Ένας από τους πιο περιζήτητους ζεν πρεμιέ του ελληνικού κινηματογράφου, ήταν ο Λάκης Κομνημός. Πάντα τραβούσε τα βλέμματα γύρω του, με τον ίδιο να γίνεται ανάρπαστος από θαυμάστριες και να γνωρίζει χρόνια δόξας στην χρυσή εποχή της μεγάλης οθόνης στην χώρα μας, όπως κι ένας ακόμη εμβληματικός ηθοποιός που έχει αλλάξει.
Λάκης Κομνημός: Η καλλιτεχνική πορεία
Το πραγματικό του όνομα είναι Απόστολος Πάστος. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Λέσβο, αλλά η απώτερη καταγωγή της οικογένειάς του είναι από την Κεφαλλονιά. Φοίτησε για δύο χρόνια στη Δραματική Σχολή του Πέλου Κατσέλη και στη συνέχεια αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Κ. Μιχαηλίδη. Επίσης, παρακολούθησε μαθήματα Κινηματογράφου και Θεάτρου στην Ακαδημία Τεχνών του Ιλινόις στις ΗΠΑ.
Πρωτοεμφανίστηκε στο θέατρο στην τραγωδία Αντιγόνη και στον κινηματογράφο στην ταινία Εγωισμός (με το όνομα Λάκης Πάστος). Διακρίθηκε στον κινηματογράφο σε ρόλους ωραίου και μοιραίου άντρα, «αρχηγού των κακών», κατασκόπου – πράκτορα, ξένου (Γερμανού ή Άγγλου) ή νεαρού με πλούσια καταγωγή.
Τη δεκαετία του 1970 πρωταγωνίστησε σε κοσμοπολίτικες ταινίες, κάποιες από τις οποίες είχαν διεθνές καστ και υψηλό για τα ελληνικά δεδομένα μπάτζετ, ενώ κυκλοφόρησαν και σε άλλες χώρες εκτός της Ελλάδας.
Στο ραδιόφωνο, ο Κομνηνός συμμετείχε σε εκπομπές και ως αφηγητής σε πολυάριθμα ντοκιμαντέρ.
Το 1975 ίδρυσε τη δική του εταιρία παραγωγής, την Πανθέαμα, η οποία από το 1996 συνέχισε τη δραστηριότητά της με το νέο τίτλο Media Team. Έχει ασχοληθεί και με τη σκηνοθεσία.
Μετά την άνοδο του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, το 1981, έγινε διευθυντής στην ΥΕΝΕΔ μέχρι την κατάργησή της λίγο αργότερα, τον Νοέμβριο του 1982. Ο διορισμός του είχε σημασία, καθώς όλοι οι προηγούμενοι διευθυντές της ΥΕΝΕΔ ήταν αξιωματικοί του Στρατού.
Λάκης Κομνημός: Τι κάνει σήμερα
Σήμερα, ο Λάκης Κομνηνός μοιράζει τη ζωή του μεταξύ Αθήνας και Μάνης. Οι λόγοι προφανείς. Η αγάπη του για τη φύση και για το κυνήγι.
Όπως είχε αναφέρει: «Η αγάπη μου για το κυνήγι προήλθε από τον πατέρα μου, ο οποίος με επιβράβευε όποτε έφερνα κάποιο θήραμα. Τα πρώτα μου κυνήγια έγιναν με σφεντόνα και λίγο αργότερα με ένα αυτοσχέδιο όπλο που είχα φτιάξει με μια σωλήνα νερού και λίγο αργότερα με μια παλιά κάννη όπλου».
Ο Λάκης Κομνηνός εδώ και αρκετό καιρό δεν εργάζεται.
Σε μια παλαιότερη συνέντευξη του είχε αναφέρει: «Όχι μόνο δεν εργάζομαι αλλά ούτε και προτάσεις μου γίνονται. Πλέον, έτσι όπως είναι τα πράγματα, δε νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι οι οποίοι δέχονται προτάσεις. Δεν υπάρχουν δουλειές και το αποτέλεσμα είναι να μην υπάρχουν και προτάσεις».
Ο γνωστός ηθοποιός υποστηρίζει ότι τα τούρκικα σήριαλ είναι φθηνό προϊόν και γι’ αυτό προβάλλονται στην ελληνική τηλεόραση. «Παλαιότερα, εμείς είχαμε καλύτερα σήριαλ. Καλύτερες δουλειές που δεν συγκρίνονται με αυτές», υποστηρίζει.
Λάκης Κομνημός: Η έχθρα με την Ναθαναήλ
Για τις σχέσεις του με την Έλενα Ναθαναήλ, αλλά και με κάποιες από τις πιο γοητευτικές γυναίκες του ελληνικού σινεμά που υπήρξαν συμπρωταγωνίστριές του, είχε πει: «Γνώρισα την Έλενα όταν ήταν δεκαέξι ετών. Είχε πάει τότε για δοκιμαστικό στον Φίνο. Ήταν ένα πανέμορφο εφηβικό πλάσμα, που προκαλούσε τον θαυμασμό. Δηλαδή αν είχες λίγο γούστο, καταλάβαινες ότι ήταν μία ιδιαίτερη και σημαντική γυναίκα»
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στην αρχική τους απόσταση, αλλά και για τη φιλία που αναπτύχθηκε αργότερα. Οι δύο ηθοποιοί έζησαν ένα μεγάλο έρωτα στο πανί και άρεσαν τόσο πολύ στον κόσμο ως ζευγάρι, που αρκετοί ήταν εκείνοι που εξέφρασαν την επιθυμία να τους δουν μαζί και στην πραγματική ζωή.
Κλείνοντας είπε: «Με την Ναθαναήλ δεν ταιριάζαμε, αλλά έπρεπε να βγει το μεροκάματο». Μάλιστα, σε παλιότερη συνέντευξη ο γνωστός ηθοποιός είχε αποκαλύψει ότι κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας «Εκείνο το καλοκαίρι» υπήρχε μια επαγγελματική αντιπαλότητα μεταξύ τους και οι σχέσεις τους ήταν εντελώς τυπικές. Όταν έκλειναν οι κάμερες, οι δύο ηθοποιοί σχεδόν δεν μιλούσαν.
Προς το τέλος της συνέντευξης, ο Λάκης Κομνηνός μίλησε για την αντίδραση του πατέρα του όταν έμαθε ότι θα γινόταν ηθοποιός αλλά και για το κατά πόσο ο ίδιος είναι κοντά στα παιδιά του. Αργότερα, απάντησε με ειλικρίνεια στο ερώτημα αν έχει μετανιώσει για κάποιες ταινίες του και γιατί, ενώ αποκάλυψε και το μεγάλο κινηματογραφικό απωθημένο του.