8 Συμβουλές για Ανόρθωση Στήθους - Fanpage

8 Συμβουλές για Ανόρθωση Στήθους

Κάθε γυναίκα θέλει ένα στητό και σφριγηλό στήθος. Οι περισσότερες γυναίκες βιώνουν προβλήματα με πεσμένο στήθος, καθώς μεγαλώνουν, ή έχασαν πολλά κιλά. Ως αποτέλεσμα, ξοδεύουν πολλά χρήματα αγοράζοντας το ιδανικό σουτιέν, που θα βοηθήσει στην κατάσταση. Ίσως εκπλαγείτε ότι υπάρχουν τρόποι να προλάβετε το πεσμένο στήθος, που είναι σχετικά ανέξοδοι και σίγουρα δεν απαιτείται καμία χειρουργική επέμβαση. 

Διαβάστε 8 συμβουλές για να αποκτήσετε ένα σφριγηλό και στητό στήθος.

1. Διατηρήστε τους θωρακικούς μύες δυνατούς 
Ασκήσεις με βάρη για τον θώρακα και το στήθος θα βοηθήσουν αισθητά, αν ασκείστε τακτικά την εβδομάδα. Έχοντας δυνατούς μύες θα τονίσει το στήθος.
1

2. Αποφύγετε ξαφνική απώλεια βάρους, που μπορεί να προκαλέσει χαλαρό δέρμα.

Προφανώς η απώλεια βάρους είναι μια σημαντική κίνηση για την υγεία μας, αλλά όταν συμβαίνει στο στήθος, αυτό το περιττό δέρμα προκαλεί χαλαρότητα. Προσπαθήστε να χάσετε σταδιακά βάρος, ώστε το δέρμα να προσαρμόζεται στην απώλεια βάρους.
2

3. Παρατήστε το κάπνισμα για να διατηρήσετε ελαστικό και υγιές δέρμα. 

Οποιεσδήποτε αρνητικές συνήθειες, όπως το κάπνισμα και το αλκοόλ, εμποδίζουν την επιδερμίδα να παραμένει νέα και ελαστική. Η επιλογή είναι δική σας.
3

4. Ζητήστε από κάποιον επαγγελματία να σας βρει το σωστό μέγεθος σουτιέν. 

Ένα σουτιέν που δεν ταιριάζει σωστά, μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην κατάσταση του στήθους σας σε μεγάλες χρονικές περιόδους. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι το μέγεθος του στήθους αλλάζει συνεχώς εξαιτίας της αλλαγής του βάρους μας, αλλά και άλλους παράγοντες, και είναι σημαντικό να ζητάμε κάθε φορά την επαγγελματική συμβουλή των πωλητών.
4

5. Φορέστε ένα εφαρμοστό αθλητικό σουτιέν.

Δεν θέλετε το στήθος σας να κουνιέται όταν γυμνάζεστε, γι’ αυτό βεβαιωθείτε ότι είναι αρκετά εφαρμοστό το αθλητικό σουτιέν, που θα προσφέρει στήριξη ενώ κάνετε τζόγκινγκ ή άλλους είδους γυμναστική.
5

6. Μασάζ στο στήθος

Ένα καλό μασάζ προωθεί την καλή ροή του αίματος στην περιοχή και τονώνει τους θωρακικούς μύες.
6

7. Ενυδάτωση

Για να προλάβετε την γήρανση του δέρματος, τακτικά εφαρμόστε λοσιόν ή ενυδατικές κρέμες στην επιδερμίδα σας. Παρόμοια με τις επιπτώσεις της ηλιακής ακτινοβολίας, η βλάβη στο δέρμα από αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει ρυτίδες και απώλεια της ελαστικότητας της επιδερμίδας. Μόλις χαθεί αυτή η ελαστικότητα, το στήθος σας θα βιώσει την πραγματικότητα της βαρύτητας.
7

8. Αποφύγετε την ηλιακή ακτινοβολία.

Είναι σημαντικό να αποφεύγετε τα ηλιακά εγκαύματα στην εκτεθειμένη περιοχή του μπούστου. Μπορούν να αναπτυχθούν ρυτίδες και χαλαρό δέρμα στο στέρνο με την πάροδο του χρόνου, και αυτό δεν είναι ευεργετικό για ένα επιθυμητό στήθος.
8

Μοιραστείτε αυτές τις χρήσιμες συμβουλές με τους φίλους σας!

Credit: diply.com

Αφήστε το σχόλιο σας: