Έκλεψε τις Εντυπώσεις! Αυτό Είναι Το Εντυπωσιακό Χρυσό κόσμημα που Έκανε Δώρο στην Κέιτ και στις φίλες της η Μέγκαν

Η Μέγκαν Μαρκλ μπορεί να μην είχε Κυρία επί των Τιμών στο γάμο της αλλά στο πλευρό της βρέθηκαν καλές της φίλες.

Ολες αυτές τις φίλες της θέλησε να τις ευχαριστήσει για το γεγονός ότι ήταν στο πλευρό της, κάνονας τους δώρο ένα χρυσό βραχιόλι.

Η Μέγκαν Μαρκλ, έτσι, επέλεξε ένα χρυσό βραχιόλι του brand  Zofia Day, το οποίο κόστιζε 450 δολάρια και παρήγγειλε έξι από αυτά για τις καλύτερε τις φίλες. Ανάμεσα σε αυτές που πήραν το χρυσό βραχιόλι της Μέγκαν Μαρκλ ήταν φυσικά η κολλητή της στιλίστρια Τζέσικα Μαλρόνι, η επίσης κολλητή της δικηγόρος Μπενίτα Λιτ και η δούκισσα του Κέιμπριτζ Κέιτ Μίντλετον.

Το ίδιο βραχιόλι όμως έδωσε και σε τρία παρανυφάκια της, τα οποία είναι και βαφτιστήρια της, τις δύο κόρες της Μπενίτα Λιτ και στην κόρη της Τζέσικα Μαλρόνι.

Η γυναίκα που βρίσκεται πίσω από το brand Zofia Day, η Λισέτε Πόλνι, μιλώντας στο περιοδικό People δήλωσε: «Ηταν τεράστια τιμή για εμένα να συμμετέχω σε αυτόν τον ιστορικό γάμο, με τις δημιουργίες μου που δόθηκαν ως αναμνηστικά για αυτή την τόσο σημαντική στιγμή».

Οσο για το βραχιόλι αυτό καθεαυτό η Πόλνι είπε πως «είναι ένα απλό, κομψό κομμάτι που είναι πολύ κοντά στο προσωπικό στιλ της Μέγκαν Μαρκλ».

Το βραχιόλι που έδωσε δώρο η Μέγκαν Μαρκλ στις φίλες της και στα παιδιά τους

Η Μέγκαν Μαρκλ είναι φαν το brand Zofia day, και μάλιστα φορούσε ένα ζευγάρι σκουλαρίκια από αυτό, στο εξώφυλλο του Vanity Fair το Σεπτέμβριο. Τον Ιανουάριο φορούσε ένα δαχτυλίδι του brand, αξίας 715 δολαρίων.

Η Λισέτε Πόλνι έφτιαξε το brand πριν έξι χρόνια και έδωσε το όνομα Ζofia από τη γιαγιά της και την κόρη της.

Οι ντελικάτες δημιουργίες της γίνονται από χρυσό και διαμάντια.

Η σχεδιάστρια ονόμασε το εν λόγω βραχιόλι «Kensington», προς τιμήν των νεονύμφων και ενώ ήταν ένα σχέδιο κατά παραγγελία αποκάλυψε ότι σύντομα θα βγάλει ένα αντίγραφο το οποίο θα πωλείται στα κοσμηματοπωλεία.

Η Μέγκαν Μαρκλ έκανε ένα ακόμη δώρο στις μικρές παρανύμφους. Ενα ζευγάρι λευκά παπούτσια, τα οποία δημιουργήθηκαν από το brand Aquazurra. Κάθε ζευγάρι είχε το μονόγραμμα του παιδιού και την ημερομηνία του γάμου.

[iefimerida]

Related posts

«Τον πέταξαν χωρίς τα ρούχα του»: Φρικτές αποκαλύψεις για το τραγικό τέλος του Χρήστου Μάρκου στα Πατήσια

Αγρίνιο: Η στιγμή του σεισμού των 4,7 Ρίχτερ σε σούπερ μάρκετ – Έτρεχε έντρομη η υπάλληλος

Σκοτwθηκε ο 16χρονος – Καλό παράδεισο άγγελε μου