Μπορεί η Τζένη Καρέζη και η Αλίκη Βουγιουκλάκη να μεσουράνησαν στον ελληνικό κινηματογράφο την ίδια χρονική περίοδο και όλοι να πίστευαν πως υπήρχε κάποια κόντρα μεταξύ τους, στην πραγματικότητα όμως, η “Εθνική Σταρ” από αλλού ένιωθε την απειλή. Ο λόγος για την νεαρή ηθοποιό με το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο Μπέμπη Κούλα.
Πρόκειται για μία ιδιαίτερα όμορφη φυσιογνωμία της εποχής, που είχε κερδίσει από νωρίς την εύνοια και το θαυμασμό του γνωστού σκηνοθέτη Αλέκου Σακελλάριου – ένας λόγος παραπάνω για να δημιουργεί ανησυχία στην Βουγιουκλάκη και να τη θεωρεί αντίπαλο της. Βέβαια, η νεαρή δεν στερούσε ούτε σε ταλέντο ούτε σε εμφάνιση, γεγονός που ενίσχυε τους φόβους της Αλίκης ότι μπορεί να έχανε δουλειές αλλά και δημοφιλία εξαιτίας της.
Η γνωριμία της Λινάρδου με τον Σακελλάριο
Ο Σακελλάριος την είχε γνωρίσει λίγο νωρίτερα, στην επιθεώρηση «Όσα παίρνει ο άνεμος», όπου η πολύ νεαρή -ακόμη- κοπέλα χόρευε και είχε έναν μικρό ρόλο. Την ερωτεύτηκε κεραυνοβόλα, την έπεισε να αφήσει το μουσικό θέατρο και σύμφωνα με τις κακές γλώσσες της εποχής, επιχείρησε ουσιαστικά να την επιβάλει στο κινηματογραφικό στερέωμα.
Η νεαρή ηθοποιός γεννημένη τον Ιούνιο του 1939 ως Νίκη Λινάρδου, πριν καλά-καλά γίνει 16 ετών έκανε το ντεμπούτο της στο σινεμά. Συγκεκριμένα στην ταινία «Λατέρνα, Φτώχεια και Φιλότιμο», όπου εμφανίστηκε ως φλογερή και λυγερόκορμη τσιγγάνα να χορεύει δίπλα στην Τζένη Καρέζη.
Το σκηνικό με την Βουγιουκλάκη και τον Σακελλάριο για τα μάτια της Λινάρδου
Η επιβεβαίωση των φόβων της Αλίκης ήρθε με την ταινία «Το ξύλο βγήκε από τον Παράδεισο» στην οποία οι δύο γυναίκες βρέθηκαν για πρώτη φορά στο ίδιο πλατό καθώς η Νίκη Λινάρδου υποδύθηκε μία συμμαθήτρια της Αλίκης. Μόλις συνειδητοποίησε πως ο φακός του Σακελλάριου εστίαζε παραπάνω από το φυσιολογικό στην κατά πέντε χρόνια νεαρότερη αντίπαλό της, αντέδρασε πολύ άσχημα.
Όπως ακούγεται, η διαμάχη με το σκηνοθέτη υπήρξε ιδιαίτερα έντονη με τον Φίνο να μπαίνει στη μέση για να δώσει λύση. Τελικά, έκανε πίσω στις απαιτήσεις της και δέχθηκε να γυριστούν ξανά οι ίδιες σκηνές, με την Βουγιουκλάκη να κυριαρχεί στα πλάνα όπως ήθελε εξαρχής.
Η “Νέα Αλίκη” και ο πρώτος γυναικείος ρόλος
Η Λινάρδου χαρακτηρίστηκε ως “Νέα Αλίκη”, πήρε μέρος τελικά σε 25 ταινίες, με το «Καλώς ήρθε το δολάριο» να σηματοδοτεί την καριέρα της αφού έπαιξε τον πρώτο γυναικείο ρόλο, στο πλευρό του Γιώργου Κωνσταντίνου.
Με προϋπολογισμό τα 5.000.000 δραχμές κι ένα τόσο δυνατό κάστινγκ οι παραγωγοί περίμεναν μια εισπρακτική επιτυχία για την πρώτη έγχρωμη δουλειά με εξ ολοκλήρου επεξεργασία στην Ελλάδα! Αντ’ αυτού, κυκλοφόρησε στις 23 Οκτωβρίου 1967 και οι πωλήσεις της έφτασαν τα 164.239 εισιτήρια, καταλαμβάνοντας μόλις την 39η θέση ανάμεσα σε 99 ταινίες της ίδιας σεζόν και οδηγώντας την εταιρεία «Ανζερβός» σε οικονομική καταστροφή.
Το διαζύγιο και ο δεύτερος γάμος της Λινάρδου
Λίγο αργότερα ήρθε και το διαζύγιο της Νίκης Λινάρδου με τον σκηνοθέτη, με την ίδια πλέον να προχωρά σε έναν δεύτερο γάμο με τον τηλεοπτικό παραγωγό και τηλεσκηνοθέτη Θάνο Χρυσοβέργη, με τον οποίο ασχολήθηκαν μαζί στην παραγωγή εκπομπών για την τηλεόραση, μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ’90 όταν και χώρισαν.
Τα τελευταία χρόνια που έζησε η Λινάρδου μέχρι και το θάνατο της
Έζησε τα τελευταία χρόνια της ζωής της ήσυχα, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και το καλλιτεχνικό στερέωμα. Άφησε την τελευταία της πνοή στις 25 Σεπτεμβρίου 2012 στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός», μετά από την μάχη που έδωσε με τον καρκίνο του παγκρέατος.