Αγγελική Νικολούλη: Όταν ακούς το όνομα της, ένα πράγμα σου έρχεται στο μυαλό “Φως στο τούνελ“. Όλοι έτσι την μάθαμε, την αγαπήσαμε και μας έβαλε στο τρυπάκι της εγκληματικότητας μέσα από τις δολοφονίες, τα μυστήρια, τα γεγονότα που η ίδια έφερνε στο φως την αλήθεια. Στον χώρο της δημοσιογραφίας μετράει πάνω από 30 χρόνια σε εφημερίδες , σε περιοδικά και στην τηλεόραση.
Αγγελική Νικολούλη: Η παιδική ηλικία και η αγάπη για το αστυνομικό ρεπορτάζ
Γεννήθηκε στις 12 Φεβρουαρίου 1964, ενώ κατάγεται από τον Πύργο Ηλείας. Από μικρή είχε μια αδυναμία στην ποίηση και στα ποιήματα, όπου δημοσιεύτηκαν στις εφημερίδες του Πύργου «Παρατηρητής» και «Ευθύνη». Ακολούθησαν οι εφημερίδες «Γνώμη» και «Πελοπόννησος» της Πάτρας, όπου ασχολήθηκε με όλα τα ρεπορτάζ και ιδιαίτερα με το κοινωνικό και το αστυνομικό.
Οι τολμηρές για εκείνα τα χρόνια έρευνες της, συζητήθηκαν όσο τίποτε άλλο στην κοινωνία της Πάτρας (πορνεία και εκμετάλλευση παιδιών,ναρκωτικά, φυλακές).
Αγγελική Νικολούλη: Το κάλεσμα στην Αθήνα και η αρχή του ονείρου
Η εφημερίδα «Απογευματινή» την κάλεσε στην Αθήνα, όπου συνέχισε τις καυτές έρευνες, τις αποστολές και τα ρεπορτάζ, έχοντας για δασκάλους της τον Χρήστο Πασαλάρη και τον Γιάννη Βούλτεψη. Μια από τις μεγάλες επιτυχίες της, η αποκάλυψη της δράσης του «δράκου» Κυριάκου Παπαχρόνη σε Θεσσαλονίκη και Δράμα και η συνέντευξη που του πήρε στα κρατητήρια λίγο μετά τη σύλληψη του.
Ο «Ελεύθερος Τύπος» την επέλεξε με το ξεκίνημά του για στέλεχός του. Στην αρχή ως υπεύθυνη του αστυνομικού ρεπορτάζ και στη συνέχεια υπεύθυνη όλων των τμημάτων αστυνομικού, ελεύθερου, υπουργείων, φωτορεπόρτερ. (Τίτλος άγνωστος για γυναίκα δημοσιογράφο εκείνα τα χρόνια).Στην εφημερίδα αυτή έκανε και αποκαλύψεις που πέρασαν τα σύνορα της χώρας-αεροπειρατεία, κατασκοπεία, τρομοκρατία ενώ συνέβαλε στον εντοπισμό και στη σύλληψη του «δράκου» των νοτίων και βορείων προαστίων, Σπύρου Μπέσκου.
Η πολύχρονη, καθημερινή επαφή της με το κέντρο της Άμεσης Δράσης το γνωστό «100», της έδωσε πέρα από τις σοβαρές ειδήσεις και πιπεράτες ιστορίες που τις ζωντάνεψε με το χιούμορ που διαθέτει, στην προσωπική στήλη που διατηρούσε στην ίδια εφημερίδα. Ο αείμνηστος θεατρικός συγγραφέας, στιχουργός, δημοσιογράφος και σκηνοθέτης Αλέκος Σακελάριος, την βοήθησε να τις μεταφέρει το 1990 σε ένα χιουμοριστικό βιβλίο με τίτλο «Τα πιπεράτα του 100».
Το «Έθνος» την κάλεσε μετά από χρόνια να αναλάβει υπεύθυνη θέση στο νέο περιοδικό «ΧΡΟΝΟΣ» και το κοινωνικό και αστυνομικό ρεπορτάζ στο «Έθνος της Κυριακής». Οι καυτές αποκαλύψεις της συνεχίστηκαν και στην εφημερίδα αυτή. Έφερε στο φως την υπόθεση των υποκλοπών με θύματα πολιτικούς και παράγοντες της χώρας, που γίνονταν από την τότε ΕΥΠ. Τα ντοκουμέντα που παρουσίασε την έστειλαν να καταθέσει σαν βασικός μάρτυρας στην επιτροπή της Βουλής, που είχε συσταθεί για την διερεύνηση τους. Παράλληλα εργάστηκε και στα περιοδικά «Εικόνες» και «Επίκαιρα».
Αγγελική Νικολούλη: H είσοδος στην τηλεόραση και η σίγουρη επιτυχία
Στην τηλεόραση και συγκεκριμένα στο MEGA, εμφανίστηκε σαν συνεργάτης του Κώστα Χαρδαβέλλα στο κοινωνικό ρεπορτάζ «Χωρίς Μοντάζ». Στη συνέχεια ανέλαβε την έρευνα σκοτεινών εγκλημάτων και εξαφανίσεων μέσα από την εκπομπή «Ρεπορτάζ στην Ομίχλη» και ήταν συμπαρουσιάστρια του Κώστα Χαρδαβέλλα στο ίδιο κανάλι. Μετά από δύο χρόνια, τον Οκτώβριο του 1995, εμφανίστηκε στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ με τη δική της ζωντανή, πολύωρη εκπομπή «Φως στο Τούνελ». Στο ίδιο κανάλι παρέμεινε και όταν μετονομάστηκε σε ALPHA.
Το 2001 μετακόμισε στο ALTER όταν αυτό βρισκόταν στα πρώτα του βήματα, φέρνοντας στο φως υποθέσεις που απασχόλησαν έντονα την κοινή γνώμη. (Άλεξ, Κούσογλου, Μαύρη Χήρα και πολλές άλλες.) Η δημοσιογράφος παρουσίαζε για χρόνια και την πετυχημένη ενότητα “Παιχνίδια Ζωής” που έκανε το γύρο του κόσμου. Σ’ αυτήν εντοπίστηκαν περίπου 250 αγνοούμενοι των δύσκολων μεταπολεμικών χρόνων, που ενώθηκαν με τις οικογένειες τους μετά από δεκαετίες. Το 2012 επέστρεψε στον ALPHA για να συνεχίσει τις αναζητήσεις και τις αποκαλύψεις μέσα από την εκπομπή της «Φως στο Τούνελ», που αγαπούν ιδιαίτερα οι τηλεθεατές.
Ηεκπομπή έχει τιμηθεί με 25 σημαντικές διακρίσεις από κοινωνικούς φορείς και κατέχει σημαντική θέση στο βιβλίο των ρεκόρ Guinness.
Η φήμη της Αγγελικής Νικολούλη έχει ξεπεράσει τα σύνορα της χώρας, καθώς προξένησε το ενδιαφέρον της ιαπωνικής κρατικής τηλεόρασης που επέλεξε την εκπομπή, μετά από έρευνα που πραγματοποίησε σε 40 χώρες. Οι Ιάπωνες ταξίδεψαν στην Αθήνα για να πάρουν συνέντευξη από την παρουσιάστρια και να παρακολουθήσουν από κοντά την έρευνα του «Τούνελ», που είδαν 15 εκατομμύρια τηλεθεατές στην Ιαπωνία.
Η Ρωσική τηλεόραση ζήτησε την εμπειρία της δημοσιογράφου και την κάλεσε στην Μόσχα για την ένωση δύο αδελφών, μιας Ελληνίδας και ενός Ρώσου. Όλα αυτά τα χρόνια αφιερώματα για την παρουσιάστρια και την εκπομπή της, έχουν γίνει και στην Ιταλική, Γαλλική, Ολλανδική, Αλβανική, Μαλτέζικη και Δανέζικη τηλεόραση.
Πέρα από το «Τούνελ» η Αγγελική Νικολούλη ασχολείται και με τη συγγραφή αστυνομικών θρίλερ που βασίζονται σε αληθινές πολύκροτες ιστορίες που αποκάλυψε η εκπομπή, καταγράφοντας το εγκληματικό προφίλ στην Ελλάδα. Μέχρι στιγμής κυκλοφορούν από τις Εκδόσεις Καστανιώτη τρία βιβλία, τα «Ονειρεύτηκα το δολοφόνο σου», «Θάνατος με χείλη κόκκινα» και «Έρωτας φονιάς», που έγιναν best – seller.
Αγγελική Νικολούλη: Η μεγάλη της αγάπη… ο γιός της
Η Αγγελική Νικολούλη σε επαγγελματικό επίπεδο έχει να καμαρώνει για αμέτρητες δημοσιογραφικές επιτυχίες. Σε προσωπικό πάλι, το μεγαλύτερό της επίτευγμα ακούει στο όνομα Κωνσταντίνος. Ο μονάκριβος γιος της τετραπέρατης ρεπόρτερ είναι ένα παλικάρι σαν τα κρύα τα νερά, που λέει κι ο θυμόσοφος λαός.
Γεννημένος στην Αθήνα το 1987, ο Κωνσταντίνος Μουσούλης σπούδασε στο Bournemouth University της Μεγάλης Βρετανίας και κατόπιν έφυγε για το Los Angeles Film School. Ξεκίνησε την καριέρα του δημιουργώντας σκηνές για την προώθηση νέων καλλιτεχνών μέσω της εταιρίας παραγωγής που έχει ιδρύσει στο Λος Άντζελες, την Homeric Pictures.
Το όνομά του ως σκηνοθέτη φιγουράρει σε 16 projects στη βάση του IMDB. Μάλιστα η μικρού μήκους ταινία “Birthday Surprise” είχε συμμετοχή στο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ του Λος Άντζελες πριν 4 χρόνια. Σήμερα ζει στη Νέα Υόρκη, όπου και συνεχίζει να κυνηγάει το όνειρό του, με τις ευλογίες της μητέρας του, η οποία ανέκαθεν τον στήριζε θερμά σε ό,τι κι αν κάνει. Ωστόσο ο Κωνσταντίνος διατηρεί ένα άκρως χαμηλό προφίλ και μιλάει μόνο μέσα από τη δουλειά του. Με τέτοια γοητεία βέβαια, καλοδεχούμενη θα ήταν η όποια προβολή του.