“Άδειασε” Μασούτη και Βασιλόπουλο: Η κίνηση του Σκλαβενίτη “τελειώνει” τους ανταγωνιστές στα σούπερ μάρκετ

Προ των πυλών βρίσκονται οι υπογραφές του Σκλαβενίτη με νέα συμφωνία και μία στρατηγική που θα…τελειώσει τους ανταγωνιστές του.

Νέα στρατηγική για τον Σκλαβενίτη

Στο πλαίσιο της στρατηγικής που υλοποιεί ήδη από το 2022, με την απόκτηση μικρότερου βεληνεκούς αλυσίδων, το Capital.gr πληροφορείται ότι αυτή τη στιγμή απομένουν ελάχιστες λεπτομέρειες για την υπογραφή συμφωνίας με την εταιρεία Σανίδας-Παπακωνσταντίνου ΙΚΕ με έδρα τη Λάρισα, η οποία φέρει την ταμπέλα “AS Αγορά”.

H επιχείρηση του κάμπου διατηρεί αυτή τη στιγμή δίκτυο 9 καταστημάτων, εκ των οποίων το ένα βρίσκεται στον Αμπελώνα Τυρνάβου, ένα ακόμη στην Αγιά Λάρισας, ακόμη ένα στους Νέους Πόρρους Πιερίας και τα υπόλοιπα στη Λάρισα.

Η επιχείρηση ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στα τέλη του 2015, όταν άνοιξε το πρώτο κατάστημα λιανικής στον Αγ. Αθανάσιο. Ο κύκλος εργασιών της με βάση τα τελευταία διαθέσιμα οικονομικά αποτελέσματα του 2020 ανήλθε στα 10,35 εκατομμύρια ευρώ (9,08 εκατ. ευρώ το 2019) με τα αποτελέσματα προ φόρων να είναι 48,88 χιλιάδες ευρώ (44,5 χιλ. ευρώ το 2019).

Προηγήθηκε η απόκτηση 9 καταστημάτων της SEP Markets και 4 καταστημάτων της Γέγος από τον Σκλαβενίτη

Πρόκειται για μία ακόμη κίνηση του Σκλαβενίτη μετά από εκείνες που ολοκλήρωσε στη διάρκεια του 2022 με την απόκτηση των 9 από τα 11 καταστήματα της SEP Markets στα Ιωάννινα και των 4 καταστημάτων από τα 6 συνολικά της Γέγος στην Αττική.

Με την απόκτηση της “AS Αγορά” από τον Σκλαβενίτη, ένα ακόμη μέλος του ΕΛΟΜΑΣ θα τεθεί εκ των πραγμάτων εκτός του συγκεκριμένου ομίλου αγορών στον οποίο συμμετέχει, όπως έχει συμβεί και σε ανάλογες περιπτώσεις εξαγορών άλλων αλυσίδων – μελών του. Σημειώνεται ότι αυτή την περίοδο οι μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ εμφανίζονται ιδιαίτερα κινητικές για την απόκτηση των μικρότερων παικτών, αφενός για να προλάβουν τον ανταγωνισμό τους πριν προχωρήσει εκείνος στην απόκτηση κάποιας αλυσίδας, αφετέρου για να ενισχύσουν το δίκτυο και να αγοράσουν τζίρο σε περιοχές ενδιαφέροντος.

Η νέα κίνηση

Η συγκεκριμένη κίνηση εκτός σημαντικού απροόπτου θα αποτελέσει την 12η εξαγορά του Σκλαβενίτη από το 2007 έως και σήμερα, όταν απέκτησε τότε την αλυσίδα Παπαγεωργίου με 18 καταστήματα. Η τελευταία ολοκληρωμένη εξαγορά ήταν αυτή με την Γέγος τον Δεκέμβριο του 2022, ενώ η σημαντικότερη από πλευράς μεγέθους ήταν η απόκτηση της Μαρινόπουλος το 2017, μέσω της οποίας άλλαξαν δραστικά τα δεδομένα στην ελληνική αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου.

Το 2022, ο τζίρος του ομίλου Σκλαβενίτη θα βρεθεί για πρώτη φορά πάνω από τα 4 δισεκατομμύρια ευρώ, όπως προκύπτει από την μέχρι στιγμής πορεία της επιχείρησης στη διάρκεια της περασμένης χρονιάς.

Σημειώνεται ότι ο επιχειρηματίας Θάνος Σανίδας, ο οποίος διατηρεί την πλειοψηφία των μετοχών στην αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Λάρισας, διατηρεί πολυσχιδή επιχειρηματική δραστηριότητα σε οντότητες όπως είναι τα Λατομεία Τυρνάβου, ενώ δραστηριοποιείται επίσης στον τομέα των κατασκευών και του τουρισμού.

Related posts

«Τον πέταξαν χωρίς τα ρούχα του»: Φρικτές αποκαλύψεις για το τραγικό τέλος του Χρήστου Μάρκου στα Πατήσια

Αγρίνιο: Η στιγμή του σεισμού των 4,7 Ρίχτερ σε σούπερ μάρκετ – Έτρεχε έντρομη η υπάλληλος

Σκοτwθηκε ο 16χρονος – Καλό παράδεισο άγγελε μου