνου και Ελένης» που βγάζει μάτι

Επί 24 συναπτά έτη, το «Κωνσταντίνου & Ελένης» προβάλλεται στον ΑΝΤ1 και πολλοί είναι οι τηλεθεατές που έχουν μάθει απ΄έξω σχεδόν όλες τις ατάκες. Όμως υπάρχουν κάποια επεισόδια που έχουν βρει λιγότερο χώρο στις προβολές. Αυτό συμβαίνει γιατί κάποια μπορεί να είναι εορταστικά (χριστουγεννιάτικο, πασχαλινό), άρα ο ΑΝΤ1 δεν τα προβάλλει παρά μόνο μια φορά τον χρόνο και αν, ενώ υπάρχουν και κάποια που δεν προβάλλονται σχεδόν καθόλου.

Το πρώτο και τα τελευταία επεισόδια είναι από αυτά που βρίσκονται χαμηλά στον αριθμό επαναλήψεων, επειδή η σειρά μπορεί να προβληθεί ως και 4 φορές τον χρόνο, άρα δε θέλουν από το κανάλι να δοθεί στον τηλεθεατή η αίσθηση του φινάλε.

Γι’ αυτό και το εμφανές σκηνοθετικό λάθος του πρώτου επεισοδίου δεν το έχουν παρατηρήσει πολλοί, αν και είναι τόσο εμφανές. Εκεί, η Ελένη Βλαχάκη συζητά με τη Ματίνα και της αναφέρει ότι «είναι φευγάτη», φράση την οποία σπεύδει να γράψει με μαρκαδόρο στο γυάλινο τραπεζάκι στο σαλόνι του Κατακουζηνού.

Όταν φεύγει από το σαλόνι, μπαίνει ο Κωνσταντίνος και παρατηρεί τη φράση που είναι γραμμένη στο τραπεζάκι. Και ξάφνου, μέσα σε 1 δευτερόλεπτο, από κει που η φράση είναι πάνω στο τραπέζι, εμφανίζεται ένα λεπτό χαρτί πάνω στο οποίο είναι τελικά γραμμένη…

Είτε συμβαίνει αυτό, είτε «μαγικά» τοποθετείται ένα χαρτόνι κάτω από το γυάλινο τραπεζάκι στο οποίο είναι γραμμένη η φράση, προκειμένου να εξυπηρετηθεί το πλάνο του Κατακουζηνού.

Είτε έτσι, είτε αλλιώς, μιλάμε για ένα σκηνοθετικό φάουλ που είναι απορίας άξιο πώς όλα αυτά τα χρόνια έχει περάσει στα ψιλά…

Related posts

Άκης Πετρετζίκης: «Δεν υπάρχει πιο ωραίο πράγμα από το να έχεις οικογένεια – Δε μπορώ να φύγω από τα παιδιά μου»

Πάχυνε, παράτησε το τραγούδι, διανύει την 6η δεκαετία της ζωής της: Η πιο διάσημη Ελληνίδα τραγουδίστρια των ’90s επέστρεψε στις πίστες και δεν την αναγνώρισε κανείς

Θρήνος στο ταε κβον ντο: Πέθανε η 22χρονη λατρεμένη αθλήτριαv – «Καλό σου ταξίδι κοριτσάκι μου»