Νέα έρευνα ανατρέπει τα δεδομένα! Δείτε γιατί οι Τηγανιτές Πατάτε ΔΕΝ είναι τόσο Ανθυγιεινές όσο Νομίζετε! - Fanpage

Νέα έρευνα ανατρέπει τα δεδομένα! Δείτε γιατί οι Τηγανιτές Πατάτε ΔΕΝ είναι τόσο Ανθυγιεινές όσο Νομίζετε!

Μερικές φορές για να αποκτήσουμε καλή υγεία αρνούμαστε να φάμε συγκεκριμένες τροφές. Όμως οι γιατροί σπεύδουν να μας διαφωτίσουν: δεν είναι όλα τα προϊόντα τόσο επιβλαβή όσο πιστεύουμε.

Κάναμε μια μικρή έρευνα δημιουργήσαμε μια λίστα με 9 απολαύσεις που κάνουν καλό στην υγεία σας, αν τα τρώτε με μέτρο.

Πατάτες τηγανητές

1

Στο παρελθόν, οι διατροφολόγοι είχαν προσθέσει αυτό το νόστιμο πιάτο στον κατάλογο με τις τροφές που καταστρέφουν τη φιγούρα και βλάπτουν την υγεία. Ωστόσο, ο χρόνος έχει δείξει ότι δεν πρόκειται να συμβεί τίποτα κακό, αν φάτε σε μικρές μερίδες. Επιπλέον, οι πατάτες περιέχουν ιώδιο, βιταμίνες της ομάδας Β, φώσφορο, λίγο ασκορβικό οξύ και φολικό οξύ, βελτιώνουν την πέψη και ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα.

Παγωτό

2

Το παγωτό είναι ωφέλιμο όχι μόνο για την υγεία αλλά και για την φιγούρα μας. Χάρη στο ασβέστιο του γάλακτος που περιέχεται σε αυτό το επιδόρπιο, βοηθά το σώμα μας να κάψει λίπος. Αυτή η γαλακτοκομική λιχουδιά ωφελεί ιδιαίτερα τις έγκυες γυναίκες και τις νεαρές μητέρες. Περιέχει επίσης πολλές βιταμίνες και μέταλλα.

Για να αποφύγετε τις αρνητικές επιπτώσεις από τις χρωστικές ουσίες και τα πρόσθετα τροφίμων που περιέχονται στο προϊόν, οι γιατροί συστήνουν την κατανάλωση παγωτού μόνο από αγνό γάλα ή να φτιάξετε σπιτικό παγωτό.

Ποπ κορν

3

Έχουμε καλά νέα για όσους που δεν μπορούν να φανταστούν τον εαυτό τους να πηγαίνουν σινεμά, χωρίς να τρώνε ποπ κορν. Αυτό το προϊόν ομαλοποιεί τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, και προωθεί την έκκριση της ινσουλίνης. Επιπλέον, είναι πλούσιο σε πολύτιμα αντιοξειδωτικά.

Σοκολάτα

4

Μην πιστεύετε τις φήμες ότι τα δερματικά προβλήματα προέρχονται από τη σοκολάτα. Στην πραγματικότητα, η αληθινή σοκολάτα περιέχει πολυφαινόλες, οι οποίες βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος και κρατούν το δέρμα σε καλή κατάσταση. Επιπλέον, η σοκολάτα φέρνει ενέργεια, και μια μπάρα σοκολάτας μπορεί να αντικαταστήσει πολλά φλιτζάνια καφέ.

Μαγιονέζα

5

Τώρα, πολλοί γιατροί συμβουλεύουν τους ασθενείς τους να τρώνε σαλάτα με μαγιονέζα 2-3 φορές την εβδομάδα. Τα φυτικά έλαια που περιέχονται στη νόστιμη μαγιονέζα βοηθούν στην πρόληψη των καρδιακών παθήσεων. Περιέχει ομάδα βιταμινών Ε και F που βοηθούν την εξουδετέρωση των αρνητικών συνεπειών του περιβάλλοντος και βελτιώνουν το μεταβολισμό.

Αλλά είναι σημαντικό να θυμάστε ότι αν θέλετε να είστε 100% σίγουροι ότι η μαγιονέζα θα ωφελήσει την υγεία σας, θα πρέπει να εγκαταλείψει τη συνήθεια να αγοράζετε έτοιμη μαγιονέζα και να μάθετε να φτιάχνετε μόνοι σας πραγματική μαγιονέζα στο σπίτι.

Μπύρα

6

Το κιτρικό οξύ που περιέχεται στη μπύρα εμποδίζει το σχηματισμό λίθων στα νεφρά. Τπ ασκορβικό οξύ και το φολικό οξύ ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Για αυτούς τους λόγους, πολλοί γιατροί συστήνουν να πίνετε ένα-δυο ποτήρια μπύρα μια φορά την εβδομάδα. Το βασικό και εδώ είναι να υπάρχει μέτρο.

Ζυμαρικά

7

Τα ζυμαρικά περιείχουν άμυλο, βιταμίνες της ομάδας Β, και αντιοξειδωτικά, που επιβραδύνουν την γήρανση των κυττάρων.

Ζάχαρη

8

Και όχι, η ζάχαρη δεν είναι «γλυκός θάνατος». Οι επιστήμονες έχουν από καιρό αποδείξει ότι ο ανθρώπινος οργανισμός δε μπορεί να επιβιώσει χωρίς ζάχαρη, αλλά το μειονέκτημα αυτού του τροφίμου μπορεί να δημιουργήσει διάφορα προβλήματα στον εγκέφαλο, όπως αρτηριοσκληρωτικές αλλαγές. Και ειδικά η ζάχαρη θα σας βοηθήσει να οργανώσετε αποτελεσματικά το λειτουργία του ήπατος.

Οινοπνευματώδη

9

Σε μικρές δόσεις τα αποστάγματα (π.χ. κονιάκ) μπορεί όχι μόνο να είναι ακίνδυνα, αλλά και εξαιρετικά ωφέλιμα. Πιστεύεται ότι ανακουφίζουν εύκολα από πονοκεφάλους, βελτιώνουν την πέψη και μειώνουν τη χοληστερόλη. Τα δυνατά ποτά μπορούν επίσης να είναι ένα εξαιρετικό φάρμακο για το κοινό κρυολόγημα. Επιπλέον, μόνο ένα σφηνάκι θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε.

Credit: Adme

Αφήστε το σχόλιο σας: