Νίκος Σεργιανόπουλος: Ο άλλοτε ζεν πρεμιέ των ελληνικών σίριαλ της τηλεόρασης, είχε γνωρίσει μεγάλη αγάπη από τον κόσμο την εποχή που πρωταγωνίστησε στους Στάβλους της Εριέττας Ζαίμη αλλά ειδικά όταν έπαιζε στους Δυο Ξένους τον ξακουστό ρόλο του Κωνσταντίνου Μαρκορά.
Νίκος Σεργιανόπουλος: Τι θυμούνται οι συνεργάτες του
Η κάμερα της εκπομπής «Πάμε Δανάη!» συνάντησε την Αλεξάνδρα Παλαιολόγου και τον Οδυσσέα Σταμούλη και μαζί έκαναν ένα ταξίδι στον χρόνο και σε άγνωστες ιστορίες από τα γυρίσματα της αγαπημένης σειράς «Δύο Ξένοι».«Ο Αλέξανδρος Ρήγας στην αρχή, μου πρότεινε τον ρολό του Νίκου Σιδέρη», λέει ο Οδυσσέας Σταμούλης, με την Αλεξάνδρα Παλαιολόγου να συμπληρώνει από την πλευρά της:«Ο ρόλος της Μίνας ήταν εξαιρετικά καλογραμμένος. Η Μίνα δεν ήταν συμπαθής, ήταν λίγο ξινούλα».«Στην αρχή είχε προταθεί ο Γρηγόρης Βαλτινός για τον ρολό του Νίκου Σεργιανόπουλου, η Ελένη Κούρκουλα για τον ρολό της Μαρίνας και η Νόνικα Γαληνέα για Ντένη Μαρκορά», λένε οι ηθοποιοί και μοιράζονται αστείες στιγμές από τα γυρίσματα.«Έχω γυρίσει με πρωινή πτήση από Θεσσαλονίκη για να κάνουμε μία σκηνή στους ‘Δύο Ξένους’, κόλλησε το γύρισμα γιατί ο Νίκος δεν είχε το κατάλληλο μποξεράκι», λέει ο Οδυσσέας Σταμούλης.«Η σκηνή που δε θα ξεχάσω ποτέ, είναι το βαρύ ζεμπέκικο, δεν ήξερα να χορεύω, μου έδειχναν κινήσεις στον διάδρομο», λέει η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου.«Στους ‘Δύο Ξένους’ τεράστια επιτυχία έκαναν η Ντίνα Κώνστα και η Χρυσούλα Διαβάτη, δύο σπουδαίες κυρίες του θεάτρου. Η Ντίινα Κώνστα ήταν καταπληκτική στον ρολό της Ντένη Μαρκορά».
«Η σχέση μου με τον Νίκο Σεργιανόπουλο ήταν εξαιρετική, έχω μονό καλά πράγματα να θυμάμαι», λέει η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου.
Νίκος Σεργιανόπουλος: Το άγριο φονικό
Τετάρτη 7.40 το πρωί της 4ης Ιουνίου του 2008. Μετεώρων 14 στο Παγκράτι. Ο γνωστός ηθοποιός Νίκος Σεργιανόπουλος, ο ζεν πρεμιέ της ελληνικής τηλεόρασης, έχει βρεθεί κατακρεουργημένος με 21 μαχαιριές, μέσα στο διαμέρισμά του στο Παγκράτι. Η είδηση μεταδίδεται αστραπιαία και αναστατώνει τον καλλιτεχνικό κόσμο και όχι μόνο.Οι περισσότεροι γείτονες είναι σοκαρισμένοι από το τραγικό συμβάν και κυρίως οι ένοικοι της πολυκατοικίας και ο ψιλικατζής από τον οποίο αγόραζε τσιγάρα ο Νίκος Σεργιανόπουλος. Ακόμα πιο σοκαρισμένη ήταν η αλλοδαπή οικιακή βοηθός, η οποία είχε πάει λίγο μετά τις 7 το πρωί στο σπίτι για να δουλέψει, όπως έκανε κάθε φορά και είχε βρει τον ηθοποιό σφαγμένο και πνιγμένο στα αίματα- ένα αποτρόπαιο θέαμα.Αργότερα και αφού ολοκληρώθηκαν οι έρευνες της εγκληματολογικής υπηρεσίας, ανέβηκα κι εγώ στον 5ο όροφο της πολυκατοικίας, όπου διέμενε ο ηθοποιός από παλιά, γύρω στα 15 χρόνια.
Νίκος Σεργιανόπουλος: Κόσμος μαζεύτηκε έξω από το σπίτι του ηθοποιού
Ο 56χρονος ηθοποιός ήταν πεσμένος στο σαλόνι ολόγυμνος και κατασφαγμένος. Έφερε τραύματα από μαχαίρι, στον λαιμό τη θωρακική χώρα, την κοιλιά και την ωμοπλάτη, ενώ ο προϊστάμενος της ιατροδικαστικής υπηρεσίας, Φίλιππος Κουτσάφτης, που είχε εξετάσει νωρίτερα το πτώμα, διαπίστωσε ότι έφερε επιπλέον και αμυντικά τραύματα στα χέρια, πράγμα που σημαίνει ότι το θύμα είχε παλέψει με τον δράστη, χωρίς όμως να καταφέρει να του ξεφύγει.Στην ιατροδικαστική έκθεσή του, ο Φ. Κουτσάφτης αναφέρει ανάμεσα στα άλλα: «Το πτώμα βρέθηκε γυμνό επί του δαπέδου σε ύπτια θέση και κάμψη των γονάτων. Η πρόσθια επιφάνεια του σώματος φέρει μεγάλη ποσότητα ξηρού αίματος και μικρών αιμοπηγμάτων». Σε άλλο σημείο αναφέρει: «Ελήφθησαν αίμα και ούρα για τοξικολογική εξέταση.
Διαπιστώθηκε: 1. στο βιολογικό υλικό η παρουσία κοκαΐνης και μεταβολιτών της 2. στο βιολογικό υλικό η παρουσία αναλγητικού φαρμάκου 3. στα ούρα η παρουσία αντικαταθλιπτικού φαρμάκου καθώς και αντιψυχωσικά και βλεννολυτικά φάρμακα 4. στα ούρα η παρουσία προϊόντων μεταβολισμού της κάνναβης.Και καταλήγει: “Αιτία θανάτου πολλαπλά τραύματα του λαιμού του θώρακος και της κοιλιάς δια νύσσοντος άμα και τέμνοντος οργάνου προκληθέντα”.
Νίκος Σεργιανόπουλος:Τα ευρήματα των ερευνών
Τα ευρήματα της εγκληματολογικής υπηρεσίας ήταν αρκετά και ενδιαφέροντα. Ειδικότερα, το μαχαίρι που χρησιμοποίησε ο δράστης βρέθηκε στο συρτάρι της κουζίνας πλυμένο, σκουπισμένο και με στραβωμένη τη λάμα. Αυτό το μαχαίρι αποτελούσε τεμάχιο, ενός σετ όμοιων μαχαιριών μέσα σε ξύλινη βάση, που ήταν τοποθετημένη στον πάγκο του νεροχύτη.Από τη διερεύνηση των χώρων παρατηρήθηκαν αιματηρά πελματικά αποτυπώματα γυμνού ποδιού στον χώρο, από το σημείο όπου βρέθηκε πεσμένος ο ηθοποιός, έως και το μπάνιο. Επίσης εντοπίστηκαν ίχνη αίματος στην κουρτίνα της μπανιέρας, στον νιπτήρα και σε μια πετσέτα, κάτι που σημαίνει ότι ο δράστης είχε επιχειρήσει να πλύνει και να σκουπίσει τα αποτυπώματα του.Είχαν ερευνηθεί όλοι οι χώροι, πράγμα που προκύπτει από τα συρτάρια και από τα αντικείμενα στα ράφια και τις ντουλάπες που ήταν πεσμένα στο πάτωμα.Έλειπαν το κινητό τηλέφωνο του ηθοποιού και οι δύο υπολογιστές του, όπως είπε στους αστυνομικούς η οικιακή βοηθός, που γνώριζε πολύ καλά τα αντικείμενα που υπήρχαν στο διαμέρισμα.Κατά την έρευνα βρέθηκαν ακόμα και διάφορες ποσότητες λευκής και καφέ σκόνης, καθώς και ποσότητα φυτική ουσίας, οι οποίες συγκεντρώθηκαν και στάλθηκαν στο Γενικό Χημείο του Κράτους για εξέταση, προκειμένου να εξακριβωθεί αν επρόκειτο για ναρκωτικές ουσίες.
Ως προς την είσοδο του διαμερίσματος, διαπιστώθηκε ότι αυτή ήταν παραβιασμένη όχι απ’ έξω, αλλά από μέσα, πράγμα που καταδεικνύει ότι δράστης και θύμα είχαν εισέλθει μαζί ή είχαν ραντεβού στο σπίτι του ηθοποιού. Διερευνήθηκε επίσης το αυτοκίνητο του Σεργιανόπουλου, ένα Audi, καθώς επίσης και το σκάφος του με το όνομα «ΠΕΤΡΟΣ- ΕΛΕΝΑ», όπου ανάμεσα στα άλλα βρέθηκαν και υπολείμματα ουσιών που στάλθηκαν για εξέταση.
Νίκος Σεργιανόπουλος: Η λύση του μυστήριου θανάτου του
Ζητήθηκε και άρση του απορρήτου των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων του για να διαπιστωθεί με ποιον ή με ποιους είχε συνομιλήσει τις τελευταίες ώρες.Με αυτά τα δεδομένα οι αστυνομικοί της δίωξης ανθρωποκτονιών άρχισαν εκτεταμένες έρευνες και αναζητήσεις για τη διαλεύκανση της στυγερής δολοφονίας. Δεκάδες άτομα κλήθηκαν στην ασφάλεια και εξετάστηκαν, τα περισσότερα από αυτά αλλοδαποί.Από την προανάκριση προέκυψε ότι ο Σεργιανόπουλος ήταν χρήστης ναρκωτικών και συνήθιζε να συνάπτει εφήμερες ερωτικές σχέσεις με αλλοδαπούς άντρες, τους οποίους γνώριζε τυχαία σε διάφορες περιοχές της Αθήνας και τους προσκαλούσε σπίτι του για ερωτικές συνευρέσεις.Οι μέρες και οι εβδομάδες περνούσαν χωρίς οι εκτεταμένες έρευνες της ασφάλειας στις πλατείες της Αθήνας, όπου βρίσκονται τα στέκια των ατόμων που διατίθενται για εφήμερες φιλίες, να φέρνουν κάποιο αποτέλεσμα. Όλοι λέγαμε τότε, ότι κι αυτό το έγκλημα θα έμενε ανεξιχνίαστο σαν του μακαρίτη του συγγραφέα Κώστα Ταχτσή, επειδή από το σπίτι του συμπαθέστατου ηθοποιού περνούσαν αρκετοί εφήμεροι φίλοι.
Πενήντα μια ημέρες μετά τη δολοφονία η ασφάλεια κατόρθωσε να εξιχνιάσει το έγκλημα και να συλλάβει τον δράστη. Όπως ανακοινώθηκε, επρόκειτο για τον Γεωργιανό Ντέιβιντ Μουρτικνέλι 30 χρόνων, ο οποίος έμενε παράνομα στη χώρα μας.Στον εντοπισμό του δράστη συνέβαλε τα μέγιστα η εγκληματολογική υπηρεσία, στα εργαστήρια της οποίας ταυτοποιήθηκαν δακτυλικά, παλαμικά και πελματικά αποτυπώματα του Μουρτικνέλι.
Νίκος Σεργιανόπουλος: Τα στοιχεία, οδήγησαν την αστυνομία στη σύλληψη του δράστη
Η σύλληψή του έγινε από μία από τις ομάδες που είχαν εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό σε διάφορες της Αθήνας. Οι αστυνομικοί τον εντόπισαν και τον συνέλαβαν στη συμβολή των οδών Πατησίων και Ανάφης.Στην Ασφάλεια όπου οδηγήθηκε και μπροστά στα στοιχεία που προέκυψαν, δεν μπορούσε παρά να παραδεχτεί τις πράξεις του. Ομολόγησε ότι αυτός είχε σκοτώσει τον Σεργιανόπουλο, επειδή ο ηθοποιός του ζήτησε στο κρεβάτι να έχει παθητικό ρόλο.Εδώ είναι ανάγκη να επισημάνω ότι αυτόν τον ισχυρισμό τον έχω συναντήσει πολλές φορές σε αυτού του είδους τα εγκλήματα.Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της αστυνομίας, ο Γεωργιανός είπε ότι τις πρώτες πρωινές ώρες της 4ης Ιουνίου του 2008, ενώ βρισκόταν στην πλατεία Βικτωρίας με σκοπό να πάει στο Πέραμα, όπου δούλευε, συναντήθηκε με τον Σεργιανόπουλο, ο οποίος του πρότεινε να κάνουν χρήση κοκαΐνης μέσα στο αυτοκίνητό του.
Αφού μπήκαν μέσα, ο ηθοποιός του πρότεινε να πάνε στο σπίτι του και να κάνουν εκεί χρήση κοκαΐνης με την ησυχία τους, πράγμα που δέχτηκε ο Μουρτικνέλι. Ο Σεργιανόπουλος του είπε μάλιστα ότι θα καλούσαν και κοπέλες και θα περνούσαν πολύ καλά όλοι μαζί. Από την πλατεία Βικτωρίας τράβηξαν για το Παγκράτι, όπου έμενε ο Σεργιανόπουλος.Καθ’ οδόν ο ηθοποιός αγόρασε μπίρες και τσιγάρα γιατί, όπως είπε στον Μουρτικνέλι, του είχαν τελειώσει. Όταν έφτασαν στο διαμέρισμα κάθισαν στο καθιστικό και έκαναν χρήση ναρκωτικών. Στη συνέχεια πέρασαν στο σαλόνι και όπως είχε πει ο ηθοποιός, επρόκειτο να έλθουν από ώρα σε ώρα και οι κοπέλες. Ενώ περίμεναν τις κοπέλες ξεντύθηκαν και έμειναν με τα εσώρουχα τους για να συνευρεθούν ερωτικά.
Νίκος Σεργιανόπουλος: Η σκηνή του φόνου
Σύμφωνα με όσα ισχυρίστηκε στην απολογία του στην ασφάλεια ο 30χρονος δράστης, η σκηνή του φόνου έγινε ως εξής:«Ο Σεργιανόπουλος σε κάποια φάση άρπαξε ένα μαχαίρι από την κουζίνα και μου ζήτησε να μου κάνει εκείνος σεξ. Εγώ αντέδρασα γιατί δεν είμαι παθητικός και με έθιξε. Κατάφερα να του πάρω το μαχαίρι και άρχισα να τον μαχαιρώνω σε διάφορα σημεία του σώματός του. Όταν σωριάστηκε κάτω, κατευθύνθηκα προς το μπάνιο για να πλυθώ επειδή είχα γεμίσει αίματα. Έπλυνα το μαχαίρι και το τοποθέτησα στο συρτάρι της κουζίνας».Το κατά πόσο έχουν βάση οι ισχυρισμοί του δράστη για το παθητικό σεξ, αυτό κανένας δεν μπορεί να το γνωρίζει δεδομένου ότι δεν υπάρχει αυτόπτης μάρτυρας. Ο δράστης είπε επίσης ότι πριν φύγει από το διαμέρισμα ερεύνησε όλους τους εσωτερικούς χώρους για να θεωρήσει η αστυνομία ότι είχε γίνει ληστεία και να αποπροσανατολιστούν οι έρευνες.Παραδέχτηκε ότι φεύγοντας είχε πάρει 100 ευρώ από το πορτοφόλι του θύματος, δύο φορητούς υπολογιστές, το κινητό του ηθοποιού και τα κλειδιά του σπιτιού και του αυτοκινήτου του. Οι δύο υπολογιστές βρέθηκαν στο σπίτι του 30χρονου, ενώ για το κινητό ισχυρίστηκε ότι το είχε πουλήσει σε άγνωστο άτομο. Για τα κλειδιά είπε, ότι τα πέταξε σε κάδο απορριμμάτων φεύγοντας και στο σπίτι του πήγε τελικά με ταξί.
Με τη δικογραφία που σχημάτισε η ασφάλεια ο δράστης παραπέμφθηκε στην εισαγγελία, όπου του ασκήθηκε ποινική δίωξη και οδηγήθηκε στις φυλακές.
Νίκος Σεργιανόπουλος: Ο μοναδικός κληρονόμος του
Μέσα σε πολύ λίγα χρόνια η αδελφή του έφυγε χτυπηµένη από καρκίνο, ακολούθησε η µητέρα του και στο τέλος ο σύζυγος της αδελφής του, ο οποίος ήταν εκείνος που είχε μείνει πίσω και κινούσε την υπόθεση διεκδικώντας δικαίωση. Μοιάζει σαν να χτυπήθηκε η οικογένεια του Νίκου Σεργιανόπουλου στη ρίζα και από εκεί και μετά το δέντρο να ξεράθηκε.Μοναδικός κληρονόμος της περιουσίας του Νίκου Σεργιανόπουλου ο αγαπημένος του ανιψιός, ο Γιώργος, που δεν πειράζει τίποτα στο αγαπημένο ρετιρέ του θείου του. Το ρετιρέ που ήταν κατακόκκινο, που του άρεσε να κάθεται στο σαλόνι του, εκεί που τον βρήκαν δολοφονημένο.