Νέες αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας, σχετικά με τον 60χρονο σταθμάρχη, οποίος κατά την διάρκεια της απολογίας του, είχε δηλώσει ότι δεν γνώριζε να χειριστεί το σύστημα τηλεδιοίκησης. Ωστόσο, αποκαλύπτεται ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει, καθώς γνώριζε τον χειρισμό του.
Σε ένα έγγραφο που έφερε στη δημοσιότητα ο ΣΚΑΙ, έχουν καταγραφεί όλες οι κινήσεις που έκανε ο Βασίλης Σαμαράς, όσες μέρες είχε βάρδια στο σταθμαρχείο της Λάρισας αλλά και το τι ακριβώς συνέβη τη μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου στα Τέμπη.
Οι νέες αποκαλύψεις που καίνε τον σταθμάρχη
Σύμφωνα με το έγγραφο στις 24 προς 25 Φεβρουαρίου ο Σαμαράς πραγματοποίησε 13 κινήσεις τις οποίες έκανε από την κονσόλα του σταθμαρχείου της Λάρισας. Από τις 13, οι τέσσερις είναι αυτόματης χάραξης καθώς χρησιμοποίησε τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει ο σταθμός. Πρόκειται για κινήσεις που δείχνουν τι ο 59χρονος γνώριζε πως να χειριστεί το σύστημα τηλεδιοίκησης σε αντίθεση με όσα είπε ενώπιον της ανακρίτριας.
Στις 25 προς 26 Φεβρουαρίου ο σταθμάρχης έκανε 18 κινήσεις που είχαν σχέση με την κίνηση των συρμών. Ακόμη στις 26 προς 27 Φεβρουαρίου όταν και είχε βάρδια καταγράφηκαν 23 κινήσεις από τις οποίες οι πέντε ήταν κινήσεις αυτόματης χάραξης.
Στις 27 Φεβρουαρίου, ο 59χρονος πραγματοποίησε κινήσεις που είχαν σχέση με την είσοδο κυρίως εμπορικών αμαξοστοιχιών. Τέλος αναφορικά με την μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου αποκαλύπτεται πως από τις 22:12, από την στιγμή δηλαδή που έμεινε μόνος του έως και τις 01:39π.μ – είχε μεσολαβήσει η σιδηροδρομική τραγωδία – δεν καταγράφεται καμία κίνηση καθώς όπως φαίνεται ο 59χρονος δεν χρησιμοποίησε καθόλου την κονσόλα.
Στο μεταξύ πληροφορίες αναφέρουν ότι ο 59χρονος Βασίλης Σαμαράς τις περισσότερες μέρες του Φεβρουαρίου εργαζόταν στο σταθμαρχείο της Καλαμπάκας. Μάλιστα για δύο μέρες έκανε την μαθητεία του στο σταθμαρχείο της Λάρισας, ενώ για τις πέντε τελευταίες νύχτες του Φεβρουαρίου ανέλαβε να δουλέψει στη νυχτερινή βάρδια της Λάρισας.