Στο Μουσείο της γνωστής και σπουδαίας αυτοκινητοβιομηχανίας Ferrari, στην ιταλική πόλη Maranello, εκθέτει μεταξύ άλλων και αυτό το αυτοκίνητο της Ferrari, το F12 TRS.
Το αξιοπρόσεκτο είναι ότι στο χώρο έκθεσης του αυτοκινήτου, επέλεξαν ελληνική πολυτονική γραφή, για να πλαισιώσουν το σπουδαίο αυτοκίνητο.
Γράφει στα πλαϊνά, στον τοίχο:
ἅπαξ ποιούμενον, το οποίο για όσους δεν κατανοούν, σημαίνει ἅπαξ = μια και μόνη φορά και βέβαια, το ποιούμενον = κατασκευασμένο. Με άλλα λόγια, σημαίνει μια φορά κατασκευασμένο και μοναδικό. Διεθνείς μεγάλες εταιρίες λοιπόν, χρησιμοποιούν για την προβολή τους, τον ελληνικό λόγο και γραφή. Ακόμα και στα λογότυπά τους το χρησιμοποιούν, όπως π.χ.:
- NIKE, η πολυεθνική στα αθλητικά είδη, εκ της λέξεως «Νίκη»
- Pepsi, η πολυεθνική στα αναψυκτικά, εκ της λέξεως «πέψη»
- Amazon, η κραταιά ιντερνετική εταιρία εμπορίας κυρίως βιβλίων αλλά όχι μόνο, εκ της λέξεως «Αμαζών»
- Hermes, η εταιρία πολυτελών τσαντών και κασκόλ κλπ, από την «Ἑρμῆς» βέβαια.
- Olympus, η μεγάλη ιαπωνική βιομηχανία καμερών και ηλεκτρονικών, από την «Ὄλυμπος» βέβαια.
Μόνο εμείς, ο κληρονόμοι του ελληνικού λόγου και γραφής, μάλλον έχοντας εκβαρβαριστεί σε σημαντικό βαθμό, τον αγνοούμε επιδεικτικά και αντί της ελληνικής, χρησιμοποιούμε τις βαρβαρικές γλώσσες, σχεδόν αποκλειστικά, κυρίως σε περιπτώσεις που έχουν να κάνουν με την εικόνα μιας επιχείρησης, της προώθησης και προβολής της. Πόσες εταιρίες αλήθεια επιλέγουν ελληνικό τίτλο και ονομασία;