Κώστας Ρηγόπουλος: Ο γνωστός ηθοποιός, γεννήθηκε τον Νοεμβρίου του 1930 ενώ προς τα τέλη του 1985, αντιμέτωπος με κάποιο πρόβλημα υγείας, είχε αρχίσει να περνάει ώρες ατελείωτες μπροστά σ’ ένα κασετοφωνάκι, είτε διαβάζοντας όσα είχε περάσει στη γραφομηχανή, είτε αυτοσχεδιάζοντας, μιλώντας για την ζωή του. Αποφοίτησε από τη σχολή του Εθνικού Θεάτρου, ενώ το 1954 πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στο Θέατρο, στην παράσταση «Μια γυναίκα χωρίς σημασία».
Κώστας Ρηγόπουλος: Η καλλιτεχνική πορεία στον κινηματογράφο
Πρωτοεμφανίστηκε στη σκηνή το 1954, στο θέατρο «Κυβέλη», δίπλα στον Γιώργο Παππά, τον Δημήτρη Χορν, την Ελλη Λαμπέτη, στο έργο «Μια γυναίκα χωρίς σημασία» του Ουάιλντ. Στην πορεία 8 χρόνων που ακολούθησαν έμαθε — όπως ο ίδιος έλεγε — «βλέποντας από τις κουίντες να παίζουν ο Παππάς, ο Χορν, η Λαμπέτη, η Κατερίνα, ο Μάνος Κατράκης, ο Μίμης Φωτόπουλος, ο Λυκούργος Καλλέργης και ο Λάμπρος Κωνσταντάρας».
Θιασάρχης από το 1963 με τη σύντροφό του Κάκια Αναλυτή, αρχικά στο θέατρο «Διάνα» και μετά στο «Αναλυτή», ανέβασε πάρα πολλά θεατρικά έργα, με τη μεγαλύτερη ίσως επιτυχία στα χρονικά του ελληνικού θεάτρου το έργο «Αγάπη μου Ουάουα», που παιζόταν επί έξι συνεχή χρόνια (1967–1973), γεγονός που το ανέδειξε σε μία από τις εμπορικότερες επιτυχίες του ελληνικού θεάτρου. Επαιξε επίσης στα έργα: «Απόψε αυτοσχεδιάζουμε» του Πιραντέλο, «Ο επιθεωρητής έρχεται» του Γκόγκολ, «Φθινοπωρινή ιστορία» του Αρμπούζωφ, «Μία πόρτα δραχμές 500», «Η βίλα των οργίων», «Ο επιθεωρητής έρχεται», «Δάφνες και πικροδάφνες», «Μια γυναίκα χωρίς σημασία», «Ο κύκλος» κ.ά.
Στη θητεία των τελευταίων χρόνων του στο Εθνικό έπαιξε στα έργα: «Παραμύθι χωρίς όνομα» του Ιάκωβου Καμπανέλλη, «Ωραία Φάση» του Λένου Χρηστίδη, «Βασιλικός» του Αντωνίου Μάτεση.
Ειλικρινής και αυθόρμητος ο Κώστας Ρηγόπουλος έλεγε: «Εχω κάνει λάθη στην καριέρα μου. Βιάστηκα να γίνω θιασάρχης και μετά έκανα λάθη στην επιλογή των έργων. Θέλαμε να σταθούμε πρώτα εμπορικά και μετά να κάνουμε το ψώνιο μας με την καλή έννοια. Είναι λάθος δρόμος. Επρεπε να ακολουθήσω αυτά που πίστευα μέσα μου, το ψώνιο μου, και αυτό θα μου έφερνε και την εμπορικότητα. Και από κει και πέρα θα ήμουν καθιερωμένος σ’ αυτό το είδος του ποιοτικού θεάτρου». Δεν είχε όμως παράπονο γιατί ήταν πάντοτε στην εκτίμηση τόσο των κριτικών όσο και του κοινού.
Στον κινηματογράφο έπαιξε στις ταινίες: «Ανθισμένη αμυγδαλιά», «Χωρίς ταυτότητα», «Ο κόσμος τρελάθηκε», «Διαζύγιο αλά ελληνικά», «Ο εχθρός του λαού», «Αγάπη μου Ουάουα», ενώ βραβεύτηκε με το βραβείο δεύτερου ανδρικού ρόλου στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου για την ταινία «Το προξενιό της Αννας» του Παντελή Βούλγαρη.
Κώστας Ρηγόπουλος: Ο έρωτας με την Κάκια Αναλυτή μέχρι το τέλος
Ο Κώστας Ρηγόπουλος και η Κάκια Αναλυτή ήταν ένα από τα πιο αγαπημένα ζευγάρια του ελληνικού θεάτρου και κινηματογράφου. Συναντήθηκαν για πρώτη φορά το 1955 και μόλις τρεις μήνες μετά τη γνωριμία τους, παντρεύτηκαν. Η Κάκια ήταν τότε 18 χρονών και σπούδαζε στη Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών, όπου δίδασκε ο Δημήτρης Ροντήρης. Ο Κώστας ήταν 25 και έκανε τα πρώτα του βήματα στον χώρο της υποκριτικής. Είχε τελειώσει τη Δραματική Σχολή του Εθνικού θεάτρου.
Αρχικά οι γονείς της κοπέλας δεν συμφωνούσαν με τον γάμο, καθώς ο Ρηγόπουλος δεν είχε καταξιωθεί στον χώρο και δεν είχε σταθερό εισόδημα. Ο έρωτας των δύο νέων όμως, έσβησε κάθε εμπόδιο και οι γονείς της Αναλυτή έδωσαν την ευχή τους στο ζευγάρι.
Κώστας Ρηγόπουλος: Τους χώρισε ο θάνατος