Τάσος Χαλκιάς:H Οικονομική Καταστροφή, το Πρόβλημα Υγείας και Η Πίστη στη Φιλοσοφία του Βούδα

«Τα χρήματά μου τα επένδυσα σε μια δουλειά, δεν τα έφαγα ούτε στα καζίνα, ούτε στις γυναίκες, ούτε στα μεγάλα αυτοκίνητα, ούτε στα κότερα», λέει ο Τάσος Χαλκιάς σε πρόσφατη συνέντευξή του.

Φυσικά, τον πιστεύουμε. Ο χαμηλών τόνων, συμπαθής ηθοποιός με χαρακτηριστικούς ρόλους σε θέατρο και τηλεόραση δεν έδωσε ποτέ αφορμή για σχόλια.

Η ιδιωτική του ζωή, δε, φρόντιζε να μένει πάντα…ιδιωτική.

Στο περιοδικό «Λοιπόν» και τη Μαρία Σοφιανού έδωσε πρόσφατα συνέντευξη ο Τάσος Χαλκιάς.

Μίλησε, μεταξύ άλλων, για την οικονομική του καταστροφή πριν μερικά χρόνια, ενώ είπε τη γνώμη του και για την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος στους ηθοποιούς.

Είχατε δημιουργήσει μια σχολή θεάτρου, η οποία σας δυσκόλεψε οικονομικά. Ήταν όνειρο ζωής. Δεν σκεφτήκατε να το ξανά προσπαθήσετε;
Δεν θα το ξανά έκανα, γιατί δεν είναι κάτι που περνάει μόνο από τα χέρια μου, αλλά και από άλλων. Χρειάζεται μια διαχείριση οικονομικού χαρακτήρα, την οποία δεν κατέχω, άρα είμαι υποχρεωμένος να πληρώσω κάποιον για να έχει την οικονομική εποπτεία.

Όταν όμως ξεφεύγει από εμένα ο σημαντικός αυτός έλεγχος, δεν είναι κάτι που θα το ρίσκαρα. Ναι, ήταν ένα όνειρο ζωής από τη στιγμή που τελείωσα τη σχολή μου.

Τα χρήματά μου τα επένδυσα σε μια δουλειά, δεν τα έφαγα ούτε στα καζίνα, ούτε στις γυναίκες, ούτε στα μεγάλα αυτοκίνητα, ούτε στα κότερα. Ωστόσο δεν είμαι καλός επιχειρηματίας και γι’ αυτόν τον λόγο έπεσα έξω.

Ποια είναι η γνώμη σας για την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος στους ηθοποιούς;
Είμαι καθαρότατα υπέρ. Αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα ανοχύρωτο επάγγελμα, που κάποτε δεν ήταν. Χρειαζόταν μια άδεια για να βγει κάποιος στο θέατρο, όπως και σε άλλες ειδικότητες.

Δεν μπορείς να γίνεις δικηγόρος ή μηχανικός χωρίς άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Η ηθοποιία έχει να κάνει με ιδιαιτερότητες του εσωτερικού ανθρώπινου κόσμου.

Συχνά πρέπει να εξωτερικεύει τον εσωτερικό του εαυτό ο ηθοποιός. Πώς είναι δυνατόν να μπορεί ο καθένας να βγει στη σκηνή, χωρίς καν να γνωρίζει ποια είναι η υποκριτική τέχνη; Είναι η σημαντικότερη και η πιο δύσκολη από όλες τις τέχνες.

Ο ηθοποιός είναι παραγωγός, επεξεργαστής και έμπορος ανθρωπίνων συναισθημάτων.

Με αφορμή την παράσταση «Η γυναίκα με τα μαύρα» ο Τάσος Χαλκιάς παραχώρησε συνέντευξη ενώ χαρακτήρισε «βλακεία» το γεγονός πως οι ανεμβολίαστοι πλέον δεν επιτρέπεται να μπαίνουν στα θέατρα αλλά μπαίνουν στο μετρό μαζί με έναν σωρό κόσμο.

«Πιστεύω ότι ο καθένας έχει τις ευθύνες των λόγων και των πράξεων του. Θα συνεργαζόμουν με ανεμβολίαστο ηθοποιό. Εάν οι καλλιτέχνες που έχουμε ανοιχτόμυαλη κρίση βρίσκαμε ως λύση το ρατσισμό, ζητώ που καήκαμε. Κανένα μέτρο δεν είναι ενδεδειγμένο. Σε αυτόν που απαγορεύεις να μπει σε καφετέρια επειδή είναι ανεμβολίαστος, του επιτρέπεις να μπει στο μετρό. Δεν είναι βλακεία; Είναι βλακεία το τονίζω», είπε αρχικά ο Τάσος Χαλκιάς.

Το πρόβλημα υγείας του Τάσου Χαλκιά
Ο Τάσος Χαλκιάς αναφέρθηκε και στο πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε: «Δεν γνώριζα ότι είχα μια πάθηση στην σπονδυλική μου στήλη και σε μια παράσταση μου ξάπλωσα από τον πόνο. Η στεναχώρια με το κλείσιμο της σχολής μου, επιδείνωσε την κατάσταση της υγείας μου. Έκλεισα τη σχολή μου, γιατί τα παιδιά δεν μπορούσαν να πληρώνουν και εγώ δεν είχα χρηματοδότηση από αλλού. Βρέθηκα σε πολύ δύσκολη θέση. Υποχρεώθηκα να κλείσω. Όταν κάποιος γνωρίζει ότι έχεις ανάγκη την εργασία, δεν παίρνεις και τα λεφτά που ίσως σου αξίζουν. Εγώ δεν έχω ιδιαίτερη διαπραγματευτική ικανότητα αυτή την εποχή».

Γιατί ο Τάσος Χαλκιάς θεωρεί ότι «ο θεός των χριστιανών δεν είναι καλός»
Γιατί θεωρεί ο Τάσος Χαλκιάς ότι «ο θεός των χριστιανών δεν είναι καλός»; «Για έναν πολύ απλό λόγο. Με όλο αυτό το χάος που συμβαίνει στον κόσμο. Όλο αυτό το πράγμα δεν μπορεί να με πείσει ότι πρέπει να είμαι πιστός σε έναν θεό που δεν φροντίζει τα παιδιά, που δεν φταίνε σε τίποτα, να πεθαίνουν από την πείνα. Το θεωρό ολέθριο. Θεωρό ότι είναι ένας θεός – τιμωρός και όχι φιλεύσπλαχνος. Πιστεύω στη φιλοσοφία του Βούδα και πουθενά αλλού. Χωρίς να είμαι βουδιστής», είπε ο ηθοποιός αναφερόμενος στις θρησκευτικές του πεποιθήσεις.

Related posts

Ανανίας Φεστέρης: Ο Έλληνας υδραυλικός από τις Σέρρες που βγάζει 3.000 εupώ τη μέρα στα πολυτελή σαλέ της Ευρώπης

Παράτησε τα πάντα και αφοσιώθηκε στο Θεό: Η ταλαντούχα ηθοποιό των 90s που εξαφανίστηκε από προσώπου γης

Νίκος Φλωρινιώτης: Το καλό παιδί του αείμνηστου τραγουδιστή, η γενναία μάχη με τον καρκίνο και οι σχέσεις με τα αδέρφια του