Πόνοι στα Πόδια: 10 Τρόποι να τους Αντιμετωπίσετε για να μπορείτε να Φοράτε τα αγαπημένα σας Παπούτσια! - Fanpage

Πόνοι στα Πόδια: 10 Τρόποι να τους Αντιμετωπίσετε για να μπορείτε να Φοράτε τα αγαπημένα σας Παπούτσια!

Δεν έχει σημασία αν είσαι άντρας ή γυναίκα… όταν φοράς ένα καινούριο ζευγάρι παπούτσια, τα πόδια σου πάντα υποφέρουν. Επειδή ξέρουμε πόσο μεγάλο πρόβλημα είναι αυτό, αποφασίσαμε να δώσουμε ένα τέλος. Με τα παρακάτω κόλπα θα μπορείτε να απολαμβάνετε τα καινούρια σας παπούτσια σαν να ήταν φτιαγμένα για σας!

1. Κλασικά χανζαπλάστ

Αυτό το κόλπο είναι συνηθισμένο και προφανές, αλλά αξίζει να το δοκιμάσετε. Προλαμβάνει το τρίψιμο, μειώνει την τριβή και επομένως τις φουσκάλες, ειδικά όταν φοράτε τακούνια. Βεβαιωθείτε ότι το χανζαπλάστ σας είναι λίγο πιο μεγάλο από το σημείο τριβής, έτσι ώστε να μην ξεκολλήσει.

13

2. Ταλκ

Το ταλκ μπορεί να μειώσει την δύναμη της τριβής στην επιφάνεια του ποδιού. Ρίξτε λίγο ταλκ στα πόδια σας πριν φορέσετε τα παπούτσια. Βεβαιωθείτε ότι τα πόδια σας δεν είναι μούσκεμα πριν φορέσετε κάλτσες.

14

3. Χοντρές κάλτσες και θερμότητα

Φορέστε ένα ζευγάρι χοντρές κάλτσες και τα αγαπημένα σας παπούτσια. Περάστε το πιστολάκι πάνω από τα στενά σημεία του παπουτσιού. Περπατήστε με τα παπούτσια μέχρι να κρυώσουν και επαναλάβετε αν χρειάζεται. Το υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένα τα παπούτσια διαστέλλεται με την ζέστη και γίνεται πιο ευέλικτο και απαλό. Το κόλπο αυτό λειτουργεί μόνο σε φυσικά υλικά, όπως το δέρμα.

15

4. Αποσμητικό σε ρολ-ον

Το κόκαλο της φτέρνας και τα δαχτυλάκια είναι τα σημεία που πληγώνονται πιο συχνά. Για να μειώσετε την τριβή ανάμεσα στο παπούτσι και το πόδι σας, βάλτε λίγο αποσμητικό με ρολ-ον στα συγκεκριμένα σημεία.

16

5. Πάτοι σιλικόνης

Μπορείτε να αγοράσετε αυτούς τους πάτους από φαρμακεία, μαγαζιά με ορθοπεδικά, ακόμα και από το διαδίκτυο. Βγαίνουν σε διάφορα σχήματα (ολόκληροι πάτοι, πάτοι για την φτέρνα, πάτοι για τα δάχτυλα, κλπ.) για να τους προσαρμόζετε στις ανάγκες σας.

17

6. Πάγος

Γεμίστε μια πλαστική σακούλα με νερό και βάλτε την μέσα στα παπούτσια σας. Βάλτε τα στην κατάψυξη και αφήστε τα όλο το βράδυ. Όταν τα βγάλετε το πρωί, θα παρατηρήσετε ότι τα παπούτσια σας έχουν ανοίξει, γιατί το νερό μετατράπηκε σε πάγο.

18

7. Οινόπνευμα και χαρτί

Ρίξτε λίγο οινόπνευμα στα σημεία όπου το παπούτσι είναι σφιχτό από την μέσα πλευρά. Βάλτε μέσα χαρτί και αφήστε το όλο το βράδυ. Όσο πιο πολύ χαρτί χρησιμοποιήσετε, τόσο καλύτερα τα αποτελέσματα. Βγάλτε το χαρτί το πρωί και φορέστε τα παπούτσια έτσι ώστε να πάρουν το σχήμα του ποδιού σας.

19

8. Ενυδατική κρέμα

Αυτή η μέθοδος λειτουργεί μόνο στα δερμάτινα παπούτσια. Βάλτε λίγη ενυδατική κρέμα μέσα στο παπούτσι, προσέχοντας ιδιαίτερα τις φτέρνες και τα δαχτυλάκια. Η ενυδατική θα μαλακώσει το δέρμα και όταν φορέσετε τα παπούτσια, τα πόδια σας θα τους δώσουν νέο σχήμα.

20

9. Πατάτες

Με αυτό το κόλπο μπορείτε να ανοίξετε τα καινούρια σας αθλητικά ή ακόμα και τα μοκασίνια σας. Βάλτε μια πατάτα μέσα στο παπούτσια και αφήστε την όλο το βράδυ. Συνήθως οι πατάτες δεν αφήνουν μυρωδιά, αλλά για να μην μείνουν υπολείμματα πατάτας μέσα στα παπούτσια, σκουπίστε τα μετά με ένα υγρό πανί.

21

10. Τσαγκάρης

Αυτή είναι ίσως η πιο αξιόπιστη επιλογή. Οι περισσότεροι τσαγκάρηδες έχουν ειδικά εξαρτήματα τα οποία τροποποιούν τα παπούτσια ανάλογα με τις ανάγκες σας. Για παράδειγμα, μπορούν να τα ανοίξουν για να μην σας πονάνε. Έτσι, θα περπατάτε με τα αγαπημένα σας παπούτσια χαμογελαστοί και χωρίς πόνο.

22

Credit: brightside.me

Αφήστε το σχόλιο σας: