Οι κοινωνικές διαφημίσεις τονίζουν συχνά θέματα που οι περισσότεροι προτιμούν να αποσιωπούν. Αυτός είναι ο λόγος που είναι τόσο σημαντικές.
Πολλές φορές, μια αφίσα μπορεί συχνά να είναι πιο πειστική από οποιοδήποτε λέξη.
Δείτε 20 τέτοια παραδείγματα και θα συμφωνήσετε και εσείς.
Τεχνολογία εναντίον σωματική βία.
300.000 παιδιά πάνε στον πόλεμο αντί στο σχολείο.
Η selfie που δεν θα έπρεπε να υπάρχει.
Τα γλυκά σκοτώνουν. Προσοχή στον διαβήτη.
Προσοχή στο κάπνισμα.
Δώστε αίμα.
Ένα έργο προώθησης της μεταμόσχευσης οργάνων στην Κίνα.
Τα παιδιά ξοδεύουν λιγότερο χρόνο έξω από ότι μέσα στην φυλακή.
Παιδική εργασία. Αν δεν μιλήσουμε, δεν θα σταματήσει.
UNICEF: Δουλεύουμε για έναν κόσμο όπου αυτή η εικόνα δεν έχει κανένα άλλο νόημα.
Όσο ένα παιδί με αυτισμό δεν έχει βοήθεια, τόσο πιο δύσκολο είναι να καλυτερεύσει.
Η σημασία του να καταστεί η πόλη προσβάσιμη για άτομα με ειδικές ανάγκες.
Όχι στην μοναξιά της τρίτης ηλικίας.
Προσοχή στη διατροφή.
Σταματήστε τα σκουπίδια.
Όχι κινητό την ώρα της οδήγησης.
Το περιβάλλον προσπαθεί να επιβιώσει.
Μια υπενθύμιση ότι η αποψίλωση προκαλεί πραγματικό πρόβλημα.
Δεν είναι γούνα. Είναι η μαμά κάποιου.
Τα πόκεμον είναι αληθινά. Σώστε τα όλα.
Credit: Brightside