Αποφάσισε να Κόψει τελείως τον Καφέ για έναν ολόκληρο Μήνα. Δείτε ΤΙ έπαθε και θα Σοκαριστείτε! - Fanpage

Αποφάσισε να Κόψει τελείως τον Καφέ για έναν ολόκληρο Μήνα. Δείτε ΤΙ έπαθε και θα Σοκαριστείτε!

Για πολλά χρόνια, δεν μπορούσα να φανταστώ να ξεκινάω τη μέρα μου χωρίς καφέ. Και μερικές φορές, όταν το πρωί δεν είναι ιδιαίτερα καλό, ο καφές είναι το μοναδικό πράγμα που μπορεί να φέρει λίγη ικανοποίηση. Αλλά δεν παύει να βασανίζει το ερώτημα: τι θα συμβεί αν σταματήσουμε να πίνουμε καφέ; Στη τελική, το Διαδίκτυο είναι γεμάτο με άρθρα για τις αρνητικές συνέπειες της καφεΐνης.

Ο καλύτερος τρόπος για να το μάθουμε είναι να πειραματιστούμε μόνοι μας. Μία φανατική λάτρης του καφέ πήρε την απόφαση να σταματήσει να πίνει καφέ για ένα μήνα για ένα μήνα και εξιστορεί όλα βίωσε.

1

Πρώτη εβδομάδα: Η πρώτη ημέρα ήταν και η πιο δύσκολη. Ο καφές προφανώς μου έλειπε: ήθελα τρομερά να κοιμηθώ και μόλις κάθισα στον υπολογιστή είχα αδυναμία συγκέντρωσης. Με έσωσε ένα μικρό φλιτζάνι με πράσινο τσάι. Την επόμενη μέρα πήρα μαζί μου στη δουλειά ένα τσάι με ιπποφαές. Δοκίμασα και βότανα κιχώριο, το οποίο πίνεται και αυτό, ακόμη και χωρίς γάλα. Με βοήθησαν και διάφορα σνακ, για παράδειγμα, την πέμπτη ημέρα έφτιαξα μια καταπληκτική σαλάτα φρούτων με ξηρούς καρπούς.

2

Δεύτερη εβδομάδα: Στις αρχές της εβδομάδας είχα μεγάλη επιθυμία να πιω καφέ – ίσως ήταν το σημείο καμπής. Σχεδόν κατέρρεα. Τα βότανα δεν με ικανοποιούσαν. Αλλά ήμουν αποφασισμένη και γι’ αυτό νιώθω περήφανη.

Τρίτη εβδομάδα: Καλά νέα: ο ύπνος έχει γίνει πολύ πιο εύκολος, έχει γίνει μια συνήθεια. Πάω για ύπνο περίπου στις 23:00, όταν στο παρελθόν έμενα ξύπνια από 20 λεπτά έως μία ώρα, αλλά τώρα ο ύπνος με παίρνει σχεδόν αμέσως. Αυτό έχει να μου συμβεί από τα σχολικά χρόνια, και μου αρέσει τρομερά.

3

Τέταρτη εβδομάδα: Το πρωινό ξύπνημα για τη δουλειά, είναι επίσης πολύ πιο εύκολο. Πρέπει να σηκώνομαι στις 6:00 για να τα προλάβω όλα: να κάνω ένα ντους, να φτιάξω τα μαλλιά, να φάω πρωινό. Αλλά συνήθως πατούσα αναβολή στο ξυπνητήρι για 10 λεπτά, και στη συνέχεια ξανά, και ξανά. Αλλά τώρα άρχισα να σηκώνομαι πολύ πιο εύκολα, ακόμα και μετά το πρώτο ξυπνητήρι.

4

Τα θετικά του πειράματος:

  • Βελτιωμένος ύπνος. Άρχισα να κοιμάμαι πιο βαθιά και χόρταινα ύπνο ακόμα και με 6 ώρες. Ομολογώ, για χάρη και μόνο του ύπνου, μπορώ να μειώσω την κατανάλωση καφέ.
  • Περισσότερη ενέργεια. Αποδεικνύεται ότι όταν ο οργανισμός είναι ξεκούραστος, δεν χρειάζεται καν να πιω καφέ το πρωί. Παρατήρησα επίσης ότι έγινα λιγότερο ευερέθιστη, χωρίς διακυμάνσεις της διάθεσης.
  • Άρχισα να φαίνομαι καλύτερα. Ο καλός ύπνος ανανέωσε την εμφάνιση μου και οι μαύροι κύκλοι κάτω από τα μάτια εξαφανίστηκαν.

    Εξαφανίστηκε η εξάρτηση. Τις επόμενες δύο ημέρες μετά το πείραμα, ήπια καφέ σε δύο διαφορετικά μέρη. Και, ξέρετε, πώς ήταν; Δεν ξετρελάθηκα! Καλός καφές ήταν, αλλά παλιά μου άρεσε περισσότερο.

    5

    Και το πιο σημαντικό: πλέον δεν μου αρέσει ο καφές. Μου αρέσει το ίδιο το τελετουργικό να πίνω καφέ με σοκολάτα ή κέικ. Το πρωί – είναι ένας από τους λόγους για να σηκωθώ από το κρεβάτι, και στην δουλειά – μια ευκαιρία για να χαλαρώσω και να μειώσω την πίεση.

    Υ.Γ. Με την ευκαιρία, δεν θέλω να εγκαταλείψω εντελώς τον καφέ, πίνω 1-2 φορές την εβδομάδα και εξαιρετικά καλής ποιότητας.

    Credit: Adme

    Αφήστε το σχόλιο σας: