Πότε θα ανοίξει την αλυσίδα σούπερ μάρκετ με προϊόντα των 0,30 ευρώ, ο Στέλιος Χατζηιωάννου;
Τα «σούπερ μάρκετ» των φτωχών», τα easyfoodstore, σχεδιάζει να φέρει και στην Ελλάδα μετά την Βρετανία ο επιχειρηματίας Στέλιος Χατζηιώαννου.
Την πληροφορία αυτή αποκάλυψε στο news247 σε σχετική ερώτηση που του θέσαμε στο περιθώριο της τελετής των βραβείων που χρηματοδοτεί για νέους Έλληνες επιχειρηματίες.
Όπως ανέφερε ο κ. Χατζηιωάννου στο news247 η πρόθεση υπάρχει και αυτό που μένει να εξετασθεί είναι η εξεύρεση του κατάλληλου χώρου.
Στον χώρο που φιλοξενήθηκε η εκδήλωση, στην οδό Ευριπίδου, ο επιχειρηματίας επένδυσε πρόσφατα αγοράζοντας ένα πολυόροφο κτήριο όπου θα στεγαστούν τα γραφεία του και οι υπηρεσίες του Ιδρύματος Στέλιος Χατζηιωάννου.
Από το ισόγειο του κτιρίου αλλά και από άλλα σημεία στην Αθήνα γίνεται καθημερινά διανομή ενός σνακ στα πλαίσια του προγράμματος «Φαγητό από Καρδιάς» που έχει αναπτύξει σε Ελλάδα και Κύπρο το φιλανθρωπικό Ίδρυμα.
Μόνη την χθεσινή ημέρα πάνω από 2.000 άτομα πέρασαν για να λάβουν μία μερίδα.
«Κάποιες φορές αναρωτιέμαι πόσοι θα έρχονταν εάν αυτό το πρόγραμμα το είχαμε ξεκινήσει λίγο μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004. Σήμερα όμως υπάρχει μεγάλη ανάγκη για τέτοιες κινήσεις στην Ελλάδα. Δεν είναι μόνο η κρίση αλλά και το προσφυγικό το οποίο αυξήσει κατακόρυφα τον αριθμό των ανθρώπων που έχουν ανάγκη για δωρεάν σίτιση ή πιο προσιτές τιμές στις αγορές τους».
Η πρόθεση για την έλευση των easyfoodstore βασίζεται και στην σημερινή κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα σήμερα. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε στο news247 ο κ. Χατζηιωάννου «ο άνθρωπος αυτός που κάθετε σε μία ουρά για να πάρει δωρεάν ένα σνακ θα πρέπει να έχει και την επιλογή να μπορεί να γίνει πελάτης με αξιοπρέπεια και να αγοράσει αυτό που θέλει σε μία τιμή 30 λεπτών».
O Sir Στέλιος Χατζηιωάννου βρέθηκε στην Αθήνα στο πλαίσιο της επίσημης τελετής απονομής για το ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΕΛΙΟΣ ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΟΥ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΧΡΟΝΙΑΣ 2016. Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης ανακοίνωσε τις 8 νικήτριες εταιρείες που έλαβαν συνολικά το ποσό των 100.000 ευρώ, το μεγαλύτερο ποσό που έχει διατεθεί, μέχρι σήμερα στην ιστορία του θεσμού.
Μεγάλος νικητής για το 2016 ήταν η εταιρεία Sun of a Beach, η οποία έλαβε το ποσό των 30.000.
Η εταιρεία ήταν μια από τις 3 επικρατέστερες εταιρείες για το Βραβείο το 2015 και εξειδικεύεται στην παραγωγή και εμπορία του βασικότερου καλοκαιρινού αξεσουάρ, της πετσέτας θαλάσσης ενώ ταυτόχρονα προωθεί σε παγκόσμιο επίπεδο το «made in Greece» και το Ελληνικό καλοκαίρι.
Το συνολικό ποσό των 70.000 ευρώ δόθηκε σε επτά ακόμα εταιρείες που ανακηρύχθηκαν νικήτριες, ανάμεσα σε συνολικά 67 συμμετοχές.
Πρόκειται για τις εταιρείες: Agnotis, Jacko Carasso, εταιρεία που ειδικεύεται στην πώληση βρεφικής πάνας, μέσω διαδικτύου. Apifon, Κωνσταντίνος Στρουμπάκης, εταιρεία που παρέχει καινοτόμες υπηρεσίες mobile (sms messaging) και mobile applications. Glowbox, Αικατερίνη Λυμπέρη, beauty e-shop όπου τα μέλη του λαμβάνουν και αξιολογούν προϊόντα ομορφιάς, κερδίζουν “GLOWpoints” που εξαργυρώνουν στο e-shop της εταιρείας. Isostevia, Αντώνιος Παναγώτας, εταιρεία παραγωγής και διάθεσης 100% φυσικών προϊόντων στέβιας Mermix, Χρήστος Σταμάτης, εταιρεία με υπηρεσίες ανταλλαγής αγροτικών μηχανημάτων.Finest Roots, Μάνος & Νικόλας Σμυρλάκης, ποτοποιία με παραδοσιακά λικέρ. και Sleed, Στυλιανός Ηλιάκης & Ευάγγελος Κοτσώνης, εταιρεία παροχής καινοτόμων υπηρεσιών e-business και digital marketing.