Μίνα Αδαμάκη: Γεννήθηκε το 1944 στον Βόλο, σε νεανική ηλικία σπούδασε στο Λονδίνο κουκλοθέατρο και παντομίμα. Αργότερα όμως γύρισε στην Ελλάδα και τελείωσε την Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Επίσης έκανε και τις θεατρικές σπουδές στη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης, του Καρόλου Κουν.
Μίνα Αδαμάκη: Η καλλιτεχνική της πορεία
Η πρώτη της εμφάνιση έγινε στο θέατρο, ως μαθήτρια ακόμα, με το Θέατρο Τέχνης, στο έργο “Η δολοφονία του Ζαν – Πωλ Μαρά”. Έχει παίξει σε αρκετές τηλεοπτικές σειρές και ταινίες. Είχε ιδρύσει τον θίασο “Θεατρική Συντεχνία” και υπήρξε ιδρυτικό μέλος της “Ελεύθερης Σκηνής”.
Μίνα Αδαμάκη: Η προσωπική της ζωή και ο λόγος που δεν έκανε ποτέ παιδιά
«Οι έρωτες καθόρισαν τη ζωή μου, είχε πει η Μίνα Αδαμάκη. Αναζητούσα πάντα κάτι έντονο. Το κλίμα ήταν πιο ανοιχτό τότε. Ήταν όμορφα. Συνέβαιναν πολλά γύρω μας, δεν τα προλαβαίναμε. Όταν είχα μια σχέση ήμουν μέσα στη σχέση. Αλλά δεν έκανα ούτε γάμο ούτε παιδιά. Ήταν επιλογή μου, αν και μου έτυχαν περιπτώσεις που με ενδιέφεραν. Κάποια στιγμή με απασχόλησε, για λίγο, το θέμα παιδί, αλλά γρήγορα το άφησα. Δεν ήμουν γι΄αυτά».
Σε άλλη συνέντευξη είχε πει:
«Ο γάμος ήταν κάτι που πίστευε πάντα ότι θα την πίεζε και είναι ευτυχής που δεν το έκανε: «Πίστευα ότι δεν θα είμαι ποτέ ευτυχής μέσα σε ένα γάμο. Είμαι ευτυχής που δεν το σκέφτηκα. Με πιέζουν αυτά τα πράγμα. Άλλωστε η οικογένεια πιστεύω ότι είναι ικανή για τα καλύτερα και για τα χειρότερα», είχε πει η Μίνα Αδαμάκη.
Μίνα Αδαμάκη: Η κόντρα με τους γονείς της και ο λόγος που ο πατέρας της δεν πήγε να την δει ποτέ στο θέατρο
Σε μια από τις συνεντεύξεις της, είχε αποκαλύψει πως οι γονείς της δεν ήθελαν να σπουδάσει υποκριτική και πως ο πατέρας της δεν την είδε ποτέ στην σκηνή.
Ακολουθεί το απόσπασμα:
«Η μαμά μου ήθελε να με βγάλει Χαρούλα είχε πει σε συνέντευξή της. Ήμουν ένα ανοιχτό, χαρούμενο παιδί. Πήρα όμως το όνομα της γιαγιάς μου, από την πλευρά της μητέρας μου, Ασημίνα – Μίνα. Πέρασα ωραία παιδικά χρόνια, φωτεινά. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον Βόλο. Είχα την αποδοχή όλων. Στην Αθήνα ήρθα για να σπουδάσω.
Τα καλοκαίρια πηγαίναμε στο Πήλιο, κυρίως στη Μακρυνίτσα, το χωριό του πατέρα μου που το λάτρευε αλλά και στο Μούρεσι, της μητέρας μου. Αν και με πόνεσε πολύ, πουλήσαμε τα σπίτια στο Πήλιο. Πρέπει να έχεις χρόνο να πηγαίνεις και πολλά λεφτά για να τα συντηρείς κι εμείς οι καλλιτέχνες δεν έχουμε. Ούτε στον Βόλο πηγαίνω πια συχνά. Η παιδική, κολλητή μου φίλη, ήταν εδώ στην Αθήνα. Την έχασα πρόσφατα.
Μεγάλωσα σε ένα αστικό περιβάλλον. Ο πατέρας μου ήταν έμπορος. Στα 14-15 που είχα πέσει με τα μούτρα στη λογοτεχνία, είδα μια παράσταση του Θεάτρου Τέχνης στον Βόλο -με μονόπρακτα του Τσέχωφ, την Αίτηση σε γάμο, την Αρκούδα, την Επέτειο, και, κυριολεκτικά, τρελάθηκα. Γύρισα σπίτι και άρχισα να τα παίζω. Ετσι μου μπήκε στο μυαλό η ιδέα να κάνω θέατρο και μάλιστα στο Τέχνης. Είχα μάθει ότι εκεί δουλεύουν σαν ομάδα, οικογενειακά».
«Είχα την αφέλεια να το πω στους γονείς μου. Απλά και απονήρευτα. Και έγιναν απερίγραπτα πράγματα. Μου είπαν, εν ολίγοις, να τους ξεχάσω για πάντα και ότι από εδώ και πέρα θα πρέπει να ζήσω μόνη μου. Προστατευμένη όπως ήμουν, φοβήθηκα αλλά δεν παραιτήθηκα. Σκέφτηκα να έρθω στην Αθήνα και να σπουδάσω στο Πανεπιστήμιο ώστε να πάω στο θέατρο και πιάστηκα από αυτό.
«Πατερούλη θέλω να σπουδάσω», του είπα, πάντα στον πληθυντικό. Και του επεσήμανα ότι ό,τι χρήματα είχε προβλέψει για μένα, αρκούσαν για τις σπουδές μου, γιατί μετά εγώ σκόπευα να δουλέψω και να βγάλω τα δικά μου λεφτά. Ως έμπορος που ήταν το βρήκε καλή εμπορική συμφωνία και είπε το «ναι».
Mίνα Αδαμάκη: Η αποκάλυψη για τις “Τρεις Χάριτες”
Για την επιτυχία της σειράς που πρωταγωνιστούσε στο MEGA “Τρείς Χάριτες” είχε αναφέρει τις δυσκολίες που βιώνε μεταξύ στα γυρίσματα.
«Ήταν η εποχή της αθωότητας. Ήταν κάτι καινούργιο για όλους μας, ανανεωτικό πολύ. Είχαμε πάρα πολύ καλές σχέσεις μεταξύ μας (Άννα Παναγιωτοπούλου και Νένα Μεντή), παρόλο που τα γυρίσματα ήταν πάρα πολύ δύσκολα. Ήμασταν συνέχεια σε όλο το σίριαλ και οι τρεις και είχαμε πολλές αλλαγές σκηνών, όπου ήθελαν προετοιμασία, ήθελαν ντύσιμο άλλο κλπ.».
Ενώ είχε αναφερθεί και στο Mega. «Το Mega, σου άρεσε δεν σου άρεσε, ήταν ένα κανάλι με άποψη και είχε ένα ψυχαγωγικό πρόγραμμα πολύ καλό. Εγώ στο Mega δούλεψα πιο πολύ, ελάχιστα σε άλλα κανάλια. Και ήταν λιγάκι δικό μας, κάπως έτσι, είχες αυτή την αίσθηση», είχε πει η Μίνα Αδαμάκη.
Οι τελευταίες δηλώσεις της
«Η τηλεόραση ήρθε πολύ πιο μετά και τελείως απροσδόκητα. Δεν έβλεπα καθόλου τηλεόραση και δεν περίμενα ποτέ ότι θα παίξω σε αυτή. Ο Μιχάλης και ο Θανάσης ήρθαν και μου πρότειναν 10 έτοιμα επεισόδια από τις “Τρεις Χάριτες”», συμπλήρωσε στη συνέχεια.
Για το ποιες είναι οι σχέσεις της σήμερα με την Άννα Παναγιωτοπούλου και τη Νένα Μεντή, η Μίνα Αδαμάκη δήλωσε ότι «δεν έχουμε χαθεί αλλά δεν είναι αυτές που ήταν».
Για τον σάλο που ξέσπασε μετά τις καταγγελίες από τον χώρο του θεάτρου, η Μίνα Αδαμάκη δήλωσε πως κλονίστηκε βαθιά, ειδικά με την υπόθεση του Πέτρου Φιλιππίδη.
«Αυτή η ιστορία με κλόνισε πολύ και δεν θα ήθελα να τη συζητήσω. Τη δέχομαι τόσο-όσο, ότι υπάρχουν αλλά από εκεί και πέρα πρέπει να τα αξιολογήσω κιόλας και είναι πολύ δύσκολο», κατέληξε η ηθοποιός.