Εργοδότης Πρότυπο: Σερβιτόρα Παίρνει Αμοιβή Όλο Το Ποσό Από Τραπέζι Αγενών Πελατών
Ο σεφ Lee Skeet είδε μία σερβιτόρα του να είναι ιδιαίτερα αναστατωμένη επειδή κάποιοι πελάτες είχαν πολύ άσχημη συμπεριφορά απέναντι της, αποφάσισε να δώσει… όλο το ποσό από το τραπέζι στην ίδια.
Ο ίδιος μοιράστηκε στο Twitter το email που έστειλε στον διοργανωτή της εν λόγω μάζωξης, στο οποίο του λέει ότι η παρέα είχε εξαιρετικά αγενή συμπεριφορά προς την σερβιτόρα. Τόσο σε λεκτικό επίπεδο, αλλά και με απρεπή αγγίγματα προς την νεαρή σερβιτόρα.
«Παρακαλώ δώστε τα στοιχεία της τράπεζάς σας και θα επιστρέψω ολόκληρο τον λογαριασμό σας των 1.000 £, μείον 100 £ που πιστεύω ότι έπρεπε να είχατε δώσει φιλοδώρημα στη Lily, το οποίο θα πληρώσω απευθείας σε αυτήν καθώς δεν αφήσατε φιλοδώρημα. Παρακαλώ να μην επιστρέψετε ποτέ στο εστιατόριό μου. Η Lily σημαίνει πολύ περισσότερα για μένα από τα χρήματα» γράφει μεταξύ άλλων ο 35χρονος εργοδότης στο μήνυμα του.
I’m not clout chasing or looking for likes.
I just think we should start calling out rich people who think they can treat people like crap pic.twitter.com/sN5wplXDed
— 𝕃𝕖𝕖 𝕊𝕜𝕖𝕖𝕥 (@leeskeet) May 4, 2022
Αυτή η συμπεριφορά δεν είναι καινούργια για τον σεφ, ο οποίος είπε: «Πριν αποκτήσω το δικό μου εστιατόριο, δούλευα σε πολλά εστιατόρια υψηλής ποιότητας, εξυπηρετώντας πλούσιους ανθρώπους ανώτερης τάξης ή νόμιζαν ότι ήταν ανώτερης τάξης, και είχα δει το ίδιο. Δεν το θέλω αυτό στο εστιατόριο μου. Προτιμώ να είμαι άδειος παρά να έχω κάτι τέτοιο. Δεν εργάζομαι τόσο σκληρά για να συναναστρέφομαι με ανθρώπους που δεν μου αρέσουν».
Παρά το γεγονός ότι έστειλε το παραπάνω email στους αγενείς πελάτες, αργότερα είπε ότι άλλαξε γνώμη, εφαρμόζοντας μία καλύτερη ιδέα: Έδωσε ολόκληρο τον λογαριασμό των 1.000 λιρών (1.170 ευρώ περίπου) στη σερβιτόρα του. «Δεν θέλω πραγματικά αυτά τα χρήματα. [Η σερβιτόρα μου] μάλλον τα αξίζει που τα ανέχτηκε όλα αυτά», είπε και πρόσθεσε ότι δεν είχε απάντηση από τους επίμαχους πελάτες έτσι κι αλλιώς.