Διαφημίσεις VS Πραγματικότητα: Πως διάσημα προϊόντα μας απογοητεύουν... - Fanpage

Διαφημίσεις VS Πραγματικότητα: Πως διάσημα προϊόντα μας απογοητεύουν…

Η πρώτη εμπορική στην ανθρώπινη ιστορία εμφανίστηκε πολύ καιρό πριν, ενώ σήμερα, ολόκληρες ομάδες ειδικών εργάζονται επιμελώς για να κάνουν τα προϊόντα πιο ελκυστικά, νόστιμα ή επιθυμητά.

Για παράδειγμα, στην BMW, 36 μηχανικοί έχουν επικεντρωθεί στο να κάνουν τις πόρτες της εταιρίας να παράγουν έναν «ευχάριστο ήχο» όταν κλείνουν.

Αλλά σε αυτό το άρθρο δεν θα επικεντρωθούμε στα αυτοκίνητα, αλλά στο fast food. Για να δημιουργήσουν την εικόνα ενός φαινομενικά νόστιμου φαγητού, διάσημα εμπορικά σήματα εργάζονται εξίσου σκληρά όπως οι κατασκευαστές αυτοκινήτων.

mcdonalds/ Roman Zakharchenko
mcdonalds
/ Roman Zakharchenko
mcdonalds/Roman Zakharchenko
mcdonalds/Roman Zakharchenko
mcdonalds/ Roman Zakharchenko
mcdonalds/ Roman Zakharchenko
mcdonalds/Roman Zakharchenko
mcdonalds/Roman Zakharchenko
mcdonalds/Roman Zakharchenko
mcdonalds/Roman Zakharchenko
mcdonalds/Roman Zakharchenko
mcdonalds/Roman Zakharchenko
mcdonalds/Roman Zakharchenko
mcdonalds
/Roman Zakharchenko
kfc/Roman Zakharchenko
kfc/Roman Zakharchenko
kfc/Roman Zakharchenko
kfc/Roman Zakharchenko
kfc/Roman Zakharchenko
kfc/Roman Zakharchenko
subway/Roman Zakharchenko
subway/Roman Zakharchenko
subway/Roman Zakharchenko
subway
/Roman Zakharchenko
subway/Roman Zakharchenko
subway/Roman Zakharchenko
burgerking/ Roman Zakharchenko
burgerking/ Roman Zakharchenko
burgerking/ Roman Zakharchenko
burgerking/ Roman Zakharchenko
burgerking/ Roman Zakharchenko
burgerking/ Roman Zakharchenko

Credits: Bright Side

Αφήστε το σχόλιο σας: