Σε ποιες περιοχές χτίζει νέα σούπερ μάρκετ το LIDL. Ποια νέα προϊόντα βάζει;
Την είσοδο σε νέες κατηγορίες προϊόντων, όπως στα είδη βρεφικής φροντίδας και σε νηστήσιμα αρτοσκευάσματα, σχεδιάζει η Lidl Hellas το επόμενο διάστημα.
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ LIDL, η οποία δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά από το 1996, σχεδιάζει επενδύσεις 80 εκατ. ευρώ για το 2018 σε νέα καταστήματα, σε ανακαινίσεις και μεταφορές σε άλλα σημεία υφισταμένων.
Ο κ. Ιωάννης Καρανάτσιος, διευθυντής αγορών και μέλος της διοίκησης της Lidl Hellas, σε συνέντευξή του στην Καθημερινή, σημειώνει ότι στο εντεκάμηνο του οικονομικού έτους της εταιρείας, δηλαδή μέχρι 31 Ιανουαρίου, η Lidl Hellas είναι στα ίδια επίπεδα με το 2017, ενώ η επισκεψιμότητα των καταστημάτων της κυμάνθηκε σταθερά σε υψηλά ποσοστά.
Αναφερόμενος στην κατάσταση στην αγορά, τη χαρακτήρισε ρευστή. Μέσα στο 2018 θα γίνει η τελική κατανομή μεριδίων στον χάρτη του λιανικού εμπορίου και θα φανεί ποιες εταιρείες είναι αληθινά βιώσιμες με το μερίδιο αγοράς που θα αποσπάσουν.
Σχολιάζοντας τον λεγόμενο «πόλεμο προσφορών» της εταιρείας, ο κ. Καρανάτσιος, είπε: «Εμείς έχουμε διαφορετική προσέγγιση από την υπόλοιπη αγορ άστα LIDL. Εχουμε τις πιο ανταγωνιστικές τιμές και αυτή είναι η βασική επιχειρηματική μας αρχή.
Σε αυτές τις ήδη χαμηλές τιμές συνεχίζουμε και διαθέτουμε προϊόντα σε εξαιρετικές προσφορές, προωθητικές ενέργειες προϊόντων επώνυμων και ιδιωτικής ετικέτας, αλλά και περίπου 500 κωδικούς με τιμή μικρότερη του 1 ευρώ. Ακόμα και σε σύγκριση με τις «προσφορές 1 1» του ανταγωνισμού, οι δικές μας τιμές παραμένουν με διαφορά οι χαμηλότερες».
Το στέλεχος της Lidl Hellas αναφέρεται και στο πώς η εταιρεία ανέπτυξε νέες συνεργασίες με το παραγωγικό δυναμικό της χώρας και τους Έλληνες παραγωγούς.
«Επιλέξαμε με προσοχή και κριτήρια ποιότητας τους καλύτερους παραγωγούς. Χάρη σε αυτούς, μέσα από τα 221 σούπερ μάρκετ μας, προσφέρουμε στους καταναλωτές τα πιο φρέσκα προϊόντα.
Το 80% του τζίρου στη μαναβική μας γίνεται από προϊόντα Ελλήνων προμηθευτών. Εφοδιαζόμαστε κάθε μέρα, δεν είναι σχήμα λόγου, με εξαιρετικής ποιότητας φρούτα και λαχανικά. Οπως και με γαλακτοκομικά, κρεατικά, ψάρια και άλλα.
Τα γαλακτοκομικά και τυροκομικά μας, για παράδειγμα, προέρχονται από 21 Ελληνες προμηθευτές που προμηθεύονται γάλα από τουλάχιστον 2.500 μικρούς παραγωγούς από όλη την Ελλάδα. Δεν είναι τυχαίο, επομένως, ότι έχει δυναμώσει η εμπιστοσύνη των πελατών μας στα φρέσκα προϊόντα και στον φούρνο μας.
Η ποσοστιαία συμμετοχή των κατηγοριών αυτών στο συνολικό καλάθι αγορών του πελάτη της Lidl έχει αυξηθεί από 6 έως 20%. Lidl Hellas σημαίνει, πάνω απ’ όλα, επιχειρηματική απλότητα, αυστηροί ποιοτικοί έλεγχοι, τεχνογνωσία, ποιότητα, φρεσκάδα, οικονομία. Αυτά ακριβώς τα στοιχεία αναδεικνύει, άλλωστε, και η επικοινωνία μας που ήδη βρίσκεται στον αέρα, με το μήνυμα «Κανείς άλλος δεν μπορεί να γίνει Lidl».
Όσον αφορά το bake off, η Lidl διαθέτει 181 καταστήματα με θερμές γωνιές, ένα εγχείρημα που θα ολοκληρωθεί το 2019 σε όλα τα σημεία πώλησης.
«Θέλουμε να εξελίξουμε τα ψωμιά και τα αρτοσκευάσματά μας, να αυξήσουμε την ποικιλία, ακόμα και σε εποχικά προϊόντα, όπως τα νηστήσιμα, αλλά και να συνεχίσουμε με τις μηνιαίες προσφορές μας», σημείωσε ο κ. Καρανάτσιος.
Νέα σούπερ μάρκετ και ανακαινίσεις
Ο κ. Καρανάτσιος έδωσε και μια πιο συγκεκριμένη εικόνα των επενδύσεων της Lidl στη χώρα μας.
«Οι επενδύσεις μας σε επίπεδο καταστημάτων το οικονομικό έτος 2018 θα ξεπεράσουν τα 80 εκατ. ευρώ. Θα περιλαμβάνουν ενάρξεις (ένα νέο κατάστημα άνοιξε ήδη στην Αθήνα στα τέλη του προηγούμενου έτους και άλλα δύο θα ανοίξουν σε Θεσσαλονίκη και Λάρισα), ολικές ανακαινίσεις, επεκτάσεις, κατεδαφίσεις και χτίσιμο εκ νέου καταστημάτων (όπως σε Κεφαλονιά, Βέροια και Θεσσαλονίκη), εσωτερικές αναβαθμίσεις-ανακαινίσεις καταστημάτων και μετακομίσεις, αλλαγή θέσης καταστημάτων».
Πηγή fimes.gr