Θαύμα Μηχανικής: Η Γέφυρα Γίνεται Τούνελ Και Συνδέει Σουηδία Με Δανία - Fanpage

Θαύμα Μηχανικής: Η Γέφυρα Γίνεται Τούνελ Και Συνδέει Σουηδία Με Δανία

Θαύμα Μηχανικής: Η Γέφυρα Γίνεται Τούνελ Και Συνδέει Σουηδία Με Δανία

Γέφυρα: Ένα θαύμα της μηχανικής έχει δημιουργηθεί στη Σκανδιναβία από τα μέσα του 2000. Αρχιτέκτονας και εμπνευστής της γέφυρας Όρεσουντ είναι ο George K.S. Rotne. Συνδέει μέσω γέφυρας η οποία γίνεται τούνελ την Κοπεγχάγη της Δανίας με το Μάλμε της Σουηδίας.

Γέφυρα Øresund – Το θαύμα της μηχανικής

Η Øresund είναι ένα θαύμα της μηχανικής που συνδέει την πρωτεύουσα της Δανίας Κοπεγχάγη με την σουηδική πόλη του Malmö.

Μια καλωδιωτή γέφυρα εκτείνεται σε περίπου 8 χιλιόμετρα, καταλήγει σε ένα τεχνητό νησί όπου μετατρέπεται σε ένα τούνελ το οποίο έχει μήκος ακόμη 4 χιλιόμετρα.

Ο βραβευμένος σιδηρόδρομος και αυτοκινητόδρομος διπλής κατεύθυνσης ξεκίνησε να λειτουργεί την 1η Ιουλίου του 2000.

Η γέφυρα Όρεσουντ ή Έρεσουντ σχεδιάστηκε από την εταιρεία COWI με έδρα την Δανία και ο βασικός αρχιτέκτονας ήταν ο George K.S. Rotne.

Το τούνελ και η γέφυρα διασχίζουν το στενό του Όρεσουντ. Η διαχείρισή τους γίνεται σε συνεργασία και από τις δυο χώρες. Για την χρήση της γέφυρας απαιτείται πληρωμή διοδίων.

Η καλωδιωτή γέφυρα διαθέτει δυο πυλώνες ύψους 204 μέτρων που στηρίζουν το άνοιγμα της γέφυρας μήκους 490 μέτρων πάνω από το Κανάλι Flinte.

Ο αυτοκινητόδρομος βρίσκεται στο άνω επίπεδο, ενώ ο σιδηρόδρομος περνάει από κάτω.

Τα περισσότερα από τα κομμάτια της γέφυρας κατασκευάστηκαν στην στεριά και μεταφέρθηκαν στο σημείο από μεγάλους πλωτούς γερανούς.

Μόνο οι πυλώνες κατασκευάστηκαν επί τόπου.

Περίπου τα 2/3 των ανθρώπων που ταξιδεύουν μέσω της γέφυρας του Øresund επιλέγουν το τρένο και το ταξίδι από την Κοπεγχάγη στο Μάλμε διαρκεί περίπου 35 λεπτά.

Χάρη στην σύνδεση που προσφέρει η Øresund, έχει δημιουργηθεί μια περιοχή 3,7 εκατομμυρίων κατοίκων που επιτρέπει στους ανθρώπους να ζουν και να εργάζονται σε οποιαδήποτε από τις δυο πλευρές.

Παρακολουθήστε τα βίντεο:

Αφήστε το σχόλιο σας: