Όλοι μας την έχουμε δει την ταινία εκατοντάδες φορές, αλλά κανείς δεν έχει προσέξει τα εξόφθαλμα σκηνοθετικά λάθη στην ελληνική ταινία με την Αλίκη Βουγιουκλάκη..
Ήταν λίγο πριν τα Χριστούγεννα του 1969 όταν στις κινηματογραφικές αίθουσες έκανε την εμφάνισή της μία από τις ταινίες που έμελλε να ενταχθεί στη λίστα με τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου, κερδίζοντας την 11η θέση, έχοντας κόψει 625.540 εισιτήρια. Η«Νεράιδα και το Παλικάρι» μέχρι σήμερα θεωρείται μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του διδύμου Αλίκη Βουγιουκλάκη – Δημήτρης Παπαμιχαήλ, με τις ατάκες των πρωταγωνιστούν να σκορπούν άπλετο γέλιο ακόμα και εν έτει 2022.
Η επιτυχία της μπορεί να ήταν τεράστια, τα λάθη όμως δεν έλειψαν και παρά το γεγονός πως οι περισσότεροι εξ ημών ουδέποτε τα εντοπίσαμε παρόλο που την έχουμε δει δεκάδες φορές, ένα πιο παρατηρητικό μάτι μπορεί να αντιληφθεί πως… κάτι πάει λάθος ήδη από το πρώτο πλάνο.
Πάμε στοίχημα πως ούτε εσύ ανήκεις στη δεύτερη κατηγορία και ουδέποτε πήρες χαμπάρι τα τρία εξόφθαλμα σκηνοθετικά λάθη στη «Νεράιδα και το Παλικάρι»;
#1 Το μικρόφωνο κάνει την εμφάνισή του πάνω από τα κεφάλια των ηθοποιών
Πρόκειται για λάθος που έχει πολλάκις επαναληφθεί σε ελληνικές ταινίες και σειρές. Στη συγκεκριμένη σκηνή με τον αστυνομικό στη βάρκα… μεσοπέλαγα, το μικρόφωνο είναι κάτι περισσότερο από εμφανές.
#2 Η «εξαφάνιση» της Τζόλυς Γαρμπή
Η αλλιώς… «Χάσαμε τη θεία. STOP». Την ώρα που το Κατερινιώ και η οικογένειά της φτάνουν στη στεριά για να γνωρίσουν τον μέλλοντα αρραβωνιαστικό της, τον Σκανταλάκη, σε κάποια από τα πλάνα της βάρκας η θεία της Βουγιουκλάκη εξαφανίζεται σχεδόν μαγικά, μόνο και μόνο για να επιστρέψει μερικά δευτερόλεπτα αργότερα.
Πιθανότερη εξήγηση είναι ότι για κάποιο λόγο μέρος της σκηνής -ίσως λόγω κάποιας αδυναμίας στη σκηνοθεσία- ξαναγυρίστηκε σε ημέρα γυρίσματος που η κινηματογραφική θεία της Αλίκης απουσίαζε.
#3 Η ανθοδέσμη του Σκανταλάκη
Η οποία κατά την πρώτη του γνωριμία με το Κατερινιώ είναι έτσι και μετά γίνεται….αλλιώς. Μέσα σε ένα δευτερόλεπτο, τα λουλούδια που κρατά ο Σπύρος Καλογήρου στην επίμαχη σκηνή μοιάζουν εντελώς διαφορετικά, με το συγκεκριμένο λάθος να θεωρείται σχεδόν ανέφικτο να παρατηρηθεί κατά την παρακολούθηση της ταινίας.