Έσκασε σαν βόμβα: Το έγγραφο που δεν έστειλε πότε ο σταθμάρχης με το οποίο θα μπορούσε να αποφευχθεί η τραγωδία και τα «κενά ασφαλείας»

Μια εβδομάδα έχει περάσει από την φονική σύγκρουση στα Τέμπη, όπου έχασαν την ζωή τους 57 άνθρωποι.  Όσο περνάνε οι μέρες έρχονται στη δημοσιότητα πολλές παραλείψεις και μοιραία λάθη, που αν δεν είχαν γίνει αυτή τη στιγμή δεν θα θρηνούσαμε θύματα.

Ένα νέο έγγραφο «φωτιά» που έρχεται στο φως της δημοσιότητας,  που αν είχε παραδοθεί στον μηχανοδηγό από τον σταθμάρχη, δεν θα μιλάγαμε αυτή τη στιγμή για εθνική τραγωδία στα Τέμπη.

Τραγωδία Τέμπη: Νέο έγγραφο που καίει τον σταθμάρχη

Σύμφωνα με το mega, το έγγραφο αυτό πρόκειται για το δελτίο ειδοποίησης με τον 1001. Το παραπάνω έγγραφο είναι υποχρεωμένος να το παίρνει ο κάθε σταθμάρχης και μηχανοδηγός και μετά να φεύγει.

Πιο συγκεκριμένα, εκεί πρέπει να γραφτεί ο αριθμός της αμαξοστοιχίας, μετά το δρομολόγιο που θα γίνει και το που θα κινηθεί το τρένο.

Τονίζεται ότι το συγκεκριμένα έγγραφο αποτελεί ακόμη μία ακόμη δικλείδα ασφαλείας που δεν ακολουθήθηκε και παρακάμφθηκε με δολοφονικά αποτελέσματα.

Ο σταθμάρχης κατά την κατάθεσή του φαίνεται να δέχθηκε κατά την διάρκεια της κατάθεσης του σωρεία ερωτήσεων που ήταν τεχνικού χαρακτήρα.

Τέλος, φαίνεται να επιβεβαιώνεται η πληροφορία ότι θα έπρεπε το μοιραίο βράδυ της σύγκρουσης της επιβατικής με την εμπορική αμαξοστοιχία να είναι δύο σταθμάρχες στην βάρδια.

Και νέο έγγραφο «ομολογία» για το κενά ασφαλείας των σιδηροδρόμων
Μετά τις αποκαλύψεις ότι εργαζόμενοι της εταιρείας είχαν προχωρήσει σε καταγγελίες για τη λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου, αποκαλύπτεται και ένα νέο «ντοκουμέντο ομολογία».

Σύμφωνα με το mega και τον Βασίλη Λαμπρόπουλο για τις συζητήσεις στο εσωτερικό του ΟΣΕ και για θέματα ασφαλείας του δικτύου:

«Η κατασκευάστρια εταιρία δε διαθέτει ανταλλακτικά, να τίθεται εκτός λειτουργείας η συσκευή αυτή και ως εκ τούτου κάποιος σταθμός, κάτι το οποίο θα επηρεάζει άμεσα την ασφάλεια της κυκλοφορίας αλλά και την ομαλή διεξαγωγή της.

Συνεπώς, μια τέτοια διαχείριση μειώνει την ασφάλεια της κυκλοφορίας, απαιτεί την επάνδρωση των σταθμών αυτών με προσωπικό, το οποίο και αυξάνει υπερβολικά το κόστος λειτουργίας του δικτύου.

Τα παραπάνω προβλήματα ανέκυψαν μόνο μετά την προσπάθεια ανάταξης του υφιστάμενου εξοπλισμού».

Related posts

«Τον πέταξαν χωρίς τα ρούχα του»: Φρικτές αποκαλύψεις για το τραγικό τέλος του Χρήστου Μάρκου στα Πατήσια

Αγρίνιο: Η στιγμή του σεισμού των 4,7 Ρίχτερ σε σούπερ μάρκετ – Έτρεχε έντρομη η υπάλληλος

Σκοτwθηκε ο 16χρονος – Καλό παράδεισο άγγελε μου