Διαφημίσεις VS Πραγματικότητα: Πως διάσημα προϊόντα μας απογοητεύουν…

Η πρώτη εμπορική στην ανθρώπινη ιστορία εμφανίστηκε πολύ καιρό πριν, ενώ σήμερα, ολόκληρες ομάδες ειδικών εργάζονται επιμελώς για να κάνουν τα προϊόντα πιο ελκυστικά, νόστιμα ή επιθυμητά.

Για παράδειγμα, στην BMW, 36 μηχανικοί έχουν επικεντρωθεί στο να κάνουν τις πόρτες της εταιρίας να παράγουν έναν “ευχάριστο ήχο” όταν κλείνουν.

Αλλά σε αυτό το άρθρο δεν θα επικεντρωθούμε στα αυτοκίνητα, αλλά στο fast food. Για να δημιουργήσουν την εικόνα ενός φαινομενικά νόστιμου φαγητού, διάσημα εμπορικά σήματα εργάζονται εξίσου σκληρά όπως οι κατασκευαστές αυτοκινήτων.

mcdonalds/ Roman Zakharchenko

mcdonalds/ Roman Zakharchenko

mcdonalds/Roman Zakharchenko

mcdonalds/Roman Zakharchenko

mcdonalds/ Roman Zakharchenko

mcdonalds/Roman Zakharchenko

mcdonalds/Roman Zakharchenko

mcdonalds/Roman Zakharchenko

mcdonalds/Roman Zakharchenko

kfc/Roman Zakharchenko

kfc/Roman Zakharchenko

kfc/Roman Zakharchenko

subway/Roman Zakharchenko

subway/Roman Zakharchenko

subway/Roman Zakharchenko

burgerking/ Roman Zakharchenko

burgerking/ Roman Zakharchenko

burgerking/ Roman Zakharchenko

Credits: Bright Side

Related posts

Χαμóς με τον Άκη Πετρετζίκη: Είπε για 1n φoρά την συνταγή και το μυστικó για την λαγάνα των 5 υλικών που γίνεται σε 20′

Taste Atlas: «Υμνήθηκε» το τζατζίκι στην λίστα με τα καλύτερα dips του κόσμου

Τραγανά απ’έξω, λιώνουν στο στόμα από μέσα: Τα μελομακάρονα της Βέφας & το μυστικό που θα τους ξετρελάνει όλους